quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:31 schreef odie22 het volgende:
er gingen toch verhalen dat hij smorgens al had genomineerd , en dat chiara later die ochtend/middag wegging
hmmmm, kan het me haast niet voorstellen dat ik het verkeerd heb , maar de uitzondering besvestigd de regelquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Hij heeft pas in de avond genomineerd en na de uitslag van de theateracts moest hij opnieuw naar de DBK
Nee Chiara is in de ochtend weg gegaan. De streamlock was rond 2 uur klaar. Het optreden van MA en Jolien was in de avond en er kon gestemd worden tot 20.30. Jason moest tussen dat optreden en de uitslag nomineren. En later die avond nadat de uitslag bekend was moest hij opnieuw nominerenquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:31 schreef odie22 het volgende:
er gingen toch verhalen dat hij smorgens al had genomineerd , en dat chiara later die ochtend/middag wegging
Nee, de eerste keer dat hij moest nomineren had Charlotte nog een nominatie van vorige week. Dus Jason kon haar niet nomineren. Toen won ze samen met Lindsey de vrijstelling waardoor ze wel weer genomineerd zou kunnen worden. Dat zou dus niet eerlijk zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:25 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee want ze was al weg toen hij de eerste keer moest nomineren. En na de vrijstelling van Charlotte en Lindsey moest hij opnieuw nomineren. Dus logischerwijs had hij dus Lindsey genomineerd en moest deze worden gewijzigd of moest hij een ander erbij plaatsen ipv Charlotte
Ze hadden het wel door maar hebben zo het spel gemanipuleerd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee, de eerste keer dat hij moest nomineren had Charlotte nog een nominatie van vorige week. Dus Jason kon haar niet nomineren. Toen won ze samen met Lindsey de vrijstelling waardoor ze wel weer genomineerd zou kunnen worden. Dat zou dus niet eerlijk zijn.
Wel vreemd van de Febo dat ze dat blijkbaar niet door hadden
Dat meen je niet!!!!!!quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hadden het wel door maar hebben zo het spel gemanipuleerd
vrijwilligquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:36 schreef tassie127 het volgende:
Ali had het over de Lommelse Sahara. Das een heel mooi natuurgebied. Toen ik in Lommel woonde, woonde ik daar 5 minuten lopen vandaan. Kwam daar graag!
De scores van char en Lindsey zijn gisteren hier gedeeld en die waren lager dan die ze vandaag in de uitzending hebben laten zien bij Chiara en Bart!quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:36 schreef odie22 het volgende:
volgens mij hadden bart en chiara ook meer punten gekregen voor hun optreden, maar dat is toch niet te controleren door de kijkers
ja dat bedoel ik, en van ali ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:38 schreef tassie127 het volgende:
[..]
De scores van char en Lindsey zijn gisteren hier gedeeld en die waren lager dan die ze vandaag in de uitzending hebben laten zien bij Chiara en Bart!
Ja vrijwillig. Kun je goed met de hond wandelen enzo en ze zwemmen er soms. En een hele hoge uitkijktoren. En een heeeeeeel grote speeltuin voor de kinderen er langs. En die ligt dus weer aan het voetbalstadion van Lommel.quote:
Ja maar ze denken nog steeds dat we allemaal hartstikke naïef en goedgelovig zijn. Wij hebben niks door hoor 😇quote:
Geloof je nu de verhalen of de mensen die op dat moment streams keken?quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:31 schreef odie22 het volgende:
ja maar de kijkers konden ook stemmen en die uitslagen krijgen wij nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:40 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja maar ze denken nog steeds dat we allemaal hartstikke naïef en goedgelovig zijn. Wij hebben niks door hoor 😇
dat zijn de verhalen die ik hier leesquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Geloof je nu de verhalen of de mensen die op dat moment streams keken?
Hij heeft genomineerd nadat Chiara weg was en voor de uitslag van de talentenshow. De 2e keer erna.
En jij denkt dat die heel veel anders zijn? Vond die van Bart en Chiara ook beter. En de helft van de kijkers hadden het optreden nog niet gezien want zijn nog niet eens allemaal uitgezonden!quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar de kijkers konden ook stemmen en die uitslagen krijgen wij niet
nee ik denk het niet, dus er klopt geen ene reet vanquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:42 schreef tassie127 het volgende:
[..]
En jij denkt dat die heel veel anders zijn? Vond die van Bart en Chiara ook beter. En de helft van de kijkers hadden het optreden nog niet gezien want zijn nog niet eens allemaal uitgezonden!
Het was pure manipulatie.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:42 schreef tassie127 het volgende:
[..]
En jij denkt dat die heel veel anders zijn? Vond die van Bart en Chiara ook beter. En de helft van de kijkers hadden het optreden nog niet gezien want zijn nog niet eens allemaal uitgezonden!
Nee daarom. De manipulatie ligt er nog dikker bovenop dan de pindakaas op Jason zijn brood.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee ik denk het niet, dus er klopt geen ene reet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |