Is die quarantaine eigenlijk nog altijd van toepassing in nederland ?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:58 schreef Ireth het volgende:
Danny, sjaairon en wortel zitten nu in een livechat met Vera, dus geen quarantaine.
(Danny en Wortel zitten trouwens gezellig samen)
Ontopic: iedereen aan de skijterij
poets is weg daarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
ze hebben de bedden nog niet verschoond![]()
Stelletje luiwammesen
ik heb het idee dat ze alle 3 in een hotel zitten ofzo , chay , dada en chechequote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:58 schreef Ireth het volgende:
Danny, sjaairon en wortel zitten nu in een livechat met Vera, dus geen quarantaine.
(Danny en Wortel zitten trouwens gezellig samen)
Ontopic: iedereen aan de skijterij
jaja, fagquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:02 schreef Monique___ het volgende:
mimi zat even aan de kont van jason..
'voor de luol'
nee , je hoeft ook niet te testen als je denkt het te hebben, of thuis te blijven.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is die quarantaine eigenlijk nog altijd van toepassing in nederland ?
in de uitzendingen stond steeds dat ze in quarantaine waren geweest en getest en dat soort dingenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee , je hoeft ook niet te testen als je denkt het te hebben, of thuis te blijven.
poef pas alles mag weer
Daar zijn al eerdere caps van geweest. Hondenkennel ?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:02 schreef Monique___ het volgende:
'voor de luol'
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:06 schreef Ireth het volgende:
Mensjes, ik ga slapen, morgen werken tot 5 dus ergens begin van de avond ben ik er weer!
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:06 schreef Ireth het volgende:
Mensjes, ik ga slapen, morgen werken tot 5 dus ergens begin van de avond ben ik er weer!
probably he´s gayquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:02 schreef Monique___ het volgende:
'voor de luol'
Ik denk het ook. Komt hij in BB nog uit de kast, of moeten we het binnen enkele maanden in de Story lezen ?quote:
In Augustus op de COC boot, vaart hij op de boeg mee op de Gay Pridequote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Komt hij in BB nog uit de kast, of moeten we het binnen enkele maanden in de Story lezen ?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar zegt er niet bij dat hij stoelverhoging heeft, anders komt hij niet boven het
dashbord uit
Ze staat nog boven Ali in de poll.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als er morgen iemand moet vertrekken is zij volgens mij de grootste kanshebber. Ali heeft blijkbaar nog aanhang in nederland en Belgïe. Ias weet ik eigenlijk niet zo goed, maar is alleszins niet mijn favoriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |