Charlotte is voor Jason altijd aardig geweest en Jason voor Charlotte.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Toch geen goed inzicht Jason.
Charlot is niet zo lief en aardig als jij denkt.
Dat had Mimi die eerste week al door. Dat was de reden dat hij haar nomineerde. Ze kleineerde hem en hij voelde zich gemanipuleerd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:48 schreef JDB94 het volgende:
Jason en Mimi komen erachter dat mevr. Chiara toch wel manipulatief is
gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:20 schreef tassie127 het volgende:
Slaapwel familie en slaap wel Chiara. Echt de bagger uit zijn mond
Had Jason oorspronkelijk Chiara genomineerd? Was dat de reden dat hij opnieuw moest nomineren?quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat had Mimi die eerste week al door. Dat was de reden dat hij haar nomineerde. Ze kleineerde hem en hij voelde zich gemanipuleerd.
Knap van hem. Hard gewerkt en op zijn 21e een eigen appartement dat hij verhuurd. Verschillende bronnen inkomsten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:14 schreef tassie127 het volgende:
Beetje actie in de woonkamer krijg je een streamwissel naar een kut verhaal van MA 🤮
daar is wel veel over gespeculeerd deze week, maar ik weet het ook niet, zou wel kunnen dat hij daarom terug moest om weer te nominerenquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:21 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Had Jason oorspronkelijk Chiara genomineerd? Was dat de reden dat hij opnieuw moest nomineren?
Lindsey ws.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:21 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Had Jason oorspronkelijk Chiara genomineerd? Was dat de reden dat hij opnieuw moest nomineren?
Hij had toch pas genomineerd na haar vertrek of vergis ik me nu?quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar is wel veel over gespeculeerd deze week, maar ik weet het ook niet, zou wel kunnen dat hij daarom terug moest om weer te nomineren
Chiara was al weg bij de eerste nomiquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar is wel veel over gespeculeerd deze week, maar ik weet het ook niet, zou wel kunnen dat hij daarom terug moest om weer te nomineren
Chiara was al weg. Wat wel kan is dat hij haar wilde nomineren maar dat ze al weg was.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:21 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want Chiara was al weg toen hij voor de eerste keer naar de DBK werd geroepenquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee want ze was al weg toen hij de eerste keer moest nomineren. En na de vrijstelling van Charlotte en Lindsey moest hij opnieuw nomineren. Dus logischerwijs had hij dus Lindsey genomineerd en moest deze worden gewijzigd of moest hij een ander erbij plaatsen ipv Charlottequote:Op donderdag 2 maart 2023 23:24 schreef marky het volgende:
[..]
Chiara was al weg. Wat wel kan is dat hij haar wilde nomineren maar dat ze al weg was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |