slaap wel Odsterquote:Op zondag 26 februari 2023 00:10 schreef odie22 het volgende:
ik ga slapen en dromen van jolientje en chelsea deze keer, truste alllemaal , mooie dromen , enz enz
Misschien lief, heb haar ..maar een paar keer gezien, ze stond waar de camera was.quote:
knap is ze niet neequote:Op zondag 26 februari 2023 00:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien lief, heb haar ..maar een paar keer gezien, ze stond waar de camera was.vreselijk
Ga je lekker dat kijken. Ze hebben daar ook een SC.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:08 schreef B00STER het volgende:
Ik switch vaak nadat ze om 20:00 in BB naar bed gaan naar JAA de laatste dagen, maar dan tref ik steeds de twee verliefde dames in de hottub. Geen klachten overigens, maar ik krijg zo niet veel mee van het verhaal.
Morguhquote:
Zonder koffie geen start van mijn dagquote:Op zondag 26 februari 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhaltijd lekker een bakkie koffie
En daar hebben we dan de SC voorquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er is weinig 'on topic' 'Commentaar Op Streams' te geven bij non-stop Streamlocks. Vind ik dan.
Hier ook niet, dat is het eerste wat ik neem als ik wakker ben.quote:Op zondag 26 februari 2023 08:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zonder koffie geen start van mijn dag
Ik snap dat ook nooit zo goed hoor, alsof iemand er om vraagt om ziek te worden of om dikke knieen te krijgen.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind dit wel echt populistisch massapsychose gedrag. Die man kan er ook niks aan doen dat ie ouderdomskwaaltjes krijgt. Het is niet echt mijn type mens en z’n gebrom is ook niet mijn ding, maar respect is echt ver te zoeken. Is gewoon populair meelullen voor likes dit (van degene die dit geschreven heeft en degenen die daaraan meedoen). Iemand pakken op ziekte en ongemak is echt zwak to the max. Onnodig hoeveel ladingen stront die over zich heen zal krijgen komende dagen 🤷🏻♂ De online haatmensjes van tegenwoordig vergeten dat we gewoon wel met een mens te maken hebben.
IK vraag mij altijd af wat mensen op socialmedia bezield om zo op iemand af te geven.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zat nog even te denken over de uitslag van gisterenavond,
Zou FEBO het bewust misschien hebben omgedraaid om de bewoners niet wijzer te maken dan ze zijn
Omdat men toch wel wist dat Rob zou gaan.
Overigens allemaal heel vervelend voor Rob niemand vraagt om lichamelijke problemen.
Maar de koek was al lang op en dan blijven zitten voor je geld, en daar zo open over zijn is wel een beetje de kat op het spek binden. Familie op social media is altijd een slecht idee, naar mijn mening. Te emotioneel betrokken en dan gaat dat soort gevechten ontstaan. Heel jammer maar zo werkt helaas het internet tegenwoordig
Mensen denken dat ze alles, maar dan ook echt alles. Kunnen schrijven op social media.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vraag mij altijd af wat mensen op socialmedia bezield om zo op iemand af te geven.
Het zijn bijna altijd volwassen mensen. Ik vind het gewoon ziekelijk.
IK vind het goed dat Rob zelf het besluit heeft genomen, vind het dan wel weer jammer dat er geen echt vertrek van een genomineerde plaats vond.
Ik ook daarom volg ik het ook niet meer op SM heb daar ook nooit aan meegedaan wil mijn naam daar niet tussen hebben staan.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mensen denken dat ze alles, maar dan ook echt alles. Kunnen schrijven op social media.
Lees het, wanneer ik het zie ook altijd met verbazing.
Hoop voor Rob dat hij er snel weer bovenop komt. Al vrees ik dat zijn knie nog wel wat aandacht nodig gaat hebben.
Je zult wel een hoop bagger of je heen hebben gekregenquote:Op zondag 26 februari 2023 09:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb mij ook een keer bemoeid met haat berichten richting mijn nichtje die meedeed aan so you think you can dance en daar zoveel spijt van gehad.
Ja was vreselijkquote:Op zondag 26 februari 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zult wel een hoop bagger of je heen hebben gekregen
Dat oordeel dan van de mensen. Ik ben altjid zeer verbaasd dat men zo diep kan zinkenquote:Op zondag 26 februari 2023 09:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja was vreselijk
Mijn nichtje was 2x hard gevallen en danste verder met pijnstillers.
Het erge van dit alles was dat ze gevraagd was om mee te doen ze had zich zelf niet opgegeven.
Mijn broer had voor zijn modellenbureau’s een casting buro en daar kwamen veel mensen vandaan die meededen met tv programma’squote:Op zondag 26 februari 2023 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat oordeel dan van de mensen. Ik ben altjid zeer verbaasd dat men zo diep kan zinken
Hoe is het verder met haar gegaan?
Ik heb we vaker het vermoeden dat mensen gevraagd worden ergens aan mee te doen
A op die manier.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mijn broer had voor zijn modellenbureau’s een casting buro en daar kwamen veel mensen vandaan die meededen met tv programma’s
Dan heeft ze gelukkig niets van die vallen overgehouden.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
Met mijn nichtje gaat het goed ze heeft samen met 2 anderen een dinner show bedrijf die alles van A tot Z alles regelen.
En ze is een tijd lang dans juf geweest bij lucia marthas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |