Huh wat heeft Charlotte hier nu weer mee te maken. Net wat ik zeg Febo doet wat hij wil dat gegeil op de streams verkoopt. De mannen in de huis lopen allemaal hun hormonen achterna. Ik heb Chiara elke avond op beeld en dan nog met die loser Mich A Je wilt toch niet zeggen dat dat niet bewust is ?quote:Op zondag 26 februari 2023 12:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen uit wiens gezichtspunt.
knip niet doen
Die berichten op kartons en tweets kwamen allemaal van het Charlotte kamp (op twitter zijn ze hevig pro-Charlotte). Als je u hierdoor als bewoner een mening laat vormen is dat ook niet slim want wie moest er normaal gisteren uit het huis gaan ? Charlottequote:Op zondag 26 februari 2023 12:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Huh wat heeft Charlotte hier nu weer mee te maken. Net wat ik zeg Febo doet wat hij wil dat gegeil op de streams verkoopt. De mannen in de huis lopen allemaal hun hormonen achterna. Ik heb Chiara elke avond op beeld en dan nog met die loser Mich A Je wilt toch niet zeggen dat dat niet bewust is ?
Hahaha ik ben geen Charlotte kamp maar heb mijn ogen wel openquote:Op zondag 26 februari 2023 12:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die berichten op kartons en tweets kwamen allemaal van het Charlotte kamp (op twitter zijn ze hevig pro-Charlotte). Als je u hierdoor als bewoner een mening laat vormen is dat ook niet slim want wie moest er normaal gisteren uit het huis gaan ? Charlotte
Dat is toch logisch dat dat van haar fans komtquote:Op zondag 26 februari 2023 12:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die berichten op kartons en tweets kwamen allemaal van het Charlotte kamp (op twitter zijn ze hevig pro-Charlotte). Als je u hierdoor als bewoner een mening laat vormen is dat ook niet slim want wie moest er normaal gisteren uit het huis gaan ? Charlotte
Das ook niet waar Ze zien niet wat er in de nacht gebeurd bv Bart slaapt dan dus tja die zitten ook niet 24 uur bij elkaar op de lip.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:02 schreef czvt het volgende:
De meningen van ons zijn hier irrelevant gezien wij te zien krijgen wat BB wil dat we zien. De bewoners zelf hebben een beter inzicht dus laat hun commentaar geven. Er is maar 1 waarheid!
onzinquote:Op zondag 26 februari 2023 13:02 schreef czvt het volgende:
De meningen van ons zijn hier irrelevant gezien wij te zien krijgen wat BB wil dat we zien. De bewoners zelf hebben een beter inzicht dus laat hun commentaar geven. Er is maar 1 waarheid!
Stream 2 heeft Ali.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:13 schreef Lillfex het volgende:
Dat bedoel ik nou Stream is back en wie zien we Mich A en Chiara Ben er klaar mee streams maar weer uit
Weet je dat hoeft ook niet maar laten ze gewoon allemaal zien Laten we eerlijk weze op dit moment is het de Chiara en Mich A show dat was voorheen niet zoquote:
Maar de bewoners zien ook niet alles van elkaar, wat dat betreft zien wij weer mee van de bewonersquote:Op zondag 26 februari 2023 13:02 schreef czvt het volgende:
Jullie zijn allemaal fout... Het gaat 'm over :quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:39 schreef rinardo het volgende:
en dit is een favorieten poll https://strawpoll.com/polls/B2ZBEEPapgJ/results
[ link | afbeelding ]
Ik begrijp het echt niet. Lindsey staat in alle polls achteraan, en komt gisteren live als eerste uit de peiling. Vreemd.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:11 schreef ben34567 het volgende:
De enige logische verklaring die ik voor de Lindsey winst kan vinden : ze heeft minder fans dan Ali of Charlotte maar ook minder haters omdat ze wat een achtergrondkarakter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |