Om te zien is ze goed te doen.quote:
Chichi vertelde er gisterochtend over.. ze woont naast het kanaal. Liggen er vaak in.. iedere keer als ze een plons hoort gaat ze toch kijken..quote:
He? je kunt gewoon het aantal actieve lurkers zien! weer wat geleerd hier schakelquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
even met muisje op de titel van het topic blijven staan. even zwaaien naar de lurks
[ afbeelding ]
Mijn korte termijn geheugen liet me even in de steekquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Chichi vertelde er gisterochtend over.. ze woont naast het kanaal. Liggen er vaak in.. iedere keer als ze een plons hoort gaat ze toch kijken..
geen idee, het staat erquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
He? je kunt gewoon het aantal actieve lurkers zien! weer wat geleerd hier schakel
ik wist niet eens dat er lurkers warenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
He? je kunt gewoon het aantal actieve lurkers zien! weer wat geleerd hier schakel
dan helemaal, ik vind het 3 x niksquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Vind het een mooi koppie, kost wat maar dan heb je ook wat.
dagje ouderquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mijn korte termijn geheugen liet me even in de steek
heb ik je een like gegeven ?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik had nog 2 pics voor je hier neergezet van t jokje had je die gezien? had je erbij getagd![]()
geen idee dat heb ik uitgezet die likes.quote:
Rondje van de zaakquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wow , die is snel ...............
Dat aftrekken bedoel je?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
geen idee dat heb ik uitgezet die likes.waren 2 foto's 1 met glibber gezichtsmasker en de ander waar ze m aftrekt.. zag er uh 18+ achtig uit. vond m wel wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |