Ze zit op haar knieėnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:33 schreef ledn81 het volgende:
Chiara en Jason sporten![]()
(loop iets achter ivm opname)
[ afbeelding ]
Ias: Ja met alleen knuffelen komt ge nergens 😂quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Besef wat het met je lijf doet als je 5 weken op je hol gaat zitten, aldus Chiara
Of ze op 1 april stoppen is ook nog maar de vraag. Dat is nog nergens officieel bevestigt hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rob gewoon gaat aan het begin van de live. En daarna gaat alsnog 1 van de anderen.
Er mogen er nog genoeg uit willen ze op 1 april kunnen stoppen. Dubbele exit komt prima uit.
Enige waar ik over twijfel of ze Lindsey wel laten gaan. Anders wordt het percentage Belgen wel hoog.
Jason en wie dan ook babbelen is meestal goed.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:06 schreef ledn81 het volgende:
Jason en Mies aan de babbel vind ik altijd wel leuk om te zien.
Zoeken elkaar er niet speciaal voor op, maar zijn wel 'maatjes' gewoon vanaf begin in het huis.
Vertelde Mies over tijdens gesprek met hem buiten paar dagen terug.
Hoop dat Mies het met hem tot de finale red. Gun ik hem wel.
En dan Ias, we hebben hier ook iemand met een bandencentrale.. En wat doet u ook weer tegen Jason?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Met alleen knuffelen kom je nergens aldus ias
Chiara alleen op een jacht in Dubai
Maar dat is een ander verhaal
Ja echt he. Zit echt totaal geen leven meer in. Zit maar te wachten. Ik geloof normaal niet meteen de eerste roddel maar kan toch haast niet anders dan dat hij vanavond vertrekt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik dan Rob zo opgebaard zie liggen, dan denk ik.. als je nou weet dat je weggaat, maak er nog een leuke dag van met je huisgenoten. Dit maak je nooit meer mee.
Ongelofelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |