ik weet wat t is en heb t veel gehadquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat je droomt en weet dat je droomt.. lucide droom
Weegschaal? Ik ben door corona in 2 weken 10 kilo afgevallen, eerst die er maar weer bij aan terug te krijgen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:26 schreef Monique___ het volgende:
nou dat is nou toch echt een goed idee van die bart
nog iemand hier op fok groepschat voor de weegschaal? iemand interesse?
Heftigquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Weegschaal? Ik ben door corona in 2 weken 10 kilo afgevallen, eerst die er maar weer bij aan terug te krijgen.
Ja echt serieus, mensen om mij heen zie je schrikken. En dan nog niets over kleding...ik heb geen onderbroek die niet van mijn kont zakt.quote:
Dat is fors!quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja echt serieus, mensen om mij heen zie je schrikken. En dan nog niets over kleding...ik heb geen onderbroek die niet van mijn kont zakt.
geen onderb aanquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja echt serieus, mensen om mij heen zie je schrikken. En dan nog niets over kleding...ik heb geen onderbroek die niet van mijn kont zakt.
Ik ben meer geschrokken van het afvallen dan van de koorts enzo, het is zo onwerkelijk vooral omdat ik nog steeds afval en niet enkel gezicht maar zelfs benen enzo.quote:
Benen wijd, fluitconcert.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen onderb aan
korte oplossing
lkkr alles los
Ga ik voor één keer toch van m'n principe afstappenquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ik veel streams kijk sla ik de uitzending over.
Ik wil geen man onder de 1.80.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
neem jij de kabouter?
chia is thuis
iemand moet het doen
Dan ben je flink ziek geweestquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Weegschaal? Ik ben door corona in 2 weken 10 kilo afgevallen, eerst die er maar weer bij aan terug te krijgen.
Hij is nog zo jong, je hebt niets aan een ventje die weet de juiste weg niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis geen man
een kind..spreid je vleugels
ff deken omhoog,.. warm
Sjongejongejonge maaaaaatquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:39 schreef Ireth het volgende:
Een Sjongejongejonge-compilatie in de uitzending
Ja ik eigenlijk ook maar ben benieuwd of we iets zien over wat er met Chiara gebeurd is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ik veel streams kijk sla ik de uitzending over.
Hou ons op de hoogte, misschien dan de moeite terug te kijken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook maar ben benieuwd of we iets zien over wat er met Chiara gebeurd is.
Sorry baas, het is hun schuldquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Over de streams graag de rest kan in de SC[/modbreak]
tv uitzending mag ik hier toch ook over posten?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Over de streams graag de rest kan in de SC[/modbreak]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
tv uitzending mag ik hier toch ook over posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |