Lekker tussen door snaaienquote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:22 schreef odie22 het volgende:
ff hapje en de handjes weer schoon![]()
[ afbeelding ]
Beetje raar Ias heeft 3 gestolen van Ali en opgemaakt samen met Chiara. Doie zei dat gisteren buiten maar nee niet tegen Aliquote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
zou het heus niet erg vinden als Charlotte eruit zou moeten vanavonddie meid kan dingen echt niet loslaten qua dat gezeik over nomineren heel de tijd
Ali stoort mij ook, als je geen coins meer over hebt dan eigen schuld, had je maar moeten sparenmaar niet gaan lopen bedelen bij anderen
![]()
en ja Chiara komt ook nog aan de beurt hoor voor de nominatiebank, die is nu echt geen bedreiging en Mich gaat er ook voor zorgen dat dat zo blijft, gewoon haar veel lof inpraten met haar ego bij spelen, zeggen wat zij graag wil horen
ik hoop zoooooo op een Jason en Mich top 2 (Mich weet heus wel dat Jason zijn sterkste concurrent is maar hem zelfs dan niet te nomineren, zelfs niet om hem te gebruiken siert hem wel vind ik)
Heb op haar insta gekeken foto's van paar jaar terug had ze ook die wangen en kin. Wel haar neus anders. Misschien een tip om eens te kijken naar die foto's van haar met haar vader enzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:52 schreef ben34567 het volgende:
Chacha was tevreden met haar uiterlijk na Amerika maar laat wel in Turkije haar hele gezicht verbouwen
Hoe heet ze op insta?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb op haar insta gekeken foto's van paar jaar terug had ze ook die wangen en kin. Wel haar neus anders. Misschien een tip om eens te kijken naar die foto's van haar met haar vader enzo.
Slik dat al 10 jaar of zo. En kan nog steeds enkele dagen overslaan als ik minder pijn heb.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zo snel ben je ook weer niet verslaafd aab die tramadol met paracetamol
En daar word je ook niet zo suf van zoals Robquote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Slik dat al 10 jaar of zo. En kan nog steeds enkele dagen overslaan als ik minder pijn heb.
Nee was het maar zo haha. Zou ik lekker veel kunnen slapenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:36 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En daar word je ook niet zo suf van zoals Rob
Ben benieuwd wie er uit gaat vanavond.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:49 schreef engine het volgende:
Rob in badjas in zijn hoekje. Mooi op tijd klaar voor de liveshow.
Straks ffkes snel aan kledenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:49 schreef engine het volgende:
Rob in badjas in zijn hoekje. Mooi op tijd klaar voor de liveshow.
Ik heb even gekeken en wat ik al eens eerder heb getikt is dat ze gewoon zo eruit ziet.quote:
Oh dat is gewoon een truiquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:54 schreef ben34567 het volgende:
Gingen Jason en Chiara niet sporten vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |