hoorde m ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:50 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Gadver loopt er eentje zijn neus te legen
mag hopen dat bb ze verplicht dat stinknest te verschonen want anders schreeuwt n achterban weer dat ut niet eerlijk is booohooquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Vandaag bedden verschonen![]()
Benieuwd of onze kartkleuter het over zijn hart verkrijgt, het bed van Chiara ook te verschonen
Bartquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Er staat me een partij afwas wie o wie gaat dat doen
Ik in ieder geval nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Er staat me een partij afwas wie o wie gaat dat doen
Haar leuk kort geknipt worden?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat zou ze opknappen als haar haar een keer leuk kort geknipt zou worden
alles hangt nu triest naar beneden, haar, mondhoeken, ogen, diepe rimpels van haar neus naar beneden.
je wordt gewoon depressief als je hier lang naar kijkt
bijzonder....Het zou haar goed staan om een kapsel te krijgen met een mooie coupe. In ieder geval een stuk korter dan dit lange stro.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:05 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Haar leuk kort geknipt worden?
Ff serieus,wie vindt een vrouw met kort haar leuk?
ik niet!
Beetje halflang met wat model er in ja. Nu hangt het als een overgordijn op haar rug.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:07 schreef Verida het volgende:
[..]
bijzonder....Het zou haar goed staan om een kapsel te krijgen met een mooie coupe. In ieder geval een stuk korter dan dit lange stro.
En kort wil niet zeggen dat het gemillimeterd moet worden.
Is toch nog veel te vroeg Logisch dat ze nog zo denkt Is nog maar net gebeurd de wond is nog rauw. Dat word wel weer beter.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze praat uit emotie, ik leef voor mijn mama, dan gaat er iets niet goed in je leven, je moet je eigen leven weer oppakken en lekker op kindjes gaan passen
Kort, rood en pittigquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:07 schreef Verida het volgende:
[..]
bijzonder....Het zou haar goed staan om een kapsel te krijgen met een mooie coupe. In ieder geval een stuk korter dan dit lange stro.
En kort wil niet zeggen dat het gemillimeterd moet worden.
Dan vraag ik mij toch af is BB de plaats om te zijn. Een ouder verliezen is op iedere leeftijd gevoelig en lastig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:21 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Is toch nog veel te vroeg Logisch dat ze nog zo denkt Is nog maar net gebeurd de wond is nog rauw. Dat word wel weer beter.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:03 schreef suzi1 het volgende:
dus omdat je zo stoer wil doen met de buitenkant van je snikkers ga je ze dragen op tv ondanks je poten zo meuren als de pest.
En dat zijn van die Spaanse sloffen volgens mij, alleen model ballerinaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
haar stinksloffen draagt ze niet meer beloofde ze gister.
Iets over der schouder eb dan laagjes dan oogt het ook dikker als dat vlassige haar wat ze nu heeftquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:11 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Beetje halflang met wat model er in ja. Nu hangt het als een overgordijn op haar rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |