Ik had charlotte en chiara voorwerp van thuis geguntquote:Op zondag 26 februari 2023 14:09 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wat een onzin, hebben ze geen reet aan
Tuurlijk, zo is ze he, wie het kleine niet eertquote:Op zondag 26 februari 2023 14:09 schreef engine het volgende:
[..]
En toch gaat Charlotte hier vast weer een hele act van maken.
quote:Op zondag 26 februari 2023 14:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart
sja sorry hoor ik gooi die bom
het moet tis mn werk
en die kip bijt ik de strot af
tis mn werk voor volk en vaderland
.O dierbaar België
O heilig land der vaad'ren
Onze ziel en ons hart zijn u gewijd.
Aanvaard ons kracht en het bloed van onze adren,
Wees ons doel in arbeid en in strijd.
Bloei, o land, in eendracht niet te breken;
Wees immer u zelf en ongeknecht,
Het woord getrouw, dat ge onbevreesd moogt spreken:
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht. (x3)'
Ias snap ik wel..ma niet, gun het hem wel maar had chiara dan gedaan die heeft hem nog nooit gehad of jolienquote:Op zondag 26 februari 2023 14:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ias en MA joker voor voordeel bij power of nomination
Chiara heeft m wel gehadquote:Op zondag 26 februari 2023 14:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ias snap ik wel..ma niet, gun het hem wel maar had chiara dan gedaan die heeft hem nog nooit gehad of jolien
Ja snap die keus ook nietquote:Op zondag 26 februari 2023 14:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ias snap ik wel..ma niet, gun het hem wel maar had chiara dan gedaan die heeft hem nog nooit gehad of jolien
Maandelijkse periode?quote:Op zondag 26 februari 2023 14:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja mooi man, een poosje terug zei ze nog dat ze niet moest miepen over dit soort meuk
dit is om de dag wel gaande dus lijkt me sterkquote:Op zondag 26 februari 2023 14:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maandelijkse periode?
Las hier dat chiara dat had en bij vrouwen in een groep lopen op een of andere manier dan cyclussen gelijk
quote:Op zondag 26 februari 2023 14:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bernd neem tt een sigaartje
laat een scheet..
whiskey dr bij
lkkr met Jackson streamen .naar het vrouwtje kijken
Jolientje .. ff ontevreden ze heeft niks persoonlijk mogen krijgen
die verdeling van jou kan toch nooit, het gaat per koppel hoe ze gespeeld hebbenquote:Op zondag 26 februari 2023 14:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze had een brief willen schrijven boehoequote:Op zondag 26 februari 2023 14:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja mooi man, een poosje terug zei ze nog dat ze niet moest miepen over dit soort meuk
Dat gelijk lopen is pas na een lange periode bij elkaar in 1 huis wonen. En gaat natuurlijk niet op als men de pil gebruiktquote:Op zondag 26 februari 2023 14:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maandelijkse periode?
Las hier dat chiara dat had en bij vrouwen in een groep lopen op een of andere manier dan cyclussen gelijk
Charlotte ook afgelopen vrijdag...quote:Op zondag 26 februari 2023 14:15 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
dit is om de dag wel gaande dus lijkt me sterk
alsof berrent nog niet weet hoe geweldig die man is en hoe erg hij wel niet gemist wordt..quote:Op zondag 26 februari 2023 14:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze had een brief willen schrijven boehoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |