positve thinkingquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:52 schreef Dragonbullet het volgende:
Toch is er iets met MA
Jezus gast doe normaal met je geen emoties
je vergeetquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:54 schreef rinardo het volgende:
Michelangelo spreekt zich zelf moed in
ge zijt geen looser
ge gaat winnen
vriendschap is 1
spel is 1
het onmogelijke mogelijk maken
Hij zei 3x achter elkaar: je bent geen loser, je bent geen loser, ik ben geen loser.. themaatjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:
whahha hoe hoop MA zo over te komen, want bij mijn is het een zielig hoopje met zijn peptalk in "zichzelf"![]()
gij is zielig je bent zielig ge bent zieligquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:57 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hij zei 3x achter elkaar: je bent geen loser, je bent geen loser, ik ben geen loser.. themaatje
Er hoeft er maar 1 Nederlander te blijven tot de finale.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
En vooral omdat zij en Jason dan de laatste Nederlandse kandidaten zijn en ze nog tot de finaleweek kan blijven.
Hij jinxed het hoor, hij jinxed het!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:58 schreef ben34567 het volgende:
Geen emoties; geen medelijden; 1 doel : winnen
Met zijspan, Chiara erin. Hup samen richting horizon.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:01 schreef -river- het volgende:
Geef die jongen even een skelter om zijn peptalk compleet te maken.
Die gozer spoort niet. Hij mag als autocoureur trouwens zijn nek wel eens gaan trainen ipv van die tietjes van hemquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
Michelangelo: Geen emoties, geen medelijden, Het doel, winnen.
Ik wil hem.nog niet als bijzettafel voor mijn borrelquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:02 schreef Monique___ het volgende:
Niet zo jaloers reageren mannen, ik zie mimi keihard aan zichzelf werken!
Sterke jonge man, houdt zich tip top in vorm op alle gebieden.
Lichaam van jonge kleine god.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die gozer spoort niet. Hij mag als autocoureur trouwens zijn nek wel eens gaan trainen ipv van die tietjes van hem
Hij werkt niet aan zichzelf hij bevestigd alleen zichzelf.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:02 schreef Monique___ het volgende:
Edit: fit is ie verder![]()
ik alleen om mij drankje te laten serveren in italiaans restaurant, verder nxquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wil hem.nog niet als bijzettafel voor mijn borrel
Hij mag zijn stem ook wel eens trainen, zeikende dreumes stemquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:02 schreef Monique___ het volgende:
Edit: fit is ie verder![]()
typische kenmerken van een onzeker iemand...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:58 schreef ben34567 het volgende:
Geen emoties; geen medelijden; 1 doel : winnen
Lijkt mij leuk als wat hij gezegd heeft over chiara eens wordt geroepen over het hek vandaag of zo als ze buiten zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:07 schreef jooba het volgende:
Die kleine (nep)Italiaan gaat ooit wel is breken als hij genomineerd is.
dat denk ik juist niet... zijn levenslessen leren hem om daar dan niet op in te gaan. Zo zegt ie toch zelf.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:07 schreef jooba het volgende:
Die kleine (nep)Italiaan gaat ooit wel is breken als hij genomineerd is.
En om 4 uur Cup a Soupquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
Michelangelo: Geen emoties, geen medelijden, Het doel, winnen.
ja, wij mogen niet negatief over Chiara praten want dan wordt je woest boos en zijn we gek en moeten we stoppen, en jij mag wel lelijke dingen over andere bewoners zeggen?quote:
Dat is onderdeel van zijn act.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, wij mogen niet negatief over Chiara praten want dan wordt je woest boos en zijn we gek en moeten we stoppen, en jij mag wel lelijke dingen over andere bewoners zeggen?
In dit spel , zou ik ook niet eerlijk zijn, ik zou ook erom heen draaien, want dan kom je verder, met eerlijkheid in dit spel, doe je jezelf te kort. als je iemand nomineert, altijd als reden geven, ''je bent een sterke speler, ik zie jou als concurent'' tactisch de beste zet!!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:17 schreef Dragonbullet het volgende:
Nee hoor Ali, hij nomineert je niet omdat je een sterke speler bent. Hij nomineert je omdat hij het irritant vindt dat je om coins bedelt.🤦🏼
Hij kan dat ook gewoon tegen je zeggen, maar beter nog is: wegwerken. Zoals hij dat noemt.
Maar dat hij een coin leent van Chiara om naar de fanroom te gaan is natuurlijk niet erg.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:17 schreef Dragonbullet het volgende:
Nee hoor Ali, hij nomineert je niet omdat je een sterke speler bent. Hij nomineert je omdat hij het irritant vindt dat je om coins bedelt.🤦🏼
Hij kan dat ook gewoon tegen je zeggen, maar beter nog is: wegwerken. Zoals hij dat noemt.
rinardo in BB / [BB SC #4] Het off-topic klets topicquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:20 schreef ben34567 het volgende:
Chiara haar thread heeft bijna dubbel zoveel views als de andere inwonersWie zijn al die creeps
lurkercreepsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:20 schreef ben34567 het volgende:
Chiara haar thread heeft bijna dubbel zoveel views als de andere inwonersWie zijn al die creeps
dat gedoe met chiara vind ik ook superdomquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, wij mogen niet negatief over Chiara praten want dan wordt je woest boos en zijn we gek en moeten we stoppen, en jij mag wel lelijke dingen over andere bewoners zeggen?
Kreeg!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Maar dat hij een coin leent van Chiara om naar de fanroom te gaan is natuurlijk niet erg.
Italiaantje he: praatjes praatjesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Ali vraagt aan MA waarom hij genomineerd is.
MA niet persoonlijk, maar sterke speler.
Dat Chiara je dat zo ongeveer ingefluisterd heeft telt niet mee?
Die kabouter kan het niet alleen. Mich Je praat crapquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
qua speler, sterke speler.. liegt er wat op losquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat iedereen gaat schrikken over hoe ze zich vergist hebben in 'm.a.
Ik vind hem juist heel zwak. Zo gauw als hij erop staat is die weg door dit gedrag Zijn popu is met 70% gezakt das veelquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
qua speler, sterke speler.. liegt er wat op los
Dat had je niet mogen zeggen nu hebben we een SLquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:40 schreef Monique___ het volgende:
Rob heeft nog maar 1 tramadolletje.. en die neemt hij straks in..
zal thuis wel doosje hebben liggen dan
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:41 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Dat had je niet mogen zeggen nu hebben we een SL
jaa dat zei hij nog erbij hahaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rob: Ik heb nog een pil, die neem ik om 15:00, of 16:00 uur in, daar word ik lekker high van.
Hij moet thuis afkicken in plaats van afbouwen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rob: Ik heb nog een pil, die neem ik om 15:00, of 16:00 uur in, daar word ik lekker high van.
lkkr manquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:40 schreef Monique___ het volgende:
Afkicken is koning pils niet goed bekomen.. de gevolgen daarvan zien we nu welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:44 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hij moet thuis afkicken in plaats van afbouwen.
Blikkie bedoel je.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:40 schreef Monique___ het volgende:
Ze proberen het geheim te houden dat Rob vanavond vertrekt..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
het word nu echt stront vervelend, we mogen nu echt geen 1 gesprek meer horen![]()
van de dagelijkse bier, Baco,quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:44 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hij moet thuis afkicken in plaats van afbouwen.
gelukkig weten we dat dagenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:51 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ze proberen het geheim te houden dat Rob vanavond vertrekt..
Nee die moet dat zelfs niet influisteren... Chiara is zwakker dan hem (heeft ie gezien tijdens twitter week)... dus waarom zou ie een sterke speler mee willen ipv een zwakkere.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Haar onoprechtheid maakt haar minder mooi.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Chiara is een mooie meid. Maar ze denkt echt dat ze oprecht is
ik vind Chiara juist heel oprecht; gemeen soms ja maar wel oprechtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:16 schreef jooba het volgende:
[..]
Haar onoprechtheid maakt haar minder mooi.
Trouwens zo mooi is ze niet hoor.
Buiten, binnen loopt bij die gasten het kwijl uit hun waffel ( helaas)quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:09 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Nee die moet dat zelfs niet influisteren... Chiara is zwakker dan hem (heeft ie gezien tijdens twitter week)... dus waarom zou ie een sterke speler mee willen ipv een zwakkere.
de koningin van de onoprechtheid is Charlottequote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:16 schreef jooba het volgende:
[..]
Haar onoprechtheid maakt haar minder mooi.
Trouwens zo mooi is ze niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |