alzheimer cafe mix met kindergartenquote:Op zondag 26 februari 2023 19:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is dit peil de gemiddelde leeftijd van de kijker?
quote:Op zondag 26 februari 2023 19:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
uit een cos vanmorgenDat las ik inderdaad maar ben vanmiddag even naar een verjaardag geweest dus geen streams gezien en weet niet of al bekend is wat erin zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er idd goed uit. Charlotte blijft verbazen in de keuken.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dat breudje zier lkkr uit
Lott
Turks brood looks
quote:Op zondag 26 februari 2023 19:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
uit een cos vanmorgen@Monique___ heeft toen het streamverslag geschreven, dus die was er op dat moment, misschien weet zei wat er op de brief in de stolp stond, ik was er niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Zal ook het enige zijn dat hij in BB-huis wint.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:11 schreef engine het volgende:
Ias wint de eerste ronde van eierwekker balletje gooien
Heeft al 10k hequote:Op zondag 26 februari 2023 19:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zal ook het enige zijn at hij in BB-huis wint.
quote:Op zondag 26 februari 2023 19:11 schreef lonneberga het volgende:
Charlotte mag van mij wel blijven,ik wil dat jochie op de bank en eruit
Was ik al vergeten. Misschien moet BB de bewoners er eens aan herinneren wie wat al heeft gewonnen. Zal de nominatie ook goed doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |