20 minquote:Op zondag 26 februari 2023 17:32 schreef rinardo het volgende:
MA moest binnen 10 min de stapel stenen opzetten die die kreeg?
20quote:Op zondag 26 februari 2023 17:32 schreef rinardo het volgende:
MA moest binnen 10 min de stapel stenen opzetten die die kreeg?
is echt een klein kind met alles bewaren, deed ik op me 13de ofzoquote:Op zondag 26 februari 2023 17:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Michelangelo: Big Brother, geef me 1 dominosteen als herinnering.
Big Brother: Michelangelo je mag alle domino stenen inleveren in de voorraadkamer.
Michelangelo: Ik neem drie gekleurde steentjes mee.
Big Brother: Je mag niets houden, alle stenen moet je inleveren ook die drie in je broekzak.
hij wil dat verkopen . tztquote:Op zondag 26 februari 2023 17:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is echt een klein kind met alles bewaren, deed ik op me 13de ofzo
Sparen voor een echte auto en geen skelter?quote:Op zondag 26 februari 2023 17:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hij wil dat verkopen . tzt
geld maken
dat zegt die jah geloof er niets van hahaquote:Op zondag 26 februari 2023 17:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hij wil dat verkopen . tzt
geld maken
knipquote:Op zondag 26 februari 2023 17:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
naast Charlotte hoop ik Jason en hmmmmmm ''Koning van de Lach''
bring it on, get the drama queen charliewa out! jankend graag knip
niks vrouwelijks aan met al die botoxquote:
Ik ook. Als die Barbie weg is zijn we hopelijk ook verlost van die irritante aanhang van haar.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
bring it on, get the drama queen charliewa out! jankend graag -knip
knipquote:Op zondag 26 februari 2023 17:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
bring it on, get the drama queen charliewa out! jankend graag en knip
Over te emotioneel worden gesproken..quote:Op zondag 26 februari 2023 18:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
ook niet zo'n aanstellerige jankerd, Jolien weet meer spel en vriendschap ook uit elkaar te houden, t.v.m. charlotte die te emotioneel wordt
Ze vindt het helemaal niet erg om te gaan dus waar maak je jezelf druk omquote:Op zondag 26 februari 2023 17:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
bring it on, get the drama queen charliewa out! jankend graag en mentaal kapot, dat wijf moet mentaal kapot
quote:Op zondag 26 februari 2023 17:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het is net zo'n blij jochie van 10 die met zijn gekregen kerstkado aan het spelen is....
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 februari 2023 17:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Michelangelo: Big Brother, geef me 1 dominosteen als herinnering.
Big Brother: Michelangelo je mag alle domino stenen inleveren in de voorraadkamer.
Michelangelo: Ik neem drie gekleurde steentjes mee.
Big Brother: Je mag niets houden, alle stenen moet je inleveren ook die drie in je broekzak.
ja ja, dat is een grote bullshit die zij uitkraamt, natuurlijk zou ze het erg vinden, die wel zoooooo graag zelf beroemd wordenquote:Op zondag 26 februari 2023 18:03 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ze vindt het helemaal niet erg om te gaan dus waar maak je jezelf druk om
De winnaar is vanaf dag één al bekend grote scam dit programma.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja ja, dat is een grote bullshit die zij uitkraamt, natuurlijk zou ze het erg vinden, die wel zoooooo graag zelf beroemd worden
Jason duh, natuurlijk met zijn fanbase van 5,5 miljoen volgers op sociale mediaquote:Op zondag 26 februari 2023 18:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
De winnaar is vanaf dag één al bekend grote scam dit programma.
-knip-quote:Op zondag 26 februari 2023 18:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
De winnaar is vanaf dag één al bekend grote scam dit programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |