Iedereen kan nog winnen. Ias en Mich krijgen een voordeel.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:48 schreef -river- het volgende:
Zoals ik het lees is er dus weer een kans dat MA de PON kan winnen.
Terwijl er juist B mannen uit moeten toch?quote:Op zondag 26 februari 2023 18:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Iedereen kan nog winnen. Ias en Mich krijgen een voordeel.
quote:Op zondag 26 februari 2023 18:53 schreef -river- het volgende:
Wat was trouwens die ticket onder de stolp in de woonkamer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2023 18:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]Heb ik gelezen, staat niets over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet weer hè !quote:Op zondag 26 februari 2023 18:48 schreef -river- het volgende:
Zoals ik het lees is er dus weer een kans dat MA de PON kan winnen.
is dit peil de gemiddelde leeftijd van de kijker?quote:Op zondag 26 februari 2023 18:59 schreef rinardo het volgende:
Vreemd dat Salar hier tussen staat, ik ga zwemmen met ias , ik zet hem ook ff in het off topic forum , dan kan je reageren met wie je wat gaat doen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uit een cos vanmorgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |