Die ga ik effe niet mee zingen. Begrijp je ?quote:Op zondag 26 februari 2023 14:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart
bla bla voor iedereen bla uitleg
sja sorry hoor ik gooi die bom
het moet tis mn werk
en die kip bijt ik de strot af
tis mn werk voor volk en vaderland
.O dierbaar België
O heilig land der vaad'ren
Onze ziel en ons hart zijn u gewijd.
Aanvaard ons kracht en het bloed van onze adren,
Wees ons doel in arbeid en in strijd.
Bloei, o land, in eendracht niet te breken;
Wees immer u zelf en ongeknecht,
Het woord getrouw, dat ge onbevreesd moogt spreken:
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht. (x3)'
Oeps was ik vergeten nu eruit gehaaldquote:Op zondag 26 februari 2023 15:35 schreef mario390 het volgende:
hoezo heeft in de op mimi nog
altijd de pon?
Neequote:Op zondag 26 februari 2023 15:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
die hoef ik niet meer te noemen in coins topic
Het leek er even op dat hij ging huilen, of lag dat aan mij?quote:
oh geen idee, was niet echt zo goed aan het oplettenquote:Op zondag 26 februari 2023 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het leek er even op dat hij ging huilen, of lag dat aan mij?
Alweer gesloten ookquote:Op zondag 26 februari 2023 16:06 schreef Dotteke het volgende:
Mijn wall is nu geopend, er kunnen drie spellen gekocht worden zegt BB
DIe kreeg ik ook niet zo snel mee, ze vlogen er op afquote:Op zondag 26 februari 2023 16:08 schreef engine het volgende:
[..]
Alweer gesloten ook
Michelangelo en Ias hebben een spel gekocht. Weet niet wie de derde gekocht heeft
En daarna zegt MA tegen charlotte 'gewoon pakken als je wilt', en daarna ook nog: 'volgende ronde pak ik niks he, rest wil ik toch niet'quote:Op zondag 26 februari 2023 16:09 schreef Koos1958 het volgende:
Weer m.a. en ias die niet overleggen wie er een spel wil maar gewoon pakken. Charlotte had ook wel gewild geloof ik.
Die m.a. is zo een egoïstisch mannetje.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe kreeg ik ook niet zo snel mee, ze vlogen er op af
Stenen slaan hopelijk op nominatie :-)quote:Op zondag 26 februari 2023 16:11 schreef ledn81 het volgende:
Ali heeft hooghouden gekocht
Ias heeft pingpong gekocht
Michelangelo vallende stenen gekocht
Is hij al een tijdje.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Angelo en de vallende stenen
kruismuis bedolven onder de brokkken
piep piep
begint een naar etterbakkie te worden
Ja, als hij slim is verzint hij veel grappen over robquote:Op zondag 26 februari 2023 16:16 schreef Koos1958 het volgende:
Zie nu ali met chiara smoezen. Zal wel over zijn optreden van vanavond zijn
gaf hem het voordeel van het oordeelquote:
quote:Op zondag 26 februari 2023 16:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gaf hem het voordeel van het oordeel
kind begint te irriteren
heb zin an kaugom in zn haar te doen
origineel 30 hequote:Op zondag 26 februari 2023 16:27 schreef engine het volgende:
Ali moet gaan hooghouden. 100x in 20 minuten. Easy peasy voor Ali.
Vond Ali te weinigquote:
Was er laatst niet gevraagd of de kijkbuiskindertjes leuke opdrachten wilden verzinnen voor de bewoners?quote:Op zondag 26 februari 2023 16:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
poeh
hup Ali
Febo![]()
![]()
dank aan het creative team.. daar is hard over na gedacht![]()
![]()
![]()
![]()
gelukt hoor
4 coins gewonnen
op en afquote:Op zondag 26 februari 2023 16:49 schreef Schakeltopia het volgende:
ias en ali moeten 60 keer over pingpongen
Heb m'n telraampje erbij gepaktquote:
Zelfs Rob had dit nog gekund.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
knap he
ook weer coins verdiend
hahahquote:Op zondag 26 februari 2023 16:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
next spel is de stenen ?
Angelo kom naar de schutting
ga met je neus naar de tuin staan
Hopla Bak stenen
ontwijk ze..
...
hallo Angeelo ..ben je geplet ?
Denk dominostenenquote:Op zondag 26 februari 2023 16:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
next spel is de stenen ?
Angelo kom naar de schutting
ga met je neus naar de tuin staan
Hopla Bak stenen
ontwijk ze..
...
hallo Angeelo ..ben je geplet ?
nochtans niet zo moeilijkquote:Op zondag 26 februari 2023 16:25 schreef Koos1958 het volgende:
Dat geratel van ias is echt vreselijk moeilijk te volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wilde zelf dezequote:Op zondag 26 februari 2023 17:13 schreef Schakeltopia het volgende:
dit staat toch niet in verhouding met een beetje pingponge haha
vervelend ..quote:Op zondag 26 februari 2023 17:13 schreef Schakeltopia het volgende:
Of een voetballer vragen 30x hoog te houden.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:13 schreef Schakeltopia het volgende:
Hebben ze bij big brother afgelopen twee seizoenen al een keer gedaan. In BB australië zat het ook.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
idee Febo
dat ijsblok spel van Jaa
ook weer geinig....
lkkr buiten in de tuin/schaduw he
en geen zout
weer es wat anders
Vergeet ergens een beveiliging dicht te bouwenquote:Op zondag 26 februari 2023 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
en straks gaat niet alles om denk ik
oh okeequote:Op zondag 26 februari 2023 17:20 schreef engine het volgende:
[..]
Hebben ze bij big brother afgelopen twee seizoenen al een keer gedaan. In BB australië zat het ook.
Ja zijn coins zijn naar Bartquote:
20 minquote:Op zondag 26 februari 2023 17:32 schreef rinardo het volgende:
MA moest binnen 10 min de stapel stenen opzetten die die kreeg?
20quote:Op zondag 26 februari 2023 17:32 schreef rinardo het volgende:
MA moest binnen 10 min de stapel stenen opzetten die die kreeg?
is echt een klein kind met alles bewaren, deed ik op me 13de ofzoquote:Op zondag 26 februari 2023 17:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Michelangelo: Big Brother, geef me 1 dominosteen als herinnering.
Big Brother: Michelangelo je mag alle domino stenen inleveren in de voorraadkamer.
Michelangelo: Ik neem drie gekleurde steentjes mee.
Big Brother: Je mag niets houden, alle stenen moet je inleveren ook die drie in je broekzak.
hij wil dat verkopen . tztquote:Op zondag 26 februari 2023 17:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is echt een klein kind met alles bewaren, deed ik op me 13de ofzo
Sparen voor een echte auto en geen skelter?quote:Op zondag 26 februari 2023 17:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hij wil dat verkopen . tzt
geld maken
dat zegt die jah geloof er niets van hahaquote:Op zondag 26 februari 2023 17:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hij wil dat verkopen . tzt
geld maken
knipquote:Op zondag 26 februari 2023 17:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
naast Charlotte hoop ik Jason en hmmmmmm ''Koning van de Lach''
bring it on, get the drama queen charliewa out! jankend graag knip
niks vrouwelijks aan met al die botoxquote:
Ik ook. Als die Barbie weg is zijn we hopelijk ook verlost van die irritante aanhang van haar.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
bring it on, get the drama queen charliewa out! jankend graag -knip
knipquote:Op zondag 26 februari 2023 17:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
bring it on, get the drama queen charliewa out! jankend graag en knip
Over te emotioneel worden gesproken..quote:Op zondag 26 februari 2023 18:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
ook niet zo'n aanstellerige jankerd, Jolien weet meer spel en vriendschap ook uit elkaar te houden, t.v.m. charlotte die te emotioneel wordt
Ze vindt het helemaal niet erg om te gaan dus waar maak je jezelf druk omquote:Op zondag 26 februari 2023 17:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
bring it on, get the drama queen charliewa out! jankend graag en mentaal kapot, dat wijf moet mentaal kapot
quote:Op zondag 26 februari 2023 17:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het is net zo'n blij jochie van 10 die met zijn gekregen kerstkado aan het spelen is....
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 februari 2023 17:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Michelangelo: Big Brother, geef me 1 dominosteen als herinnering.
Big Brother: Michelangelo je mag alle domino stenen inleveren in de voorraadkamer.
Michelangelo: Ik neem drie gekleurde steentjes mee.
Big Brother: Je mag niets houden, alle stenen moet je inleveren ook die drie in je broekzak.
ja ja, dat is een grote bullshit die zij uitkraamt, natuurlijk zou ze het erg vinden, die wel zoooooo graag zelf beroemd wordenquote:Op zondag 26 februari 2023 18:03 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ze vindt het helemaal niet erg om te gaan dus waar maak je jezelf druk om
De winnaar is vanaf dag één al bekend grote scam dit programma.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja ja, dat is een grote bullshit die zij uitkraamt, natuurlijk zou ze het erg vinden, die wel zoooooo graag zelf beroemd worden
Jason duh, natuurlijk met zijn fanbase van 5,5 miljoen volgers op sociale mediaquote:Op zondag 26 februari 2023 18:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
De winnaar is vanaf dag één al bekend grote scam dit programma.
-knip-quote:Op zondag 26 februari 2023 18:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
De winnaar is vanaf dag één al bekend grote scam dit programma.
-knip - niet op elkaar . Dit programma heeft vanaf gisteren wel afgedaan. Slap zooitje.quote:
En zo komt Chiara makkelijk in de finale. Lindsey heeft geen fans.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
nu is het alleen nog Lindsey vs Chiara voor de laatste NL ticket in de finale
-knip hou het maar bij de streamsquote:Op zondag 26 februari 2023 18:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik wordt nooit te emotioneel LOL tis maar een entertainment programma
knip hou het maar bij de streamsquote:
Ze is wel gewonnen tegen Ali en Charlotte. Dat zie ik Chiara niet doen al snapt niemand waarom Lindsey 1ste was.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:13 schreef engine het volgende:
[..]
En zo komt Chiara makkelijk in de finale. Lindsey heeft geen fans.
-knip- hou het maar bij de streamsquote:
knip heeft niets met de streams te makenquote:
hier nu ook dubio moment.. winkel en wokken offf pizzaaaquote:Op zondag 26 februari 2023 18:18 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Verleiding om even te bellen is groot
knipquote:
quote:Op zondag 26 februari 2023 18:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nou nou en het gaat maar door ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ach als we maar leut hebbuh![]()
![]()
Tegenover haarquote:Op zondag 26 februari 2023 18:13 schreef engine het volgende:
[..]
En zo komt Chiara makkelijk in de finale. Lindsey heeft geen fans.
Kan het even ook iets minderquote:Op zondag 26 februari 2023 17:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
bring it on, get the drama queen charliewa out! -knip
quote:Op zondag 26 februari 2023 18:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]tjeesoes .. je maakt dingen mee heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ach als we maar leut hebbuh![]()
brrr brand..
quote:
Benieuwd wat het gaat wordenquote:Op zondag 26 februari 2023 18:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hier nu ook dubio moment.. winkel en wokken offf pizzaaa
knip zelfmoderatiequote:Op zondag 26 februari 2023 18:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
net alsof ik de enige ben die zich druk maakt (en overigens ik maak me in het echt helemaal niet druk om dit programma, dat is sarcasme)
en bewoners uitschelden, nou ja sommigen anderen kunnen er ook wat van
no offense, maar ik zeg maar relax iedereen alsjeblieft, niet goed voor je gezondheid, live en let live
ugh ik lijk op charlotte met mijn engelstalig woordenwij zouden nogal goed bij elkaar passen denk ik
Die act duurt nog geen 10 minuten en hij is al een tijdje weg. Geen idee waarom we een streamlock krijgen.quote:
zullen we ff hier heen gaan BB / [BB SC #4] Het off-topic klets topicquote:
trek hem net uit de oven!quote:Op zondag 26 februari 2023 18:42 schreef engine het volgende:
Verwijder dan ook gewoon het hele bericht. Nu lijkt het net alsof er iets spannends stond terwijl ik alleen vertelde pizza te gaan eten.
Smakelijk!quote:Op zondag 26 februari 2023 18:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
trek hem net uit de oven!
ali loopt door de slapakamer op stream 1
Iedereen kan nog winnen. Ias en Mich krijgen een voordeel.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:48 schreef -river- het volgende:
Zoals ik het lees is er dus weer een kans dat MA de PON kan winnen.
Terwijl er juist B mannen uit moeten toch?quote:Op zondag 26 februari 2023 18:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Iedereen kan nog winnen. Ias en Mich krijgen een voordeel.
quote:Op zondag 26 februari 2023 18:53 schreef -river- het volgende:
Wat was trouwens die ticket onder de stolp in de woonkamer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2023 18:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]Heb ik gelezen, staat niets over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet weer hè !quote:Op zondag 26 februari 2023 18:48 schreef -river- het volgende:
Zoals ik het lees is er dus weer een kans dat MA de PON kan winnen.
is dit peil de gemiddelde leeftijd van de kijker?quote:Op zondag 26 februari 2023 18:59 schreef rinardo het volgende:
Vreemd dat Salar hier tussen staat, ik ga zwemmen met ias , ik zet hem ook ff in het off topic forum , dan kan je reageren met wie je wat gaat doen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
uit een cos vanmorgenquote:
alzheimer cafe mix met kindergartenquote:Op zondag 26 februari 2023 19:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is dit peil de gemiddelde leeftijd van de kijker?
quote:Op zondag 26 februari 2023 19:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
uit een cos vanmorgenDat las ik inderdaad maar ben vanmiddag even naar een verjaardag geweest dus geen streams gezien en weet niet of al bekend is wat erin zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er idd goed uit. Charlotte blijft verbazen in de keuken.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dat breudje zier lkkr uit
Lott
Turks brood looks
quote:Op zondag 26 februari 2023 19:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
uit een cos vanmorgen@Monique___ heeft toen het streamverslag geschreven, dus die was er op dat moment, misschien weet zei wat er op de brief in de stolp stond, ik was er niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Zal ook het enige zijn dat hij in BB-huis wint.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:11 schreef engine het volgende:
Ias wint de eerste ronde van eierwekker balletje gooien
Heeft al 10k hequote:Op zondag 26 februari 2023 19:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zal ook het enige zijn at hij in BB-huis wint.
quote:Op zondag 26 februari 2023 19:11 schreef lonneberga het volgende:
Charlotte mag van mij wel blijven,ik wil dat jochie op de bank en eruit
Was ik al vergeten. Misschien moet BB de bewoners er eens aan herinneren wie wat al heeft gewonnen. Zal de nominatie ook goed doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |