Geen koppel. Geloof ik niet. Enige verband is iitaliaanse roots van beiden.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:35 schreef BBERTJE het volgende:
Lees op verschillende dingen is Michelangelo en Chiara een koppel? Ze duwt hem elke keer af
Ik ben 90% zeker dat Mimi homoseksueel is; of biseksueelquote:Op zondag 26 februari 2023 13:35 schreef BBERTJE het volgende:
Lees op verschillende dingen is Michelangelo en Chiara een koppel? Ze duwt hem elke keer af
Nee geen koppel.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:35 schreef BBERTJE het volgende:
Tom Cruise syndroomquote:Op zondag 26 februari 2023 13:40 schreef Monique___ het volgende:
chiara kwam niet tot boven
mimi dacht dat hij te klein zou zijn en top tv.. zijn gelik
Chiara The Helping Handquote:Op zondag 26 februari 2023 13:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee geen koppel.
Meer friends with benefits.
quote:Op zondag 26 februari 2023 13:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk niet dat MiMi lesbisch is
Ias eet geen vis, Ias eet geen spruiten, Ias is een kindje.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:41 schreef Monique___ het volgende:
ias eet geen spruite
mimi nog nooit gehad, gaat het proeven
Ook zeker. Hij weet het alleen nog niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik ben 90% zeker dat Mimi homoseksueel is; of biseksueel
Vannacht uitgebreid gesproken.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen koppel. Geloof ik niet. Enige verband is iitaliaanse roots van beiden.
Nope ! MiMi is gay, weet het alleen nog zelf niet echt.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:35 schreef BBERTJE het volgende:
lkkr gelijk gaan douchen na de opdrachtquote:Op zondag 26 februari 2023 13:41 schreef Monique___ het volgende:
Charlotte weer omgekleed
[ afbeelding ]
Ja niet veel hetero mannen zouden Chiara kunnen weerstaan indien ze hen de aandacht geeft zoals ze dat met Mimi doet. Hij doet wel speels en flirterig met haar maar lijkt dan ook weer niet echt aangetrokken tot haar. Die indruk krijg ik toch.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook zeker. Hij weet het alleen nog niet.
Ik kruip er op, op Chiara toch.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja niet veel hetero mannen zouden Chiara kunnen weerstaan indien ze hen de aandacht zou geven zoals ze met Mimi doet. Hij doet wel speels en flirterig met haar maar lijkt dan ook weer niet echt aangetrokken tot haar. Die indruk krijg ik toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |