Om te zien is ze goed te doen.quote:
Chichi vertelde er gisterochtend over.. ze woont naast het kanaal. Liggen er vaak in.. iedere keer als ze een plons hoort gaat ze toch kijken..quote:
He? je kunt gewoon het aantal actieve lurkers zien! weer wat geleerd hier schakelquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
even met muisje op de titel van het topic blijven staan. even zwaaien naar de lurks
[ afbeelding ]
Mijn korte termijn geheugen liet me even in de steekquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Chichi vertelde er gisterochtend over.. ze woont naast het kanaal. Liggen er vaak in.. iedere keer als ze een plons hoort gaat ze toch kijken..
geen idee, het staat erquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
He? je kunt gewoon het aantal actieve lurkers zien! weer wat geleerd hier schakel
ik wist niet eens dat er lurkers warenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
He? je kunt gewoon het aantal actieve lurkers zien! weer wat geleerd hier schakel
dan helemaal, ik vind het 3 x niksquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Vind het een mooi koppie, kost wat maar dan heb je ook wat.
dagje ouderquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mijn korte termijn geheugen liet me even in de steek
heb ik je een like gegeven ?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik had nog 2 pics voor je hier neergezet van t jokje had je die gezien? had je erbij getagd![]()
geen idee dat heb ik uitgezet die likes.quote:
Rondje van de zaakquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wow , die is snel ...............
Dat aftrekken bedoel je?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
geen idee dat heb ik uitgezet die likes.waren 2 foto's 1 met glibber gezichtsmasker en de ander waar ze m aftrekt.. zag er uh 18+ achtig uit. vond m wel wat
dacht dat dat haar nieuwe bijnaam wasquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Badpak heeft niets met het meisje te maken.
Waarom omdat hij constateerd dat er wel heel veel belgen zijn?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
nou lekker naar huis gaan dan jason
als het hem dwars zit zou ik dat zeker doen!quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:07 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom omdat hij constateerd dat er wel heel veel belgen zijn?
goeie ouwe tijd met roel en dido en bianca als ik het me goed herinnerquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee nee.. was geen cumming foto.. was een gezichtsmasker he
nou,.. trek krijgtquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:04 schreef -river- het volgende:
Streams zijn ideaal voor een kanibaal nu.
Zal hem niet dwars zitten maar als nuchtere Noord Hollander is het wel effe wat anders.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het hem dwars zit zou ik dat zeker doen!
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:08 schreef Monique___ het volgende:
elke ochtend als ie opstaat en ziet r niet breekt het zijn hart
kind is net 1 dag weg
ja het is te verwachten . hij zit het nu te bedenken..quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:22 schreef suzi1 het volgende:
dromen kunnen sturen
miem gaat zo een verhaal verzinnen over hoe hij zo een droom heeft gehad
vast dat hij wist, ik droom en pak die meid
dat je droomt en weet dat je droomt.. lucide droomquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:22 schreef suzi1 het volgende:
o niet geluisterd net naar lot
kan niet typen en luisteren tegelijk haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |