Morguh Luckyman, ben aan het terug lezen heb alles gemist, gisterenavond geen streams aangehad. Heb alleen tot aan het optreden van Ias en Jason gezien en daarna uitgedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:43 schreef TheLuckyman het volgende:
Goedemorgen iedereen, wat een streamavond gisteren!
Dan doen ze het misschien na het laatste optreden?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:04 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik begreep gisteren dat woensdagavond het laatste optreden is. Dat is toch te laat voor een vrijstelling voor deze week? Woensdag is vaak toch al nominatie?
We willen natuurlijk zijn verhalen niet missenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:38 schreef ledn81 het volgende:
Het is stil hier sinds Rob weg is.. Zitten jullie allemaal op plekkie 201 bij Rob aan de koffie![]()
O dat is wat laten dan je dachtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo met wat vertraging maar goed ik zit weer thuis op de bank
Net even een Robje op de bank gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wat laten dan je dacht
Lekker op tijd naar bed vanavond?
Is ook lekker, ben er ook wel aan toe vannacht nog geen uurtjes geslapen Maar wil nu niet gaan liggen maar zit wel te vechten. Er vanavond maar optijd inquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Net even een Robje op de bank gedaan
Hoi hoiquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo ik ben er weer.
Nog even eten en dan zal ik een beetje bij lezen.
Jason heeft PoNquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai hai,
Mag jason nomineren ?
Ik had heel de dag geen tijd om tussendoor te lezen, zelfs niet in mijn pauze….moest nog even wat spulletjes zoeken voor mijn zoon.
Die wilt het liefst vandaag verhuizen maar hij vergeet dat hij nog geen gas/stroom en water heeft…pfffff
Leuk voor hem, echt waar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee met het PoN spel dat vandaag is gespeeld
We gaan het zien, hij had er blijkbaar vanmiddag over dat hij ook moet denken aan de hoeveelheid Nederlanders nog in het spelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Leuk voor hem, echt waar.
Nu Chiara en lover erop zetten 😁
Ik dacht dat het niet uitmaakte 2 Belgen of 2 Nederlandersquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
We gaan het zien, hij had er blijkbaar vanmiddag over dat hij ook moet denken aan de hoeveelheid Nederlanders nog in het spel
Nee, maar denk meer voor zijn eigen strategie of zoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet uitmaakte 2 Belgen of 2 Nederlanders
Hoi, heb net heel wat teruggelezen, had vandaag een betere dag als maandag, morgen wordt een moeilijke en zware dag, misschien savonds wat bijlezen, heb erg veel aan de streamverslagen en de filmpjes, Bedankt, hoop maandag jullie weer te versterken met mn bijlagen, fijne avond nog, en slaap lekker voor straksquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:04 schreef Kodiak100 het volgende:
@:rinardo Hopelijk gaat het goed met je
Sterkte voor morgen!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoi, heb net heel wat teruggelezen, had vandaag een betere dag als maandag, morgen wordt een moeilijke en zware dag, misschien savonds wat bijlezen, heb erg veel aan de streamverslagen en de filmpjes, Bedankt, hoop maandag jullie weer te versterken met mn bijlagen, fijne avond nog, en slaap lekker voor straks![]()
beterschapquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoi, heb net heel wat teruggelezen, had vandaag een betere dag als maandag, morgen wordt een moeilijke en zware dag, misschien savonds wat bijlezen, heb erg veel aan de streamverslagen en de filmpjes, Bedankt, hoop maandag jullie weer te versterken met mn bijlagen, fijne avond nog, en slaap lekker voor straks![]()
Haiquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Oh weinig bb/cos voor jou overdagquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:48 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!Ik vertrek zo naar mijn werk om vanavond rond 18.45 pas weer binnen te vallen. Dan eten, dus weinig streams vandaag voor mij
![]()
Kom vanmiddag wel ff vragen hoe Ali de secretroom heeft gedaan
Op werkdagen idd zeer weinig. Verbinding op mijn werk is ook om te janken, dus zou niet eens lukken als ik zou willenquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh weinig bb/cos voor jou overdag
Fijne dag, tot laters
Oh dat is jammer dat je daar niet eens een goede verbinding hebt, anders kon je de cos wat bijlezen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op werkdagen idd zeer weinig. Verbinding op mijn werk is ook om te janken, dus zou niet eens lukken als ik zou willen
Het is dat het verder de leukste job is die er bestaat hoor, maar anders
Jij mentioned een hele andere naam?quote:Op woensdag 1 maart 2023 05:05 schreef Dotteke het volgende:
Sterkte @:rinaldo lees dat je een zware dag hebt vandaag. Ik duim voor je Fijn dat luckyman de sv bijhoudt zodat je niets hoeft te missen. 💐
Dat schiet niet op natuurlijkquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij mentioned een hele andere naam?
Ik bedoel natuurlijk @rinardoquote:Op woensdag 1 maart 2023 05:05 schreef Dotteke het volgende:
Sterkte @:rinaldo lees dat je een zware dag hebt vandaag. Ik duim voor je Fijn dat luckyman de sv bijhoudt zodat je niets hoeft te missen. 💐
quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die Bart heeft dan nog niet echt stappen gemaakt in al die jaren hij het leger. Bijna laagste rang 2 boven gewoon soldaat.
Ik had hem ook hoger verwacht, maar vraag me af of je als duiker in instructeur echt carričre kan maken binnen het legerquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ben oprecht verbaasd, had hem hogerop verwacht.
Nee dat zal het ook zijn. Had het idee dat je daar dan ook nog hogerop in kunt gaan maar zie idd dat je dan niet veel verder kunt groeien.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Ik had hem ook hoger verwacht, maar vraag me af of je als duiker in instructeur echt carričre kan maken binnen het leger
Lol. Ik ben wakkerquote:
Ik dus duidelijk nog nietquote:
Laters, fijne dagquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Beetje sneu dat ze haar erin hebben gestopt.
Geen toegevoegde waarde en niet goed voor haar zelfvertrouwen geweest denk ik.
hoorde gister weer iets van hooggevoeligheid in haar filmpie.Jij kijkt operaties voor de lol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik volg streams van vanalles. Van raket lanceringen, muziek, games en vogelnestjes (beleef de lente is afgelopen weekend weer begonnen)
Maar live operaties sla ik over
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:29 schreef engine het volgende:
[..]
Jij kijkt operaties voor de lol?![]()
![]()
Ik volg streams van vanalles. Van raket lanceringen, muziek, games en vogelnestjes (beleef de lente is afgelopen weekend weer begonnen)
Maar live operaties sla ik over
Voor jou een geluk dat er lange SL zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:48 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!Ik vertrek zo naar mijn werk om vanavond rond 18.45 pas weer binnen te vallen. Dan eten, dus weinig streams vandaag voor mij
![]()
Kom vanmiddag wel ff vragen hoe Ali de secretroom heeft gedaan
Staat alleen bericht dat Chiara door omstandigheden het huis moest verlaten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:51 schreef Kayro het volgende:
Sorry voor de tweet
Maar iemand hier meer nieuws over??
Chiara uit t BB HUIS
https://twitter.com/kim_f(...)EweBF_qi7nR1_cA&s=19
Je zit niet in de COS maar in de SCquote:
Krijg daar echt de rillingen vanquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]haha jaa doen ze vaker in het zkh hiero. Kwam een popupje van op facebook..
operatie streams sla je over lees ik, gaat altijd goed wat ze laten zien en vind het mooi om te zien wat allemaal kan en hoe het gaat.
Ahh heb jij dan laatst die van de natuur hier op fok neergezet?
deze: https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente
vond ik wel een mooie stream ook. had hem opgeslagen.
Ja muziekstreams, game streams staan hier ook vaker op
Behoorlijk wat juice gemist jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:46 schreef Monique___ het volgende:
Had eindelijk even tijd deze ochtend om streams te kijken maar helaas.. zal de juice wel weer missen als ik over een half uur weg moet.
Benieuwd waarom ze ons tergen met oud bewoners.
Ga maar hier verder Marioquote:
Weinig gemist hoor, we hebben niets gezien, was een SL van 3 uur en toen terug was ze weg en stond een berichtje van BB dat ze door omstandigheden het huis had verlatenquote:
OMG Jaaa hahaha ik heb 2x tussendoor gekeken, zag dat ze eruit was..quote:
ja en nee om dat hier kann je meer zeggenquote:
In de COS wordt inderdaad off topic verwijderd, ontopic nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en nee om dat hier kann je meer zeggen
dann in de cos daar werd alles ook ontopic
verwijdeerd
toch als ik wat typ wat 3 min vorbijquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de COS wordt inderdaad off topic verwijderd, ontopic niet
HIer kan je ontopic praten.
Wat ik van je verwijderd heb is als persoonlijk tegen users wordt en en boos zijn over chiara en door blijft vragen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
toch als ik wat typ wat 3 min vorbij
is werd het verwijdeerd
Het zijn de regels Mario daar moet iedereen zich aan houdenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:06 schreef mario390 het volgende:
dat is moelijk als je en
favourit heeft,en dat weet je
Wie ik?quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:14 schreef mario390 het volgende:
dit jaar gaa je het nog moeiljk
kregen in de cos
Dat mag toch ook, daar is niets mis mee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:19 schreef mario390 het volgende:
ik geloof wel om dat somige en
favorit hebben
Wat bedoel je nu?quote:
Ik kan me hier alleen maar bij aansluitenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:45 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik hoop heel erg dat haar familie geen bedreigingen of dat soort dingen ontvangen heeft. Het is te triest voor woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱❤️
Misschien ga je het nog missen!quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zoooooo ben ik weer 😁
Vandaag was ik vrij maar geen bb voor mij.
Ik heb mijn zoon zo verpest dat mama energie leveranciers heb uitgezocht dat is dramaaaaaaa
Binnenkort is hij uit huis en dan zal het rustig worden.
Niet meer ‘wat eten we ?’
‘Zijn mijn werk truien al gewassen?’ Enz enz
Het erge is dat ik het zelf heb gedaan……maar ja zo gauw je heb gebaard zijn ze je alles 💕
1 maand opzegtermijn, over ongeveer 31 dagen is de Big Brother finale.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk dat het zo langzamerhand tijd gaat worden videoland op te zeggen en te stoppen met het kijken van deze flopshow. Kijk het nog tot en met zaterdag aan...
Schrijf het SV met veel plezier!quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
1 maand opzegtermijn, over ongeveer 31 dagen is de Big Brother finale.
Het is aan jou.
Wil je vriendelijk bedanken voor de honderden Big Brother streamverslagen.
Dat merk ik en zelfs tussen je drukke werkzaamheden in Nederland en buitenlandse reis maandag en dinsdag. Top!quote:
Verwacht wel dat FEBO het bij privé omstandigheden laat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:03 schreef B00STER het volgende:
Ben erg benieuwd welke draai ze zaterdag geven aan het vertrek van Chiara, als ze er al een draai aan geven en niet gewoon zeggen 'wegens privé omstandigheden'.
Ik denk die bewoners gaan wel een heel concert en comedy show enzo voor me geven. Ze hebben de hele week geoefend maar valt weer tegen hoor. Ze slapen al 😂😂quote:
Naar er heel lang niets over gezegd te hebben ga ik dan nu toch maar een keer happen, met het risico een hele discussie te ontketenen. wat overigens niet mijn bedoeling is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:03 schreef -river- het volgende:
[..]
We hebben weken aan negativiteit mogen zien vanuit Chiara, dat spoel je niet zo maar weg.
Dat zal er denk ik vanaf hangen of er 2 weg mogen deze week.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:25 schreef ben34567 het volgende:
Febo is nu toch bijna verplicht om dezelfde regels toe te passen als bij exit Rob en de verliezer van zaterdag gewoon te nomineren voor volgende week. Anders is het wel heel duidelijk dat Charlotte gunstmaatregelen krijgt.
nee zitten in stream 1 in de woonkamerquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:34 schreef tassie127 het volgende:
Beter terug in topic! Maar de streams zijn in diepe slaap denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |