Ja hoorquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
tv uitzending mag ik hier toch ook over posten?
Okayquote:
Ohw wat dan?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
MA heeft een gesprekje over Chiara met Jolien in de uitzending en even later brieft Jolien het door
Misschien zaterdag.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Niks over vertrek Chiara in deze uitzending
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Morgen wss pasquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Oho wat een sl*tquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Over dat ze samen in bed lagen en dat Chiara blijkbaar over zijn been heeft zitten wrijven .
nou datquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:48 schreef -river- het volgende:
Jason had MA, Bart en Ali moeten nomineren.
Oh nee dat bedoelde ik niet. Had gewoon gehoopt dat we vanavond iets meer te weten waren gekomen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja had ik het voor je in spoiler moeten zettten?
Excuses dan
Helaas het eindigt met het optreden van Bart en Chiara en de voorruit blik naar morgen waarin BB aan Jason vraagt wie nomineer jequote:Op donderdag 2 maart 2023 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Oh nee dat bedoelde ik niet. Had gewoon gehoopt dat we vanavond iets meer te weten waren gekomen.
Dan ga ik weer stream kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Helaas het eindigt met het optreden van Bart en Chiara en de voorruit blik naar morgen waarin BB aan Jason vraagt wie nomineer je
logischquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Welluk beenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Over dat ze samen in bed lagen en dat Chiara blijkbaar over zijn been heeft zitten wrijven .
Waarom? MA vertrouwt hij en Bart moet hij vertrouwen winnen. Ali voor het secretroom klassement. Ias wint het van Jolien en die heeft zo vaak geroepen dat hij een keer genomineerd wilde staan dat dit zijn kans is om te overleven. Jolien zou bij eerlijke stemming naar huis gaan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:48 schreef -river- het volgende:
Jason had MA, Bart en Ali moeten nomineren.
Hoerrrrrrquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zeker niet zijn derde.quote:
Verdommequote:Op donderdag 2 maart 2023 20:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zeker niet zijn derde.
2 centimeter korter en hij heeft een gat
Als je wilt winnen gooi je als sterke speler juist sterke spelers eruit.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:52 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom? MA vertrouwt hij en Bart moet hij vertrouwen winnen. Ali voor het secretroom klassement. Ias wint het van Jolien en die heeft zo vaak geroepen dat hij een keer genomineerd wilde staan dat dit zijn kans is om te overleven. Jolien zou bij eerlijke stemming naar huis gaan.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Als je wilt winnen gooi je als sterke speler juist sterke spelers eruit.
nou datquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Sterke speler is de speler die nominaties overleefd of die nuet genomineerd wordt. Denk dat er nog maar twee PON te winnen zijn dan gaat het over naar het publiek. De Kans dat MA of Bart er een wint is groter dan Ias of Ali.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee hoorquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:57 schreef marky het volgende:
Jason slaapt op de banknen krijgt geen zendercheck.
[..]
Sterke speler is de speler die nominaties overleefd of die nuet genomineerd wordt. Denk dat er nog maar twee PON te winnen zijn dan gaat het over naar het publiek. De Kans dat MA of Bart er een wint is groter dan Ias of Ali.
Oma wil hem instoppenquote:
lindsey vor je gedrag kreg jequote:Op donderdag 2 maart 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Bijzondere inspectie van the wall![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
lindsey vor je gedrag kreg je
niks,uit straf
\quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Bijzondere inspectie van the wall![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
\
Ze probeert denk ik de geur op te snuiven
Waar zeg ik dat Bart niet meedoet? Bart staat erg sterk in het spel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
dus Bart doet niet mee ?
hou op hoor![]()
Ik wilde hem al adopteren als derde kleinzoonquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:17 schreef ledn81 het volgende:
Chiara : "Het circus heeft gebeld ze zijn een clown kwijt"
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:17 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
erg mooiquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:18 schreef engine het volgende:
De kabouter wil ook stoer doen maar lukt niet
Het is ook pas vanaf 6 jaarquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:18 schreef engine het volgende:
De kabouter wil ook stoer doen maar lukt niet
Stokje is groter dan hij lang isquote:
quote:
Lichaam of aanrecht?quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:22 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het is zo makkelijk maar blijft grappig.
de achtergrondzangeres van het circus dan tochquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:17 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
1 aprilquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:32 schreef Monique___ het volgende:
attentie attentie: lindsy zei net dat ze morgen haar haren gaat doen
hmm ga ik dadelijk alleen even pon game kijken. rest skipskipquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:32 schreef odie22 het volgende:
slechte uitzending, pon game was wel leuk
Goed opletten streamers! Het is binnen tien seconden gedaan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:32 schreef Monique___ het volgende:
omgquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:32 schreef Monique___ het volgende:
Heb de uitzending in 6 minuten gezienquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hmm ga ik dadelijk alleen even pon game kijken. rest skipskip
Kun je dat in het vervolg niet hier neer tikken.. op welke minuut het waard is om te kijken. Scheelt cos weer veel saaie streamtv.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb de uitzending in 6 minuten gezien
U vraagt wij draaienquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kun je dat in het vervolg niet hier neer tikken.. op welke minuut het waard is om te kijken. Scheelt cos weer veel saaie streamtv.
Hij heeft goed inzicht.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:49 schreef odie22 het volgende:
pakt japanse mix en biertje erbij [ afbeelding ]
MA
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien
13:08 PON game
32:27 Gesprekje MA Jolien
36:17 gesprekje Chiara Jolien over MA gesprek
slaap lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gesprekje slaapkamer
Jason/bart/angelo
bart.. kiek kak koek
nomineren
moeten zien da we niet alle 3 naast elkaar staan
angelo ; vraag over zaterdag
hij weet dat ias weggaat
..
< Cossie.. fijne avond![]()
Maar dat mag niet gezegd worden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:49 schreef odie22 het volgende:
pakt japanse mix en biertje erbij [ afbeelding ]
MA
Wat zou ze opknappen als haar haar een keer leuk kort geknipt zou wordenquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat zou ze opknappen als haar haar een keer leuk kort geknipt zou worden
alles hangt nu triest naar beneden, haar, mondhoeken, ogen, diepe rimpels van haar neus naar beneden.
je wordt gewoon depressief verliefd als je hier lang naar kijkt
ik deed oortje in, en gelijk weer uitquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:18 schreef ben34567 het volgende:
Doe voorzichtig de stream nog eens aan. Hoor Charlotte Amerika zeggen; doe stream terug uit
Met MA kan je echt niet praten, die betrekt alles op zichzelf.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uiteraard gaat het meteen weer terug ver MA
SL 😉quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
omg
water ??
voor de zon opkomt plies
wij zitten niet te wachten op gedoe in de cos heur
Niet echtquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:21 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Even zitten lezen vandaag dus buiten nominaties niks speciaals gebeurd?
Ik heb beeldquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Oh nee nu zit m'n onderbroek in m'n poep!
Dit was een quote hé. Ik zit er gewoon nog fatsoenlijk bijquote:
Tuurlijk dotjequote:Op donderdag 2 maart 2023 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Dit was een quote hé. Ik zit er gewoon nog fatsoenlijk bij
snap m, slaapverwekkende streams.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:31 schreef odie22 het volgende:
sorry COS , ik vind het echt moeilijk om naar stream 1 of 2 te luisteren, niet te doen
Blijkt dus dat de nominatie van Jason heel tactisch is geweest. Hij heeft Bart en MA nu in zijn kamp.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Blauw is best interessant.
Goed spel inzicht.
Slim om samen te spelen.
Lindsey is dus heel sneaky en vervelend naar Jason.
Voor mij is dat meer iets dat ze niet uitspreken maar waar ze zich wel aan houden. Die zullen elkaar niet zo snel nomineren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:39 schreef marky het volgende:
[..]
Blijkt dus dat de nominatie van Jason heel tactisch is geweest. Hij heeft Bart en MA nu in zijn kamp.
Maar waarschijnlijk wel tegen/voor hem. Hij voelt dat zo. Net als velen een andere chiara zagen dat dat Sjak en Bart en MA zagen...quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Toch geen goed inzicht Jason.
Charlot is niet zo lief en aardig als jij denkt.
Die had Jolien toch moeten weten 😂quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Nee Ali, Bern is de hoofdstad Zwitserland
Hij heeft ze met deze nominatie ook echt het vertrouwen gegeven. Niemand voelde zich zeker.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij is dat meer iets dat ze niet uitspreken maar waar ze zich wel aan houden. Die zullen elkaar niet zo snel nomineren.
Charlotte is voor Jason altijd aardig geweest en Jason voor Charlotte.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Toch geen goed inzicht Jason.
Charlot is niet zo lief en aardig als jij denkt.
Dat had Mimi die eerste week al door. Dat was de reden dat hij haar nomineerde. Ze kleineerde hem en hij voelde zich gemanipuleerd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:48 schreef JDB94 het volgende:
Jason en Mimi komen erachter dat mevr. Chiara toch wel manipulatief is
gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:20 schreef tassie127 het volgende:
Slaapwel familie en slaap wel Chiara. Echt de bagger uit zijn mond
Had Jason oorspronkelijk Chiara genomineerd? Was dat de reden dat hij opnieuw moest nomineren?quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat had Mimi die eerste week al door. Dat was de reden dat hij haar nomineerde. Ze kleineerde hem en hij voelde zich gemanipuleerd.
Knap van hem. Hard gewerkt en op zijn 21e een eigen appartement dat hij verhuurd. Verschillende bronnen inkomsten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:14 schreef tassie127 het volgende:
Beetje actie in de woonkamer krijg je een streamwissel naar een kut verhaal van MA 🤮
daar is wel veel over gespeculeerd deze week, maar ik weet het ook niet, zou wel kunnen dat hij daarom terug moest om weer te nominerenquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:21 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Had Jason oorspronkelijk Chiara genomineerd? Was dat de reden dat hij opnieuw moest nomineren?
Lindsey ws.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:21 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Had Jason oorspronkelijk Chiara genomineerd? Was dat de reden dat hij opnieuw moest nomineren?
Hij had toch pas genomineerd na haar vertrek of vergis ik me nu?quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar is wel veel over gespeculeerd deze week, maar ik weet het ook niet, zou wel kunnen dat hij daarom terug moest om weer te nomineren
Chiara was al weg bij de eerste nomiquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar is wel veel over gespeculeerd deze week, maar ik weet het ook niet, zou wel kunnen dat hij daarom terug moest om weer te nomineren
Chiara was al weg. Wat wel kan is dat hij haar wilde nomineren maar dat ze al weg was.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:21 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want Chiara was al weg toen hij voor de eerste keer naar de DBK werd geroepenquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee want ze was al weg toen hij de eerste keer moest nomineren. En na de vrijstelling van Charlotte en Lindsey moest hij opnieuw nomineren. Dus logischerwijs had hij dus Lindsey genomineerd en moest deze worden gewijzigd of moest hij een ander erbij plaatsen ipv Charlottequote:Op donderdag 2 maart 2023 23:24 schreef marky het volgende:
[..]
Chiara was al weg. Wat wel kan is dat hij haar wilde nomineren maar dat ze al weg was.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:31 schreef odie22 het volgende:
er gingen toch verhalen dat hij smorgens al had genomineerd , en dat chiara later die ochtend/middag wegging
hmmmm, kan het me haast niet voorstellen dat ik het verkeerd heb , maar de uitzondering besvestigd de regelquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Hij heeft pas in de avond genomineerd en na de uitslag van de theateracts moest hij opnieuw naar de DBK
Nee Chiara is in de ochtend weg gegaan. De streamlock was rond 2 uur klaar. Het optreden van MA en Jolien was in de avond en er kon gestemd worden tot 20.30. Jason moest tussen dat optreden en de uitslag nomineren. En later die avond nadat de uitslag bekend was moest hij opnieuw nominerenquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:31 schreef odie22 het volgende:
er gingen toch verhalen dat hij smorgens al had genomineerd , en dat chiara later die ochtend/middag wegging
Nee, de eerste keer dat hij moest nomineren had Charlotte nog een nominatie van vorige week. Dus Jason kon haar niet nomineren. Toen won ze samen met Lindsey de vrijstelling waardoor ze wel weer genomineerd zou kunnen worden. Dat zou dus niet eerlijk zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:25 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee want ze was al weg toen hij de eerste keer moest nomineren. En na de vrijstelling van Charlotte en Lindsey moest hij opnieuw nomineren. Dus logischerwijs had hij dus Lindsey genomineerd en moest deze worden gewijzigd of moest hij een ander erbij plaatsen ipv Charlotte
Ze hadden het wel door maar hebben zo het spel gemanipuleerd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee, de eerste keer dat hij moest nomineren had Charlotte nog een nominatie van vorige week. Dus Jason kon haar niet nomineren. Toen won ze samen met Lindsey de vrijstelling waardoor ze wel weer genomineerd zou kunnen worden. Dat zou dus niet eerlijk zijn.
Wel vreemd van de Febo dat ze dat blijkbaar niet door hadden
Dat meen je niet!!!!!!quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hadden het wel door maar hebben zo het spel gemanipuleerd
vrijwilligquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:36 schreef tassie127 het volgende:
Ali had het over de Lommelse Sahara. Das een heel mooi natuurgebied. Toen ik in Lommel woonde, woonde ik daar 5 minuten lopen vandaan. Kwam daar graag!
De scores van char en Lindsey zijn gisteren hier gedeeld en die waren lager dan die ze vandaag in de uitzending hebben laten zien bij Chiara en Bart!quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:36 schreef odie22 het volgende:
volgens mij hadden bart en chiara ook meer punten gekregen voor hun optreden, maar dat is toch niet te controleren door de kijkers
ja dat bedoel ik, en van ali ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:38 schreef tassie127 het volgende:
[..]
De scores van char en Lindsey zijn gisteren hier gedeeld en die waren lager dan die ze vandaag in de uitzending hebben laten zien bij Chiara en Bart!
Ja vrijwillig. Kun je goed met de hond wandelen enzo en ze zwemmen er soms. En een hele hoge uitkijktoren. En een heeeeeeel grote speeltuin voor de kinderen er langs. En die ligt dus weer aan het voetbalstadion van Lommel.quote:
Ja maar ze denken nog steeds dat we allemaal hartstikke naļef en goedgelovig zijn. Wij hebben niks door hoor 😇quote:
Geloof je nu de verhalen of de mensen die op dat moment streams keken?quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:31 schreef odie22 het volgende:
ja maar de kijkers konden ook stemmen en die uitslagen krijgen wij nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:40 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja maar ze denken nog steeds dat we allemaal hartstikke naļef en goedgelovig zijn. Wij hebben niks door hoor 😇
dat zijn de verhalen die ik hier leesquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Geloof je nu de verhalen of de mensen die op dat moment streams keken?
Hij heeft genomineerd nadat Chiara weg was en voor de uitslag van de talentenshow. De 2e keer erna.
En jij denkt dat die heel veel anders zijn? Vond die van Bart en Chiara ook beter. En de helft van de kijkers hadden het optreden nog niet gezien want zijn nog niet eens allemaal uitgezonden!quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar de kijkers konden ook stemmen en die uitslagen krijgen wij niet
nee ik denk het niet, dus er klopt geen ene reet vanquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:42 schreef tassie127 het volgende:
[..]
En jij denkt dat die heel veel anders zijn? Vond die van Bart en Chiara ook beter. En de helft van de kijkers hadden het optreden nog niet gezien want zijn nog niet eens allemaal uitgezonden!
Het was pure manipulatie.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:42 schreef tassie127 het volgende:
[..]
En jij denkt dat die heel veel anders zijn? Vond die van Bart en Chiara ook beter. En de helft van de kijkers hadden het optreden nog niet gezien want zijn nog niet eens allemaal uitgezonden!
Nee daarom. De manipulatie ligt er nog dikker bovenop dan de pindakaas op Jason zijn brood.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee ik denk het niet, dus er klopt geen ene reet van
Ja dit dus idd en Lindsey moest eraf ivm NLErquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het was pure manipulatie.
Charlot moest en zou van die nominatie af.
okequote:Op donderdag 2 maart 2023 23:47 schreef Krambo het volgende:
[..]
In de woonkamer daarstraks, Charlotte en Jolien oa
Het is altijd al duidelijk gemanipuleerd. Maar dit jaar ligt het er gewoon wel heel dik bovenop. We weten allemaal dat het nep is, maar we kijken toch!quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het was net als die rewind vorig jaar.
Nawel wou die rewind niet maar werd teruggeroepen en gemanipuleerd om het toch te doen. Toen was Kristof niet meer genomineerd.
jij lurkt zelf ook en ik vind het gewoon bizar dat je dus hier komt alleen maar omdat er over poep en pies wordt gesproken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu vall je me an je lurkt met
ik heb normal gevragt
Bitchfight op mijn verjaardag! Kom er maar in dotter! Jullie hebben nog 6 minuten!quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent over en ur niet hier maar mijn post
kommentier je,
life is a bitch, and then you diequote:Op donderdag 2 maart 2023 23:56 schreef tassie127 het volgende:
Charlotte vertelt het verhaal van haar vader. 20 mensen verloren in 10 jaar. Das wel heel veel
I know right. Ze hangen aan haar lippen en ik eigenlijk ook want ik herken het verhaal wel. Ben ook bij de laatste momenten van mijn opa geweest en ja het plotseling omhoog komen en een laatste gil is echt heel bizarquote:
ze is wel jong, is niet leuk, maar vindt haar nog steeds niksquote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:01 schreef tassie127 het volgende:
[..]
I know right. Ze hangen aan haar lippen en ik eigenlijk ook want ik herken het verhaal wel. Ben ook bij de laatste momenten van mijn opa geweest en ja het plotseling omhoog komen en een laatste gil is echt heel bizar
Ja ik mag haar met vlagen. Soms is ze teveel en soms kan ik haar waarderen. Ze is beetje neutraal bij mij. Maar ik zie ook wel de hype om het “ voortrekken” maar ze is best liefquote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze is wel jong, is niet leuk, maar vindt haar nog steeds niks
chelsea is ook liefquote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:07 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja ik mag haar met vlagen. Soms is ze teveel en soms kan ik haar waarderen. Ze is beetje neutraal bij mij. Maar ik zie ook wel de hype om het “ voortrekken” maar ze is best lief
Ik heb ook niks tegen Chelsea….quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
chelsea is ook lief, maar wordt ook door iedereen afgefikt
ze praat uit emotie, ik leef voor mijn mama, dan gaat er iets niet goed in je leven, je moet je eigen leven weer oppakken en lekker op kindjes gaan passenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:09 schreef tassie127 het volgende:
Kijk hoe Charlotte nu zegt dat zei haar papa moet missen maar haar moeder haar zielsverwant. En dat haar moeder nog jaren door moet zonder hem, dat is dan weer zoooo volwassen!
Ja ze is wel obsessief!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze praat uit emotie, ik leef voor mijn mama, dan gaat er iets niet goed in je leven, je moet je eigen leven weer oppakken en lekker op kindjes gaan passen
Dat zal ze hebben denk ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik luister met vlagen, maar ze kan beter hulp gaan zoeken ipv in BB te gaan
Chiara is nooit genomineerd geweest bij mijn weten. Wat jij vertelt heeft mini verteld over Charlotte toen hij voor het eerst de PON won en Chelsea en Danny er ook opzette.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat had Mimi die eerste week al door. Dat was de reden dat hij haar nomineerde. Ze kleineerde hem en hij voelde zich gemanipuleerd.
Ook dikker dan de schmink van Jolien?quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:45 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee daarom. De manipulatie ligt er nog dikker bovenop dan de pindakaas op Jason zijn brood.
Een van mijn grootste ergernissen bij hem en mijn ergernissen lijstje vwb Ali wordt steeds langer.quote:
Waarom zit ze dan indat huis..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze praat uit emotie, ik leef voor mijn mama, dan gaat er iets niet goed in je leven, je moet je eigen leven weer oppakken en lekker op kindjes gaan passen
+1quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze is wel jong, is niet leuk, maar vindt haar nog steeds niks
Dat is haar eigen keuze. We weten nu wel wat meer over de reden. Sneu.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:48 schreef Kayro het volgende:
knip
Hoe prive wil je het hebben..
eerder vertelde ze dat ze dit privé wilde houden!
wat wilde ze prive houden? begrafenis van d'er pa?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:48 schreef Kayro het volgende:
-knip-
Hoe prive wil je het hebben..
eerder vertelde ze dat ze dit privé wilde houden!
Ze hadden het over Charlot.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 01:19 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Chiara is nooit genomineerd geweest bij mijn weten. Wat jij vertelt heeft mini verteld over Charlotte toen hij voor het eerst de PON won en Chelsea en Danny er ook opzette.
Gaan ze in staking hahaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze doen in ieder geval wat ze gisteren hebben afgesproken. Blijven liggen
Doen ze iedere dag. Das discipline !quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze doen in ieder geval wat ze gisteren hebben afgesproken. Blijven liggen
Zo lang mogelijk blijven liggen in bedquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:46 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Wat zullen ze vandaag voor opdracht krijgen misschien wel spijkerpoepen of ezeltje prik. Spannend
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk blijven liggen in bed
Misschien verstop hij haar beddengoed in zijn kast om mee naar huis te nemen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Vandaag bedden verschonen![]()
Benieuwd of onze kartkleuter het over zijn hart verkrijgt, het bed van Chiara ook te verschonen
hoorde m ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:50 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Gadver loopt er eentje zijn neus te legen
mag hopen dat bb ze verplicht dat stinknest te verschonen want anders schreeuwt n achterban weer dat ut niet eerlijk is booohooquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Vandaag bedden verschonen![]()
Benieuwd of onze kartkleuter het over zijn hart verkrijgt, het bed van Chiara ook te verschonen
Bartquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Er staat me een partij afwas wie o wie gaat dat doen
Ik in ieder geval nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Er staat me een partij afwas wie o wie gaat dat doen
Haar leuk kort geknipt worden?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat zou ze opknappen als haar haar een keer leuk kort geknipt zou worden
alles hangt nu triest naar beneden, haar, mondhoeken, ogen, diepe rimpels van haar neus naar beneden.
je wordt gewoon depressief als je hier lang naar kijkt
bijzonder....Het zou haar goed staan om een kapsel te krijgen met een mooie coupe. In ieder geval een stuk korter dan dit lange stro.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:05 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Haar leuk kort geknipt worden?
Ff serieus,wie vindt een vrouw met kort haar leuk?
ik niet!
Beetje halflang met wat model er in ja. Nu hangt het als een overgordijn op haar rug.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:07 schreef Verida het volgende:
[..]
bijzonder....Het zou haar goed staan om een kapsel te krijgen met een mooie coupe. In ieder geval een stuk korter dan dit lange stro.
En kort wil niet zeggen dat het gemillimeterd moet worden.
Is toch nog veel te vroeg Logisch dat ze nog zo denkt Is nog maar net gebeurd de wond is nog rauw. Dat word wel weer beter.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
Kort, rood en pittigquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:07 schreef Verida het volgende:
[..]
bijzonder....Het zou haar goed staan om een kapsel te krijgen met een mooie coupe. In ieder geval een stuk korter dan dit lange stro.
En kort wil niet zeggen dat het gemillimeterd moet worden.
Dan vraag ik mij toch af is BB de plaats om te zijn. Een ouder verliezen is op iedere leeftijd gevoelig en lastig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:21 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Is toch nog veel te vroeg Logisch dat ze nog zo denkt Is nog maar net gebeurd de wond is nog rauw. Dat word wel weer beter.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:03 schreef suzi1 het volgende:
dus omdat je zo stoer wil doen met de buitenkant van je snikkers ga je ze dragen op tv ondanks je poten zo meuren als de pest.
En dat zijn van die Spaanse sloffen volgens mij, alleen model ballerinaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
haar stinksloffen draagt ze niet meer beloofde ze gister.
Iets over der schouder eb dan laagjes dan oogt het ook dikker als dat vlassige haar wat ze nu heeftquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:11 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Beetje halflang met wat model er in ja. Nu hangt het als een overgordijn op haar rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |