snap m, slaapverwekkende streams.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:31 schreef odie22 het volgende:
sorry COS , ik vind het echt moeilijk om naar stream 1 of 2 te luisteren, niet te doen
Blijkt dus dat de nominatie van Jason heel tactisch is geweest. Hij heeft Bart en MA nu in zijn kamp.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Blauw is best interessant.
Goed spel inzicht.
Slim om samen te spelen.
Lindsey is dus heel sneaky en vervelend naar Jason.
Voor mij is dat meer iets dat ze niet uitspreken maar waar ze zich wel aan houden. Die zullen elkaar niet zo snel nomineren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:39 schreef marky het volgende:
[..]
Blijkt dus dat de nominatie van Jason heel tactisch is geweest. Hij heeft Bart en MA nu in zijn kamp.
Maar waarschijnlijk wel tegen/voor hem. Hij voelt dat zo. Net als velen een andere chiara zagen dat dat Sjak en Bart en MA zagen...quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Toch geen goed inzicht Jason.
Charlot is niet zo lief en aardig als jij denkt.
Die had Jolien toch moeten weten 😂quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Nee Ali, Bern is de hoofdstad Zwitserland
Hij heeft ze met deze nominatie ook echt het vertrouwen gegeven. Niemand voelde zich zeker.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij is dat meer iets dat ze niet uitspreken maar waar ze zich wel aan houden. Die zullen elkaar niet zo snel nomineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |