Welk koekje van eigen deeg?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:27 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Jongens, dit was mijn fantasie, dit kan niet echt gebeuren. Ik wil na het zien van de aflevering gewoon dat MA een koekje van eigen deeg krijgt, dus zag dit voor me. Ik herhaal: het was een fantasie😊
Alles is het spel spelen, dus ook iemand strategisch nomineren die dat zelf ook doet. Niks mis meequote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Welk koekje van eigen deeg?
PON winnen door 2 spellen. Dan recht voor zijn raap nomineren wie hij zelf wil.
Wat is daar verkeerd aan?
Dat is het spel spelen.
Ja die blijft hangen en ias lult en lult door. Ik las dat 'm.a. in de dbk had gezegd dat hij chiara zo zou nomineren klopt ditquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:22 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Flikker op Jolien met je Ali gezeik nog steeds zure kut.
We lachen voortdurend jolienepien, óók om je rode strepen en je nagelstudio verhalenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:23 schreef Monique___ het volgende:
chichi: ali is een beetje naief
jolien: manier waarop vond ik niet fijn, de manier waarop hij het zei, enige wat ik ga missen is uwe kop met schmienk, alles wordt uitgezonden, besef, mensen zitten misschien te lachen thuis he![]()
![]()
bevestigd: jolientje = nog![]()
En wat zij met chiara op de streams heeft gezegd is ze zeker vergetenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:23 schreef Monique___ het volgende:
chichi: ali is een beetje naief
jolien: manier waarop vond ik niet fijn, de manier waarop hij het zei, enige wat ik ga missen is uwe kop met schmienk, alles wordt uitgezonden, besef, mensen zitten misschien te lachen thuis he![]()
![]()
bevestigd: jolientje = nog![]()
Ja, MA deed het voorkomen alsof hij doet alsof hij haar leuk vind ‘maar hij is niet dom’ en zou haar nomineren als dat nodig is. Nu nog nietquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die blijft hangen en ias lult en lult door. Ik las dat 'm.a. in de dbk had gezegd dat hij chiara zo zou nomineren klopt dit
selectief geheugenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En wat zij met chiara op de streams heeft gezegd is ze zeker vergeten
uh je vergeet haar nr 1 : d'n beruhntquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:25 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
We lachen voortdurend jolienepien, óók om je rode strepen en je nagelstudio verhalen
Schijnt hij gisteren in de uitzending gezegd te hebben in de dagboekkamer ja dat hij Ciara voor de bus zou gooien. Zelf kijk ik alleen de live-stream.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die blijft hangen en ias lult en lult door. Ik las dat 'm.a. in de dbk had gezegd dat hij chiara zo zou nomineren klopt dit
Eten of gegeten worden…quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:27 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Schijnt hij gisteren in de uitzending gezegd te hebben in de dagboekkamer ja dat hij Ciara voor de bus zou gooien. Zelf kijk ik alleen de live-stream.
I'm blue dabadeequote:
jawel die zijn er nu op... chiara is boos, jolien is boosquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Mogge allemaal
Waarom krijgen we de blauwe kamer niet in beeld, daar liggen de meeste mensen en die zijn al aan het praten en wat geven ze ons, saai beeld 2x
In her defense: ik zou het ook moeilijk vinden om helemaal niet in die camera's te kijken denk ik. Het zijn ook zóveel. (En ja ik ben me er bewust van dat Charlotte ze graag opzoekt😊)quote:
wellek?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zie nu het filmpje van led haha
😂😂😂quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:37 schreef Monique___ het volgende:
haha charlotte strooit onbedoeld ook nog zout in de grote open wond..
char tegen chi in de badkamer: wie heb jij vanmorgen gehoord?
chi snipt: niemand
Charlottequote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:38 schreef Dragonbullet het volgende:
Is Chiara niet binnekort jarig?
Ohja, dat was hetquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Charlotte
ohhh daar is papa!!!
En nu stond ze in de badkamer ook nog. Hep zij weerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:40 schreef Monique___ het volgende:
febo snel papa gebeld of hij aub wat wil inspreken... chiara was so sad.. vergeten kind
ali: klonk als een belg![]()
![]()
jason: limburgs accent
jaaa goede timing van Feboquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:40 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
En nu stond ze in de badkamer ook nog. Hep zij weer
Omdat ze het denk ik gewoon echt vergeten waren af te spelen, en niet die reactie willen laten zien. “oh nu wel na commentaar” of zoquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:42 schreef ledn81 het volgende:
waarom mochten wij haar reactie niet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |