Gnocchiquote:
Der is ook geen mens die dit snaptquote:Op zondag 26 februari 2023 13:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik begrijp het echt niet. Lindsey staat in alle polls achteraan, en komt gisteren live als eerste uit de peiling. Vreemd.
Zodat er geen reclame voor een bepaald merk wordt gemaakt.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
toch gnochi,ik dacht,
maar hoezo in glas ?
Stampotquote:Op zondag 26 februari 2023 13:52 schreef Jockari het volgende:
Spruitjes, liever gebakken dan gekookt voor mij.
Ik ben hem ook halverwege kwijt geraakt..quote:Op zondag 26 februari 2023 14:04 schreef engine het volgende:
Bart bezig met een heel relaas. Ik begrijp er weinig van. Heeft iets moeten verdelen?
Ja, berichten van of naar thuis?, en iets over PON, weer MA kans op PONquote:Op zondag 26 februari 2023 14:04 schreef engine het volgende:
Bart bezig met een heel relaas. Ik begrijp er weinig van. Heeft iets moeten verdelen?
ik weet het niet eigenlijkquote:Op zondag 26 februari 2023 14:05 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dat moet je toch met een saus eten????
Ja brief van/naar huisquote:Op zondag 26 februari 2023 14:04 schreef engine het volgende:
Wat een onzin, hebben ze geen reet aanquote:Op zondag 26 februari 2023 14:08 schreef engine het volgende:
Lindsey en Charlotte mogen vandaag een brief naar huis schrijven.
Ja leuk hèquote:Op zondag 26 februari 2023 14:09 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wat een onzin, hebben ze geen reet aan
En toch gaat Charlotte hier vast weer een hele act van maken.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:09 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wat een onzin, hebben ze geen reet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |