Haha als dat zou helpen, ik ook!quote:
beste TT tot nu toequote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:53 schreef ledn81 het volgende:
Ik had echt even geen inspiratie. Geluid stond zelfs uit. Betere titel passend bij de stream geef maar door, dan heeft @:Dotteke ook weer wat te doen
Helemaal goed deze TT toch, jij had laatste post dus je mag zelf weten wat je kiest als TT als het aar met de BB te maken heeftquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:53 schreef ledn81 het volgende:
Ik had echt even geen inspiratie. Geluid stond zelfs uit. Betere titel passend bij de stream geef maar door, dan heeft @:Dotteke ook weer wat te doen
Nee hoor. Ik kijk al uit naar de finalequote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Chiara heeft de tijd nog niet gehad om in Weert te arriveren en ze is al vergeten
??quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Chiara heeft de tijd nog niet gehad om in Weert te arriveren en ze is al vergeten
Wie??quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is ook de enige die ik vind dat terug mag. Die wint toch niet en ze vind het zelf zo geweldig om in BB te zitten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kijk al uit naar de finale![]()
Maar vind Chelsea wel leuk genoeg om voor haar te juichen
ook iemand van utopia of hoe heette die soapquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tja dat blijft toch voor iedereen anders. Maar ik gun het haar daarom ook het meest.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is ook de enige die ik vind dat terug mag. Die wint toch niet en ze vind het zelf zo geweldig om in BB te zitten.
Maar vind het eigenlijk niet kunnen dat zulke oud bewoners terug komen. Heb Chels een twittertje gestuurd om te vragen of ze mee doen voor de eindpot ook of dat ze uitgesloten zijn van finale. Maar krijg toch geen antwoord
En er wordt amper meer geplamuurd volgens mij. #hupplamuren dan wordt er teminste geroddeldquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Tja dat blijft toch voor iedereen anders. Maar ik gun het haar daarom ook het meest.
En Chelsea is gezellig. Danny en Saairon zijn zulke zeuren. Daar word ik moe van.
Blaar op zijn hielquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:05 schreef Ireth het volgende:
Ik heb ergens iets gemist? Zie Jason in de uitzending met 1 voet in zijn gymp en 1 in zijn badslipper lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |