Met het nieuw concept van PON is het oneerlijk voor Mich indien geen enkele van zijn genomineerden het huis verlaat. Hoop gewoon op een dubbele exit. Er zal toch ooit één nodig zijn als 1 april de finaleweek is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:07 schreef Willewa het volgende:
Beetje afwezig geweest laatste dagen in volgen van BB. Wat denkt men hier, Rob naar huis en 1 van de 3 genomineerde volgende week als genomineerde? Of gaat echt 1 van de 3 vanavond denken jullie? Zou wel beetje gaar zijn, 2 eruit in 1 week. Rob mag gaan, die andere 3 mogen wel blijven van mij.
Ik denk dat Rob gewoon gaat aan het begin van de live. En daarna gaat alsnog 1 van de anderen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:07 schreef Willewa het volgende:
Beetje afwezig geweest laatste dagen in volgen van BB. Wat denkt men hier, Rob naar huis en 1 van de 3 genomineerde volgende week als genomineerde? Of gaat echt 1 van de 3 vanavond denken jullie? Zou wel beetje gaar zijn, 2 eruit in 1 week. Rob mag gaan, die andere 3 mogen wel blijven van mij.
Volgens mij is het nog nooit gebeurd dat iemand in de live vrijwillig vertrekt toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rob gewoon gaat aan het begin van de live. En daarna gaat alsnog 1 van de anderen.
Er morgen er nog genoeg uit willen ze op 1 april kunnen stoppen. Dubbele exit komt prima uit.
enige waar ik over twijfel of ze Lindsey wel laten gaan. Anders wordt het percentage Belgen wel hoog.
Het zou wel een primeur zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog nooit gebeurd dat iemand in de live vrijwillig vertrekt toch?
Als het al gebeurd natuurlijk, eerst zien dan gelovenquote:
Ja okee idd, alle 3 naar volgende week zou ook kunnen maarja dan heb je weinig spel en spanning 😅 En idd, ik zie het, klopt, er had waarschijnlijk sowieso een dubbele exit moeten komen nog.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Met het nieuw concept van PON is het oneerlijk voor Mich indien geen enkele van zijn genomineerden het huis verlaat. Hoop gewoon op een dubbele exit. Er zal toch ooit één nodig zijn als 1 april de finaleweek is.
Ja zal inderdaad wel dan. Helaas. Die dubbele exit wat later was fijner geweest ivm meer mensen in het huis.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rob gewoon gaat aan het begin van de live. En daarna gaat alsnog 1 van de anderen.
Er mogen er nog genoeg uit willen ze op 1 april kunnen stoppen. Dubbele exit komt prima uit.
Enige waar ik over twijfel of ze Lindsey wel laten gaan. Anders wordt het percentage Belgen wel hoog.
Bij mijn weten ook niet. Maar denk dat Rob dat graag wilde en hem dat gegund is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog nooit gebeurd dat iemand in de live vrijwillig vertrekt toch?
Ik mis niet snel iemand die weggaat uit een RSLquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:17 schreef ben34567 het volgende:
Ben ik de enige die Rob gaat missen in het huis ? Hij deed niks maar zijn aanwezigheid in de zetel was grappig.
Sowieso die man heeft gewoon ontzettend veel pech gehad in dat huis al zijn ellende is naar boven gekomen daar maar de reactie daar op zijn wel begrijpelijk en lachwekkend natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:17 schreef ben34567 het volgende:
Ben ik de enige die Rob gaat missen in het huis ? Hij deed niks maar zijn aanwezigheid in de zetel was grappig.
Ik vind het sneu voor hem en ik kan mij heel goed voorstellen dat hij flink baaltquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:26 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Sowieso die man heeft gewoon ontzettend veel pech gehad in dat huis al zijn ellende is naar boven gekomen daar maar de reactie daar op zijn wel begrijpelijk en lachwekkend natuurlijk.
Denk alleen diegene met de laatste stemmen volgende week automatisch genomineerd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja okee idd, alle 3 naar volgende week zou ook kunnen maarja dan heb je weinig spel en spanning 😅 En idd, ik zie het, klopt, er had waarschijnlijk sowieso een dubbele exit moeten komen nog.
Er was vorig jaar ook een dubbele exit. Er zijn teveel bewoners voor een finale op 1 april.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:07 schreef Willewa het volgende:
En er was een dubbele exit.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:40 schreef Koos1958 het volgende:
Vorig jaar was dag 72 nawel, dag 79 tobias dag 83 nouchine en dag 86 de andere drie. Dat was finale dag. Dat zal ook wel zo gaan
Nee dat is niet zo. In deze editie is het 1 Belg en 1 Nederlander in de finalequote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als Rob vanavond inderdaad vertrek ligt het er denk ik aan wie de minste stem heeft. Belg of Nederlander er staat nog altijd is het contract dat 2 Nederlanders en 2 Belgen in de finale week staan. Mocht Lindsey inderdaad de minste stemmen hebben dan zijn de Nederlandse finalisten bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |