prima TTquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:45 schreef Monique___ het volgende:
wist geen TT als iemand wil verander het maar
jason staat er bijquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:46 schreef Monique___ het volgende:
wie zit er nu niet bij, jason alleen niet?
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de salon gaat sluiten
de meuk opruimen
Lott stelt voor :
elke week een spa .. aka smeer uw snavel vol ..te doen
Klaag ze aan!quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:56 schreef mario390 het volgende:
ik had gelijk het was schuld
van gedrag op soc.media
Hoe weet je dat dan?quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:56 schreef mario390 het volgende:
ik had gelijk het was schuld
van gedrag op soc.media
zegt nog weinig naar mijn ideequote:Op donderdag 2 maart 2023 18:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Effe gekopieerd voor je
https://axed.nl/big-broth(...)d-naar-huis-gehaald/
Dat absoluut, maar het is nog steeds een aannamequote:Op donderdag 2 maart 2023 18:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zal toch wel iets van waarheid inzitten
dat denk ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zal toch wel iets van waarheid inzitten
Denk dat we er nooit helemaal achter gaan komenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat absoluut, maar het is nog steeds een aanname
hendugquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:01 schreef Monique___ het volgende:
emmer nieuwe knaagsels voor mc biggah
[ afbeelding ]
ze hadden de wursten eraan kunnen rijgenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hendug
je kan er ook sate vleesch mee doen
wrd tijd voor BBQ
Dom persoon die zich koning van BB acht. Leraar in opleiding. Zal eerst nog zelf school moeten lopen om basiskennis te verwerven.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die Ali vind zichzelf echt helemaal geweldig he
Doe er Lindsey maar bij. Ongelooflijk! Marginalen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:20 schreef czvt het volgende:
[..]
Dom persoon die zich koning van BB acht. Leraar in opleiding. Zal eerst nog zelf school moeten lopen om basiskennis te verwerven.
Vermoeden, gissen enz.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Effe gekopieerd voor je
https://axed.nl/big-broth(...)d-naar-huis-gehaald/
Daarom ook een nominatie naar Ias en Jolien gedaan om in het huis te blijven Ali is net een hangende langspeelplaat. Maar die stemmen stellen ook geen kut voor ze doen net wat ze zelf willen dat is deze week overduidelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:10 schreef Krambo het volgende:
Ali alweer / nog steeds aan het zeuren over zijn nominatie
Jij vindt dat niet eerlijk, maar daar denken andere mensen weer anders over.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:03 schreef mario390 het volgende:
de 2 moderationstanten moeten zaterdag het
thema " gedrag op soc.media"
hebben sonst is het niet eerlijk
🤣🤣quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bei de wee
goeie kont Lott
in die broek
Lott gaat vers brood snijden.. avond maal
ze doet fff een ding in de cam
coins .. geen idee
oh dr nagel lak is beschadigt/d
quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:03 schreef mario390 het volgende:
de 2 moderationstanten moeten zaterdag het
thema " gedrag op soc.media"
hebben sonst is het niet eerlijk
Tuin met betonvloer🤓quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:42 schreef Schakeltopia het volgende:
keuken met inductie en ijskast alles
quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:46 schreef Schakeltopia het volgende:
huizen worden duurder in belgie door die nederlanders he
Kan ik mijn stem nog wijzigen FEBO?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:47 schreef suzi1 het volgende:
en omdat veel nlers in belg komen wonen worden de huizen duurder
Tsjongejongejongejonge.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:50 schreef Schakeltopia het volgende:
sjongejongejongejonge![]()
[ afbeelding ]
2 slangen zitten nog erinquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja ik ben blij dat die slang weg is, nu weer over de streams praten!
Over de streams graagquote:[knip
`genoeg `Marioquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja snap ju hier lachen somige over wat
gebeurd is, vind ik debil
quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:57 schreef suzi1 het volgende:
2x stem op ias. morgen even bij alle behaarden inloggen
-knip-quote:
Verdommequote:Op donderdag 2 maart 2023 18:57 schreef suzi1 het volgende:
2x stem op ias. morgen even bij alle behaarden inloggen
GIJoe lekker in de hottubquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart komt naar buiten
frisse looks
baby huid
lol dat je daarover nadenktquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:02 schreef -river- het volgende:
Bart lijkt mij echt ene type die een cockring draagt, om zijn duim heeft hij ook zo een dikke ring.
en een albertquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:02 schreef -river- het volgende:
Bart lijkt mij echt ene type die een cockring draagt, om zijn duim heeft hij ook zo een dikke ring.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:03 schreef suzi1 het volgende:
ik had vroeger altijd ring om duim
is dat inene dat je kinky doet??
ik vind mooiquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:04 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja dat kwam gisteren ineens in mij op, en meestal kalk ik neer wat ik denk.
JA! hahahahha nee zegt niets, ik heb heel wat piercings gehad en ben een zeester in bed.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:03 schreef suzi1 het volgende:
ik had vroeger altijd ring om duim
is dat inene dat je kinky doet??
oh ee neutraal ietsen ?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:05 schreef suzi1 het volgende:
is er nog een aksesoire waarmee je aan kan tonen dat je nergens van bent?
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:09 schreef suzi1 het volgende:
wat vind je van ias
ja net zo als jason
te jong
en wat vind ge van ali
nee is niet mn type
sharon dan?
nee ook niet
rasiesj!
stomme oranje wil zelf alleen bernt
of geeft ze ook zelf aan hoe en wat
o en rob?
jaaa jaa das echt mijn typ
Dan hou jij heel erg veel van mij, heb lang rood haar (van nature).quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ind Ias.. je hebt mooi Haar
die kleur ei luf ut
Rooie
🤣🤣quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:15 schreef -river- het volgende:
Waarom heeft Charlotte festival plas stempels op haar hand?
dacht steeds dat het haar burger service nr was/isquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:15 schreef -river- het volgende:
Waarom heeft Charlotte festival plas stempels op haar hand?
Oh ja, kan ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dacht steeds dat het haar burger service nr was/is
🤣🤣quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dacht steeds dat het haar burger service nr was/is
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
prachtig.. rood![]()
one of a kind
mah jolien kortquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:18 schreef suzi1 het volgende:
mensen voelen kracht in hun haren
sommige moeten het idd niet afknippen
maar of t de boel versterkt....
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:20 schreef suzi1 het volgende:
gaat dan ook native op dr voorhoofd laten tatueren
Dylan O’Brienquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:10 schreef suzi1 het volgende:
wie zijn dylan en brian nou weer
daar waar lot het haar van mooi vindt
bietje random zuipeh en noickehquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:30 schreef engine het volgende:
![]()
Bart had eerst gezegd dat zijn dochter niet naar Loret de Mar mocht
Vertouw jij de dochter van Bart niet?quote:
* lurkersquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart doet ff een salto int badje
"graag gedaan lurkers ""
mutilatiequote:Op donderdag 2 maart 2023 19:34 schreef suzi1 het volgende:
o nu met bolero. mss heeft ze haar bovenarme te verbergen?
pissen tegen het hek ?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:42 schreef Monique___ het volgende:
De mannen willen elkaar weer besproeien
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:46 schreef marky het volgende:
Staan twee nederlanders wat belgen te koken
Misschien ook tieten laten doen, is bolero alternatief voor tape..quote:
Hahahahaha ja inderdaad.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:46 schreef marky het volgende:
Staan twee nederlanders wat belgen te koken
🤣🤣quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien ook tieten laten doen, is bolero alternatief voor tape..
Zou je ook niet gaan zien, wilde ze niet, ook ivm toekomst en baan in het onderwijsquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:48 schreef engine het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik Chiara nooit in de hottub gezien heb. Het verdriet is groot.
Mocht niet , stond in scriptboek van d'er pappie.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:48 schreef engine het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik Chiara nooit in de hottub gezien heb. Het verdriet is groot.
Had ze pappie beloofdquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou je ook niet gaan zien, wilde ze niet, ook ivm toekomst en baan in het onderwijs
Jawel ze had gezegd een keer mee te gaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou je ook niet gaan zien, wilde ze niet, ook ivm toekomst en baan in het onderwijs
Flauwquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Mocht niet , stond in scriptboek van d'er pappie.
nee kan bij iedere nieuwe reply dat je weer kijkt he. dus 30 reacties. jij geeft 30 viewsquote:
we weten.. steen in kanaal Weert = chichi zienquote:
Dat vind ik zelf al erg creepyquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
we weten.. steen in kanaal Weert = chichi zien
Ik zeg : neem je kans met gele jas, valt goed op
Steen in kanaalquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
we weten.. steen in kanaal Weert = chichi zien
Ik zeg : neem je kans met gele jas, valt goed op
ik zeg ook niet dat het een goed idee is.. gewoonquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf al erg creepyik denk niet dat dit een goed idee is.
Om te zien is ze goed te doen.quote:
Chichi vertelde er gisterochtend over.. ze woont naast het kanaal. Liggen er vaak in.. iedere keer als ze een plons hoort gaat ze toch kijken..quote:
He? je kunt gewoon het aantal actieve lurkers zien! weer wat geleerd hier schakelquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
even met muisje op de titel van het topic blijven staan. even zwaaien naar de lurks
[ afbeelding ]
Mijn korte termijn geheugen liet me even in de steekquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Chichi vertelde er gisterochtend over.. ze woont naast het kanaal. Liggen er vaak in.. iedere keer als ze een plons hoort gaat ze toch kijken..
geen idee, het staat erquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
He? je kunt gewoon het aantal actieve lurkers zien! weer wat geleerd hier schakel
ik wist niet eens dat er lurkers warenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
He? je kunt gewoon het aantal actieve lurkers zien! weer wat geleerd hier schakel
dan helemaal, ik vind het 3 x niksquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Vind het een mooi koppie, kost wat maar dan heb je ook wat.
dagje ouderquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mijn korte termijn geheugen liet me even in de steek
heb ik je een like gegeven ?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik had nog 2 pics voor je hier neergezet van t jokje had je die gezien? had je erbij getagd![]()
geen idee dat heb ik uitgezet die likes.quote:
Rondje van de zaakquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wow , die is snel ...............
Dat aftrekken bedoel je?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
geen idee dat heb ik uitgezet die likes.waren 2 foto's 1 met glibber gezichtsmasker en de ander waar ze m aftrekt.. zag er uh 18+ achtig uit. vond m wel wat
dacht dat dat haar nieuwe bijnaam wasquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Badpak heeft niets met het meisje te maken.
Waarom omdat hij constateerd dat er wel heel veel belgen zijn?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
nou lekker naar huis gaan dan jason
als het hem dwars zit zou ik dat zeker doen!quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:07 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom omdat hij constateerd dat er wel heel veel belgen zijn?
goeie ouwe tijd met roel en dido en bianca als ik het me goed herinnerquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee nee.. was geen cumming foto.. was een gezichtsmasker he
nou,.. trek krijgtquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef -river- het volgende:
Streams zijn ideaal voor een kanibaal nu.
Zal hem niet dwars zitten maar als nuchtere Noord Hollander is het wel effe wat anders.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het hem dwars zit zou ik dat zeker doen!
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:08 schreef Monique___ het volgende:
elke ochtend als ie opstaat en ziet r niet breekt het zijn hart
kind is net 1 dag weg
ja het is te verwachten . hij zit het nu te bedenken..quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:22 schreef suzi1 het volgende:
dromen kunnen sturen
miem gaat zo een verhaal verzinnen over hoe hij zo een droom heeft gehad
vast dat hij wist, ik droom en pak die meid
dat je droomt en weet dat je droomt.. lucide droomquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:22 schreef suzi1 het volgende:
o niet geluisterd net naar lot
kan niet typen en luisteren tegelijk haha
ik weet wat t is en heb t veel gehadquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat je droomt en weet dat je droomt.. lucide droom
Weegschaal? Ik ben door corona in 2 weken 10 kilo afgevallen, eerst die er maar weer bij aan terug te krijgen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:26 schreef Monique___ het volgende:
nou dat is nou toch echt een goed idee van die bart
nog iemand hier op fok groepschat voor de weegschaal? iemand interesse?
Heftigquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Weegschaal? Ik ben door corona in 2 weken 10 kilo afgevallen, eerst die er maar weer bij aan terug te krijgen.
Ja echt serieus, mensen om mij heen zie je schrikken. En dan nog niets over kleding...ik heb geen onderbroek die niet van mijn kont zakt.quote:
Dat is fors!quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja echt serieus, mensen om mij heen zie je schrikken. En dan nog niets over kleding...ik heb geen onderbroek die niet van mijn kont zakt.
geen onderb aanquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja echt serieus, mensen om mij heen zie je schrikken. En dan nog niets over kleding...ik heb geen onderbroek die niet van mijn kont zakt.
Ik ben meer geschrokken van het afvallen dan van de koorts enzo, het is zo onwerkelijk vooral omdat ik nog steeds afval en niet enkel gezicht maar zelfs benen enzo.quote:
Benen wijd, fluitconcert.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen onderb aan
korte oplossing
lkkr alles los
Ga ik voor één keer toch van m'n principe afstappenquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ik veel streams kijk sla ik de uitzending over.
Ik wil geen man onder de 1.80.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
neem jij de kabouter?
chia is thuis
iemand moet het doen
Dan ben je flink ziek geweestquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Weegschaal? Ik ben door corona in 2 weken 10 kilo afgevallen, eerst die er maar weer bij aan terug te krijgen.
Hij is nog zo jong, je hebt niets aan een ventje die weet de juiste weg niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis geen man
een kind..spreid je vleugels
ff deken omhoog,.. warm
Sjongejongejonge maaaaaatquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:39 schreef Ireth het volgende:
Een Sjongejongejonge-compilatie in de uitzending
Ja ik eigenlijk ook maar ben benieuwd of we iets zien over wat er met Chiara gebeurd is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ik veel streams kijk sla ik de uitzending over.
Hou ons op de hoogte, misschien dan de moeite terug te kijken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook maar ben benieuwd of we iets zien over wat er met Chiara gebeurd is.
Sorry baas, het is hun schuldquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Over de streams graag de rest kan in de SC[/modbreak]
tv uitzending mag ik hier toch ook over posten?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Over de streams graag de rest kan in de SC[/modbreak]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
tv uitzending mag ik hier toch ook over posten?
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
tv uitzending mag ik hier toch ook over posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |