positve thinkingquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:52 schreef Dragonbullet het volgende:
Toch is er iets met MA
Jezus gast doe normaal met je geen emoties
je vergeetquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:54 schreef rinardo het volgende:
Michelangelo spreekt zich zelf moed in
ge zijt geen looser
ge gaat winnen
vriendschap is 1
spel is 1
het onmogelijke mogelijk maken
Hij zei 3x achter elkaar: je bent geen loser, je bent geen loser, ik ben geen loser.. themaatjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:
whahha hoe hoop MA zo over te komen, want bij mijn is het een zielig hoopje met zijn peptalk in "zichzelf"![]()
gij is zielig je bent zielig ge bent zieligquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:57 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hij zei 3x achter elkaar: je bent geen loser, je bent geen loser, ik ben geen loser.. themaatje
Er hoeft er maar 1 Nederlander te blijven tot de finale.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
En vooral omdat zij en Jason dan de laatste Nederlandse kandidaten zijn en ze nog tot de finaleweek kan blijven.
Hij jinxed het hoor, hij jinxed het!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:58 schreef ben34567 het volgende:
Geen emoties; geen medelijden; 1 doel : winnen
Met zijspan, Chiara erin. Hup samen richting horizon.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:01 schreef -river- het volgende:
Geef die jongen even een skelter om zijn peptalk compleet te maken.
Die gozer spoort niet. Hij mag als autocoureur trouwens zijn nek wel eens gaan trainen ipv van die tietjes van hemquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
Michelangelo: Geen emoties, geen medelijden, Het doel, winnen.
Ik wil hem.nog niet als bijzettafel voor mijn borrelquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:02 schreef Monique___ het volgende:
Niet zo jaloers reageren mannen, ik zie mimi keihard aan zichzelf werken!
Sterke jonge man, houdt zich tip top in vorm op alle gebieden.
Lichaam van jonge kleine god.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die gozer spoort niet. Hij mag als autocoureur trouwens zijn nek wel eens gaan trainen ipv van die tietjes van hem
Hij werkt niet aan zichzelf hij bevestigd alleen zichzelf.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:02 schreef Monique___ het volgende:
Edit: fit is ie verder![]()
ik alleen om mij drankje te laten serveren in italiaans restaurant, verder nxquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wil hem.nog niet als bijzettafel voor mijn borrel
Hij mag zijn stem ook wel eens trainen, zeikende dreumes stemquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:02 schreef Monique___ het volgende:
Edit: fit is ie verder![]()
typische kenmerken van een onzeker iemand...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:58 schreef ben34567 het volgende:
Geen emoties; geen medelijden; 1 doel : winnen
Lijkt mij leuk als wat hij gezegd heeft over chiara eens wordt geroepen over het hek vandaag of zo als ze buiten zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:07 schreef jooba het volgende:
Die kleine (nep)Italiaan gaat ooit wel is breken als hij genomineerd is.
dat denk ik juist niet... zijn levenslessen leren hem om daar dan niet op in te gaan. Zo zegt ie toch zelf.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:07 schreef jooba het volgende:
Die kleine (nep)Italiaan gaat ooit wel is breken als hij genomineerd is.
En om 4 uur Cup a Soupquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
Michelangelo: Geen emoties, geen medelijden, Het doel, winnen.
ja, wij mogen niet negatief over Chiara praten want dan wordt je woest boos en zijn we gek en moeten we stoppen, en jij mag wel lelijke dingen over andere bewoners zeggen?quote:
Dat is onderdeel van zijn act.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, wij mogen niet negatief over Chiara praten want dan wordt je woest boos en zijn we gek en moeten we stoppen, en jij mag wel lelijke dingen over andere bewoners zeggen?
In dit spel , zou ik ook niet eerlijk zijn, ik zou ook erom heen draaien, want dan kom je verder, met eerlijkheid in dit spel, doe je jezelf te kort. als je iemand nomineert, altijd als reden geven, ''je bent een sterke speler, ik zie jou als concurent'' tactisch de beste zet!!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:17 schreef Dragonbullet het volgende:
Nee hoor Ali, hij nomineert je niet omdat je een sterke speler bent. Hij nomineert je omdat hij het irritant vindt dat je om coins bedelt.🤦🏼
Hij kan dat ook gewoon tegen je zeggen, maar beter nog is: wegwerken. Zoals hij dat noemt.
Maar dat hij een coin leent van Chiara om naar de fanroom te gaan is natuurlijk niet erg.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:17 schreef Dragonbullet het volgende:
Nee hoor Ali, hij nomineert je niet omdat je een sterke speler bent. Hij nomineert je omdat hij het irritant vindt dat je om coins bedelt.🤦🏼
Hij kan dat ook gewoon tegen je zeggen, maar beter nog is: wegwerken. Zoals hij dat noemt.
rinardo in BB / [BB SC #4] Het off-topic klets topicquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:20 schreef ben34567 het volgende:
Chiara haar thread heeft bijna dubbel zoveel views als de andere inwonersWie zijn al die creeps
lurkercreepsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:20 schreef ben34567 het volgende:
Chiara haar thread heeft bijna dubbel zoveel views als de andere inwonersWie zijn al die creeps
dat gedoe met chiara vind ik ook superdomquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, wij mogen niet negatief over Chiara praten want dan wordt je woest boos en zijn we gek en moeten we stoppen, en jij mag wel lelijke dingen over andere bewoners zeggen?
Kreeg!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Maar dat hij een coin leent van Chiara om naar de fanroom te gaan is natuurlijk niet erg.
Italiaantje he: praatjes praatjesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Ali vraagt aan MA waarom hij genomineerd is.
MA niet persoonlijk, maar sterke speler.
Dat Chiara je dat zo ongeveer ingefluisterd heeft telt niet mee?
Die kabouter kan het niet alleen. Mich Je praat crapquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
qua speler, sterke speler.. liegt er wat op losquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat iedereen gaat schrikken over hoe ze zich vergist hebben in 'm.a.
Ik vind hem juist heel zwak. Zo gauw als hij erop staat is die weg door dit gedrag Zijn popu is met 70% gezakt das veelquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
qua speler, sterke speler.. liegt er wat op los
Dat had je niet mogen zeggen nu hebben we een SLquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:40 schreef Monique___ het volgende:
Rob heeft nog maar 1 tramadolletje.. en die neemt hij straks in..
zal thuis wel doosje hebben liggen dan
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:41 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Dat had je niet mogen zeggen nu hebben we een SL
jaa dat zei hij nog erbij hahaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rob: Ik heb nog een pil, die neem ik om 15:00, of 16:00 uur in, daar word ik lekker high van.
Hij moet thuis afkicken in plaats van afbouwen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rob: Ik heb nog een pil, die neem ik om 15:00, of 16:00 uur in, daar word ik lekker high van.
lkkr manquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:40 schreef Monique___ het volgende:
Afkicken is koning pils niet goed bekomen.. de gevolgen daarvan zien we nu welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:44 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hij moet thuis afkicken in plaats van afbouwen.
Blikkie bedoel je.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:40 schreef Monique___ het volgende:
Ze proberen het geheim te houden dat Rob vanavond vertrekt..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
het word nu echt stront vervelend, we mogen nu echt geen 1 gesprek meer horen![]()
van de dagelijkse bier, Baco,quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:44 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hij moet thuis afkicken in plaats van afbouwen.
gelukkig weten we dat dagenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:51 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ze proberen het geheim te houden dat Rob vanavond vertrekt..
Nee die moet dat zelfs niet influisteren... Chiara is zwakker dan hem (heeft ie gezien tijdens twitter week)... dus waarom zou ie een sterke speler mee willen ipv een zwakkere.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Haar onoprechtheid maakt haar minder mooi.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Chiara is een mooie meid. Maar ze denkt echt dat ze oprecht is
ik vind Chiara juist heel oprecht; gemeen soms ja maar wel oprechtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:16 schreef jooba het volgende:
[..]
Haar onoprechtheid maakt haar minder mooi.
Trouwens zo mooi is ze niet hoor.
Buiten, binnen loopt bij die gasten het kwijl uit hun waffel ( helaas)quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:09 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Nee die moet dat zelfs niet influisteren... Chiara is zwakker dan hem (heeft ie gezien tijdens twitter week)... dus waarom zou ie een sterke speler mee willen ipv een zwakkere.
de koningin van de onoprechtheid is Charlottequote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:16 schreef jooba het volgende:
[..]
Haar onoprechtheid maakt haar minder mooi.
Trouwens zo mooi is ze niet hoor.
Koffer of coffin? Groot verschil natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog geen koffer voor Rob gesignaleerd door mij
vlindertquote:knip off topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Dotteke op 25-02-2023 15:22:32 ]
Zien we niet in den bels, maar kan me het inbeelden. vorige week waren ze ook hun poes aan het kortwieken in de douche (kortwieken geleend van @Monique___ )quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zo aan het benenwerk te zien
is Jolijn dr konijn aan het scheren
en dr benen
Konijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zo aan het benenwerk te zien
is Jolijn dr konijn aan het scheren
en dr benen
Ja, met een rol beschuit in zijn muil a.u.b.quote:
Lindsey, heeft die al een douche gezien dit seizoen ?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nou dat gaat een paardenhoofd in je bedje worden straks angelo
Lott in midd ook dr koffer gepakt
Rob ..hoek ..slapen ..lkkr man pilletjes
jolien .haar wassen douch gedoe ..
Niemand kan dat bevestigen helaasquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lindsey, heeft die al een douche gezien dit seizoen ?
we hebben linds 1 keer gespot in de douche..kraan aanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lindsey, heeft die al een douche gezien dit seizoen ?
Jaja Ik heb haar een keer zien douchen weken geledenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Niemand kan dat bevestigen helaas![]()
Ok 1 x bevestigd! Hahaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Jaja Ik heb haar een keer zien douchen weken geleden
Ik denk dat de bus over hem rijdt zonder dat er gegooid wordt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Buiten, binnen loopt bij die gasten het kwijl uit hun waffel ( helaas)
Hij gooit haar onder de bus(zegt hij) maar ik denk, dat zij sneller gooit.
momentjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:32 schreef Angelique61 het volgende:
Staat er geen ravigotta saus in de wall?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:27 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik denk dat de bus over hem rijdt zonder dat er gegooid wordt.
Ja die heeft Rob al te pakken, tenminste hij ligt met zn ogen dichtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
helaas. staat alleen een TRamadoll smoothie
en een potje kwebbelsaus
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
Alles wat met Rob te maken heeft word weggedraait
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Die griet zit nu al op Billy Batsbak niveau qua irritatie bij me.![]()
![]()
![]()
Sorry, ook alweer off topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Dotteke op 25-02-2023 15:18:15 ]
Deed ik ook tig jaren nu nog alleen sochtendsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chia gaat thuis 2 keer per dag op de weegschaal
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lindsey staat weer te snaaien.
Het verzoek van Jason om wat minder olie te gebruiken, gaat hem niet worden
[ Bericht 34% gewijzigd door Dotteke op 25-02-2023 15:18:49 ]Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lindsey staat weer te snaaien.
Het verzoek van Jason om wat minder olie te gebruiken, gaat hem niet wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 25-02-2023 15:19:11 ]
ging om 15 zijn laatste pil pakken.. hopen op helder momentjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
denk dat ze rob het plan 7453 keer moeten uitleggen
ivm Tramadoll verslaving , korte termijn geheugen aangetast
draaiboek voor vanavond
vissiequote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:51 schreef Monique___ het volgende:
Wat staat die lins daar in har mond te stoppen?
Gatver zie haar die rauwe vis nog poederen en wat in haar mond stoppen..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vissie
kibbeling
ze is inmiddels een pondje snaveleh verder
lkkr man![]()
![]()
laatste avondmaalquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vissie
kibbeling
ze is inmiddels een pondje snaveleh verder
lkkr man![]()
![]()
stukje oud eiken erbij, of wat teakquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Gatver zie haar die rauwe vis nog poederen en wat in haar mond stoppen..
of andersom.. maar
Ik ook eerst 2x en nu 1xquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Deed ik ook tig jaren nu nog alleen sochtends
nee leslie wint van aliequote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:59 schreef Stargazing het volgende:
Denkt MA nu echt dat Lindsey gaat winnen van Charlotte? is hij zo blind?
Ik zat van de week te kijken en dachtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:49 schreef Monique___ het volgende:
chiara : sowieso als je bruiner bent dan voel je je toch al duhnner
Charlotte zal wel winnen maar moet zeggen op vele polls staat ze wel laatste. Die heeft zich de laatste dagen niet populair gemaakt met haar hele "alles draait om mij" nominatie-showquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:59 schreef Stargazing het volgende:
Komt door de verzuring, krijg je dikke spieren van... Hebt ze erg veel last vanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik zat van de week te kijken en dacht
Iedereen is slanker geworden maar Chiara’s heupen en benen dikker…..snap daar niks van.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Komt door de verzuring, krijg je dikke spieren van... Hebt ze erg veel last van![]()
😂quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Komt door de verzuring, krijg je dikke spieren van... Hebt ze erg veel last van![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:03 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
leslie is helemaal verzuurt zeker
Nee nee Rob is verzuurd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:03 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
leslie is helemaal verzuurt zeker
Ja die komt echt niet in beeld,zelfs bijna de bank hoek zitgedeelte ook niet meer en gesprekken over hem mag ook niet krijgen we SL of saaie beelden zoals een chiara die der bed opmaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:37 schreef ledn81 het volgende:
Die ouwe word vakkundig buiten beeld gehouden. Maar hij is er nog[ afbeelding ]
Ik 1 keer per jaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chia gaat thuis 2 keer per dag op de weegschaal
Hij wilde Ali eruit spelenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:59 schreef Stargazing het volgende:
Hout ?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:51 schreef Monique___ het volgende:
Wat staat die lins daar in har mond te stoppen?
Zo snel ben je ook weer niet verslaafd aab die tramadol met paracetamolquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
denk dat ze rob het plan 7453 keer moeten uitleggen
ivm Tramadoll verslaving , korte termijn geheugen aangetast
draaiboek voor vanavond
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:06 schreef jooba het volgende:
[..]
Nee nee Rob is verzuurd. dood, maar niemand ziet dat.
Mimi heeft hem alleen niet genomineerd omdat hij de target van Jason(stemmers) niet op zijn rug wil. Nu nog te vroeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik hoop zoooooo op een Jason en Mich top 2 (Mich weet heus wel dat Jason zijn sterkste concurrent is maar hem zelfs dan niet te nomineren, zelfs niet om hem te gebruiken siert hem wel vind ik)
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Mimi heeft hem alleen niet genomineerd omdat hij de target van Jason(stemmers) niet op zijn rug wil. Nu nog te vroeg.
Juistquote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Mimi heeft hem alleen niet genomineerd omdat hij de target van Jason(stemmers) niet op zijn rug wil. Nu nog te vroeg.
Ben mimi helemaal zat. Hij indt zichzelf net effe te geweldig
quote:
De enige buiten Bart die soms eens buiten komt.quote:
Als hij maar zorgt, dat hij niet teveel verstrikt raaktquote:
Lekker tussen door snaaienquote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:22 schreef odie22 het volgende:
ff hapje en de handjes weer schoon![]()
[ afbeelding ]
Beetje raar Ias heeft 3 gestolen van Ali en opgemaakt samen met Chiara. Doie zei dat gisteren buiten maar nee niet tegen Aliquote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
zou het heus niet erg vinden als Charlotte eruit zou moeten vanavonddie meid kan dingen echt niet loslaten qua dat gezeik over nomineren heel de tijd
Ali stoort mij ook, als je geen coins meer over hebt dan eigen schuld, had je maar moeten sparenmaar niet gaan lopen bedelen bij anderen
![]()
en ja Chiara komt ook nog aan de beurt hoor voor de nominatiebank, die is nu echt geen bedreiging en Mich gaat er ook voor zorgen dat dat zo blijft, gewoon haar veel lof inpraten met haar ego bij spelen, zeggen wat zij graag wil horen
ik hoop zoooooo op een Jason en Mich top 2 (Mich weet heus wel dat Jason zijn sterkste concurrent is maar hem zelfs dan niet te nomineren, zelfs niet om hem te gebruiken siert hem wel vind ik)
Heb op haar insta gekeken foto's van paar jaar terug had ze ook die wangen en kin. Wel haar neus anders. Misschien een tip om eens te kijken naar die foto's van haar met haar vader enzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:52 schreef ben34567 het volgende:
Chacha was tevreden met haar uiterlijk na Amerika maar laat wel in Turkije haar hele gezicht verbouwen
Hoe heet ze op insta?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb op haar insta gekeken foto's van paar jaar terug had ze ook die wangen en kin. Wel haar neus anders. Misschien een tip om eens te kijken naar die foto's van haar met haar vader enzo.
Slik dat al 10 jaar of zo. En kan nog steeds enkele dagen overslaan als ik minder pijn heb.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zo snel ben je ook weer niet verslaafd aab die tramadol met paracetamol
En daar word je ook niet zo suf van zoals Robquote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Slik dat al 10 jaar of zo. En kan nog steeds enkele dagen overslaan als ik minder pijn heb.
Nee was het maar zo haha. Zou ik lekker veel kunnen slapenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:36 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En daar word je ook niet zo suf van zoals Rob
Ben benieuwd wie er uit gaat vanavond.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:49 schreef engine het volgende:
Rob in badjas in zijn hoekje. Mooi op tijd klaar voor de liveshow.
Straks ffkes snel aan kledenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:49 schreef engine het volgende:
Rob in badjas in zijn hoekje. Mooi op tijd klaar voor de liveshow.
Ik heb even gekeken en wat ik al eens eerder heb getikt is dat ze gewoon zo eruit ziet.quote:
Oh dat is gewoon een truiquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:54 schreef ben34567 het volgende:
Gingen Jason en Chiara niet sporten vandaag
Met het nieuw concept van PON is het oneerlijk voor Mich indien geen enkele van zijn genomineerden het huis verlaat. Hoop gewoon op een dubbele exit. Er zal toch ooit één nodig zijn als 1 april de finaleweek is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:07 schreef Willewa het volgende:
Beetje afwezig geweest laatste dagen in volgen van BB. Wat denkt men hier, Rob naar huis en 1 van de 3 genomineerde volgende week als genomineerde? Of gaat echt 1 van de 3 vanavond denken jullie? Zou wel beetje gaar zijn, 2 eruit in 1 week. Rob mag gaan, die andere 3 mogen wel blijven van mij.
Ik denk dat Rob gewoon gaat aan het begin van de live. En daarna gaat alsnog 1 van de anderen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:07 schreef Willewa het volgende:
Beetje afwezig geweest laatste dagen in volgen van BB. Wat denkt men hier, Rob naar huis en 1 van de 3 genomineerde volgende week als genomineerde? Of gaat echt 1 van de 3 vanavond denken jullie? Zou wel beetje gaar zijn, 2 eruit in 1 week. Rob mag gaan, die andere 3 mogen wel blijven van mij.
Volgens mij is het nog nooit gebeurd dat iemand in de live vrijwillig vertrekt toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rob gewoon gaat aan het begin van de live. En daarna gaat alsnog 1 van de anderen.
Er morgen er nog genoeg uit willen ze op 1 april kunnen stoppen. Dubbele exit komt prima uit.
enige waar ik over twijfel of ze Lindsey wel laten gaan. Anders wordt het percentage Belgen wel hoog.
Het zou wel een primeur zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog nooit gebeurd dat iemand in de live vrijwillig vertrekt toch?
Als het al gebeurd natuurlijk, eerst zien dan gelovenquote:
Ja okee idd, alle 3 naar volgende week zou ook kunnen maarja dan heb je weinig spel en spanning 😅 En idd, ik zie het, klopt, er had waarschijnlijk sowieso een dubbele exit moeten komen nog.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Met het nieuw concept van PON is het oneerlijk voor Mich indien geen enkele van zijn genomineerden het huis verlaat. Hoop gewoon op een dubbele exit. Er zal toch ooit één nodig zijn als 1 april de finaleweek is.
Ja zal inderdaad wel dan. Helaas. Die dubbele exit wat later was fijner geweest ivm meer mensen in het huis.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rob gewoon gaat aan het begin van de live. En daarna gaat alsnog 1 van de anderen.
Er mogen er nog genoeg uit willen ze op 1 april kunnen stoppen. Dubbele exit komt prima uit.
Enige waar ik over twijfel of ze Lindsey wel laten gaan. Anders wordt het percentage Belgen wel hoog.
Bij mijn weten ook niet. Maar denk dat Rob dat graag wilde en hem dat gegund is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog nooit gebeurd dat iemand in de live vrijwillig vertrekt toch?
Ik mis niet snel iemand die weggaat uit een RSLquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:17 schreef ben34567 het volgende:
Ben ik de enige die Rob gaat missen in het huis ? Hij deed niks maar zijn aanwezigheid in de zetel was grappig.
Sowieso die man heeft gewoon ontzettend veel pech gehad in dat huis al zijn ellende is naar boven gekomen daar maar de reactie daar op zijn wel begrijpelijk en lachwekkend natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:17 schreef ben34567 het volgende:
Ben ik de enige die Rob gaat missen in het huis ? Hij deed niks maar zijn aanwezigheid in de zetel was grappig.
Ik vind het sneu voor hem en ik kan mij heel goed voorstellen dat hij flink baaltquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:26 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Sowieso die man heeft gewoon ontzettend veel pech gehad in dat huis al zijn ellende is naar boven gekomen daar maar de reactie daar op zijn wel begrijpelijk en lachwekkend natuurlijk.
Denk alleen diegene met de laatste stemmen volgende week automatisch genomineerd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja okee idd, alle 3 naar volgende week zou ook kunnen maarja dan heb je weinig spel en spanning 😅 En idd, ik zie het, klopt, er had waarschijnlijk sowieso een dubbele exit moeten komen nog.
Er was vorig jaar ook een dubbele exit. Er zijn teveel bewoners voor een finale op 1 april.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:07 schreef Willewa het volgende:
En er was een dubbele exit.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:40 schreef Koos1958 het volgende:
Vorig jaar was dag 72 nawel, dag 79 tobias dag 83 nouchine en dag 86 de andere drie. Dat was finale dag. Dat zal ook wel zo gaan
Nee dat is niet zo. In deze editie is het 1 Belg en 1 Nederlander in de finalequote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als Rob vanavond inderdaad vertrek ligt het er denk ik aan wie de minste stem heeft. Belg of Nederlander er staat nog altijd is het contract dat 2 Nederlanders en 2 Belgen in de finale week staan. Mocht Lindsey inderdaad de minste stemmen hebben dan zijn de Nederlandse finalisten bekend.
Rob mag de koffer meenemen van diegene die eigenlijk moest vertrekken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Hebben we Rob zijn koffer al zien pakken?
Misschien huurt ie ook wel Chiara inpakservice inquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Zit Lindsey opeens zonder douchespullenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Rob mag de koffer meenemen van diegene die eigenlijk moest vertrekken.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:54 schreef Kodiak100 het volgende:
op stream 2 de afwasquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:13 schreef ben34567 het volgende:
Kan iemand de sportsessie Jason/Chiara opnemen ?stream blijft op de barber italiaan
Er wordt nog niet gesport dus kan nogquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:13 schreef ben34567 het volgende:
Kan iemand de sportsessie Jason/Chiara opnemen ?stream blijft op de barber italiaan
Als ie er is, was ik van plan op te nemen. Maar wilde hier ook wel net asperges gaan cremerenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:13 schreef ben34567 het volgende:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara ik ben een beetje een zeikerd en het is koud
Ze zit op haar knieėnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:33 schreef ledn81 het volgende:
Chiara en Jason sporten![]()
(loop iets achter ivm opname)
[ afbeelding ]
Ias: Ja met alleen knuffelen komt ge nergens 😂quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Besef wat het met je lijf doet als je 5 weken op je hol gaat zitten, aldus Chiara
Of ze op 1 april stoppen is ook nog maar de vraag. Dat is nog nergens officieel bevestigt hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er mogen er nog genoeg uit willen ze op 1 april kunnen stoppen. Dubbele exit komt prima uit.
Enige waar ik over twijfel of ze Lindsey wel laten gaan. Anders wordt het percentage Belgen wel hoog.
Jason en wie dan ook babbelen is meestal goed.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:06 schreef ledn81 het volgende:
Jason en Mies aan de babbel vind ik altijd wel leuk om te zien.
Zoeken elkaar er niet speciaal voor op, maar zijn wel 'maatjes' gewoon vanaf begin in het huis.
Vertelde Mies over tijdens gesprek met hem buiten paar dagen terug.
Hoop dat Mies het met hem tot de finale red. Gun ik hem wel.
En dan Ias, we hebben hier ook iemand met een bandencentrale.. En wat doet u ook weer tegen Jason?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Met alleen knuffelen kom je nergens aldus ias
Chiara alleen op een jacht in Dubai
Maar dat is een ander verhaal
Ja echt he. Zit echt totaal geen leven meer in. Zit maar te wachten. Ik geloof normaal niet meteen de eerste roddel maar kan toch haast niet anders dan dat hij vanavond vertrekt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik dan Rob zo opgebaard zie liggen, dan denk ik.. als je nou weet dat je weggaat, maak er nog een leuke dag van met je huisgenoten. Dit maak je nooit meer mee.
Ongelofelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |