Chiara is nooit genomineerd geweest bij mijn weten. Wat jij vertelt heeft mini verteld over Charlotte toen hij voor het eerst de PON won en Chelsea en Danny er ook opzette.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat had Mimi die eerste week al door. Dat was de reden dat hij haar nomineerde. Ze kleineerde hem en hij voelde zich gemanipuleerd.
Ook dikker dan de schmink van Jolien?quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:45 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee daarom. De manipulatie ligt er nog dikker bovenop dan de pindakaas op Jason zijn brood.
Een van mijn grootste ergernissen bij hem en mijn ergernissen lijstje vwb Ali wordt steeds langer.quote:
Waarom zit ze dan indat huis..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze praat uit emotie, ik leef voor mijn mama, dan gaat er iets niet goed in je leven, je moet je eigen leven weer oppakken en lekker op kindjes gaan passen
+1quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze is wel jong, is niet leuk, maar vindt haar nog steeds niks
Dat is haar eigen keuze. We weten nu wel wat meer over de reden. Sneu.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:48 schreef Kayro het volgende:
knip
Hoe prive wil je het hebben..
eerder vertelde ze dat ze dit privé wilde houden!
wat wilde ze prive houden? begrafenis van d'er pa?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:48 schreef Kayro het volgende:
-knip-
Hoe prive wil je het hebben..
eerder vertelde ze dat ze dit privé wilde houden!
Ze hadden het over Charlot.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 01:19 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Chiara is nooit genomineerd geweest bij mijn weten. Wat jij vertelt heeft mini verteld over Charlotte toen hij voor het eerst de PON won en Chelsea en Danny er ook opzette.
Gaan ze in staking hahaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze doen in ieder geval wat ze gisteren hebben afgesproken. Blijven liggen
Doen ze iedere dag. Das discipline !quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze doen in ieder geval wat ze gisteren hebben afgesproken. Blijven liggen
Zo lang mogelijk blijven liggen in bedquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:46 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Wat zullen ze vandaag voor opdracht krijgen misschien wel spijkerpoepen of ezeltje prik. Spannend
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk blijven liggen in bed
Misschien verstop hij haar beddengoed in zijn kast om mee naar huis te nemen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Vandaag bedden verschonen![]()
Benieuwd of onze kartkleuter het over zijn hart verkrijgt, het bed van Chiara ook te verschonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |