Haha neeehee ik twijfel er niet aan. Gaat helemaal goed hier, vond alleen dat Rob nogal lang doorrolde, maar weet ik veel, misschien is dat mormaalquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
je twijfelt nu aan je deo gebruik?![]()
sniffel en je komt erachter
Ze kan zó een tekenfilm inquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:29 schreef Monique___ het volgende:
haha mimi die gaat liggen in de zon, die bedenkelijke kop van jolien!!!
Ja net in badkamer idd. "gaat niet lang meer duren" zei Bart ook al. Neem ze op.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:33 schreef TheLuckyman het volgende:
Lees op FB dat Rob vandaag weg gaat, omdat er dingen gezegd zijn. Coins gaan naar Bart, en ging over flesjes van de badkamer. Of die die mee naar huis wou nemen. Iemand iets gehoord?
Tegenwoordig geven mensen zich op omdat denken dat een stapje is naar een media carrière (want kandidaten uit het verleden zijn nu wereldberoemd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:14 schreef Dragonbullet het volgende:
M
[..]
Maar zou een alledaags persoon hieraan mee willen doen.. dat vraag ik me af. Ik ben zelf nogal alledaags en zou ik niet aan moeten dénken!
Ik heb eerder het idee dat al de deelnemers wat mankeren en daarom daar zitten dit jaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Tegenwoordig geven mensen zich op omdat denken dat een stapje is naar een media carrière (want kandidaten uit het verleden zijn nu wereldberoemd.)Alledaagse mensen nemen niet risico om hun baan op te zeggen voor zoiets.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:43 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat al de deelnemers wat mankeren en daarom daar zitten dit jaar.
ja over die flesjes heb ik gehoord ja was iets idd over of hij die mee wilde nemenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:33 schreef TheLuckyman het volgende:
Lees op FB dat Rob vandaag weg gaat, omdat er dingen gezegd zijn. Coins gaan naar Bart, en ging over flesjes van de badkamer. Of die die mee naar huis wou nemen. Iemand iets gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |