quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:46 schreef marky het volgende:
Staan twee nederlanders wat belgen te koken
Misschien ook tieten laten doen, is bolero alternatief voor tape..quote:
Hahahahaha ja inderdaad.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:46 schreef marky het volgende:
Staan twee nederlanders wat belgen te koken
🤣🤣quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien ook tieten laten doen, is bolero alternatief voor tape..
Zou je ook niet gaan zien, wilde ze niet, ook ivm toekomst en baan in het onderwijsquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:48 schreef engine het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik Chiara nooit in de hottub gezien heb. Het verdriet is groot.
Mocht niet , stond in scriptboek van d'er pappie.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:48 schreef engine het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik Chiara nooit in de hottub gezien heb. Het verdriet is groot.
Had ze pappie beloofdquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou je ook niet gaan zien, wilde ze niet, ook ivm toekomst en baan in het onderwijs
Jawel ze had gezegd een keer mee te gaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou je ook niet gaan zien, wilde ze niet, ook ivm toekomst en baan in het onderwijs
Flauwquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Mocht niet , stond in scriptboek van d'er pappie.
nee kan bij iedere nieuwe reply dat je weer kijkt he. dus 30 reacties. jij geeft 30 viewsquote:
we weten.. steen in kanaal Weert = chichi zienquote:
Dat vind ik zelf al erg creepyquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
we weten.. steen in kanaal Weert = chichi zien
Ik zeg : neem je kans met gele jas, valt goed op
Steen in kanaalquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
we weten.. steen in kanaal Weert = chichi zien
Ik zeg : neem je kans met gele jas, valt goed op
ik zeg ook niet dat het een goed idee is.. gewoonquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf al erg creepyik denk niet dat dit een goed idee is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |