Kan het even ook iets minderquote:Op zondag 26 februari 2023 17:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
naast Charlotte hoop ik Jason en hmmmmmm ''Koning van de Lach''
bring it on, get the drama queen charliewa out! -knip
quote:Op zondag 26 februari 2023 18:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]tjeesoes .. je maakt dingen mee heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ach als we maar leut hebbuh![]()
brrr brand..
quote:
Benieuwd wat het gaat wordenquote:Op zondag 26 februari 2023 18:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hier nu ook dubio moment.. winkel en wokken offf pizzaaa
knip zelfmoderatiequote:Op zondag 26 februari 2023 18:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
net alsof ik de enige ben die zich druk maakt (en overigens ik maak me in het echt helemaal niet druk om dit programma, dat is sarcasme)
en bewoners uitschelden, nou ja sommigen anderen kunnen er ook wat van
no offense, maar ik zeg maar relax iedereen alsjeblieft, niet goed voor je gezondheid, live en let live
ugh ik lijk op charlotte met mijn engelstalig woordenwij zouden nogal goed bij elkaar passen denk ik
Die act duurt nog geen 10 minuten en hij is al een tijdje weg. Geen idee waarom we een streamlock krijgen.quote:
zullen we ff hier heen gaan BB / [BB SC #4] Het off-topic klets topicquote:
trek hem net uit de oven!quote:Op zondag 26 februari 2023 18:42 schreef engine het volgende:
Verwijder dan ook gewoon het hele bericht. Nu lijkt het net alsof er iets spannends stond terwijl ik alleen vertelde pizza te gaan eten.
Smakelijk!quote:Op zondag 26 februari 2023 18:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
trek hem net uit de oven!
ali loopt door de slapakamer op stream 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |