Speciaal tegen Ruitenwassers die glurenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Na de keukenverkoper krijgen we nu een alarmsysteemverkoper ?

Had Wolter ook niet in gezeten tijdens carnavalquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:12 schreef Ptr67 het volgende:
lol chayron denkt/zegt dat er morgen na exit iemand terug binnenkomt
Dus rekening houdende met quarantaine...hmmm

quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:52 schreef Monique___ het volgende:
gatver stond ze (j) weer haar gaten leeg te plukken

Ze stond zojuist zo dicht op de camera dat ik via haar neusgaten bijna haar mirena kon zien zittenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:52 schreef Monique___ het volgende:
gatver stond ze (j) weer haar gaten leeg te plukken

Ik hoop hetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien misschien mijn laatste nacht hier

Als er morgen iemand moet vertrekken is zij volgens mij de grootste kanshebber. Ali heeft blijkbaar nog aanhang in nederland en Belgïe. Ias weet ik eigenlijk niet zo goed, maar is alleszins niet mijn favoriet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien misschien mijn laatste nacht hier

Zal bij vertrek lindsey gemakkelijker zijn. Een T-shirt in huis leggen van haar en je kan ze dan nog ruiken tot de finale.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason en MA sprayen blijkbaar de deodorant van Chiara om haar te kunnen ruiken

ruikt naar nivea zegt bartquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:56 schreef Kodiak100 het volgende:
MA sprayt blijkbaar de deodorant van Chiara om haar te kunnen ruiken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |