quote:Op zondag 5 maart 2023 14:20 schreef Monique___ het volgende:
bart zucht weer.. hep nog zooveeel werk thuis he
mimi zegt dat hij gesympt heeft? help wat zegt hij nu? generatiekloof met kleuter
te zien aan die gore vieze sokken gisteravond van Dada, is daar in al die wekenquote:Op zondag 5 maart 2023 14:20 schreef Angelique61 het volgende:
Ze kunnen gaan schoonmaken als ze zich vervelen
dit probeert hij altijdquote:Op zondag 5 maart 2023 14:07 schreef xdiashalizx het volgende:
Ali weer aan de bedel, 3 pruimen voor 1 coin, hij vraagt Jason en Mich om het te kopen en hem 1 pruim te geven.
Beiden willen dit niet, en Jason zegt dat het gek is om dit aan hun te vragen..
hij heeft toch bij de andere edties kunnen zien dat die zich eigen ook stierlijk verveelde, en dan hebben ze in deze versie nog vele leuk spellen en opdachten en dan nog zeuren vind het nog wel meevallen het vervelen nogquote:Op zondag 5 maart 2023 14:07 schreef Monique___ het volgende:
jason ; ze kunnen toch zien dat we ons vervelen, zou toch wel verwachten dat ze iets van vermaak aan ons geven.
Ik hoor ook bij de niet-kennersquote:Op zondag 5 maart 2023 14:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hahaha je had hem klaar staan
Ik had hem net ook al gevonden![]()
Kon jij het woord wel?
Ja ze doen nu nog meer dan normaal.. maar is nu ook nog in dequote:Op zondag 5 maart 2023 14:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij heeft toch bij de andere edties kunnen zien dat die zich eigen ook stierlijk verveelde, en dan hebben ze in deze versie nog vele leuk spellen en opdachten en dan nog zeuren vind het nog wel meevallen het vervelen nog
ja & jaquote:Op zondag 5 maart 2023 14:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hahaha je had hem klaar staan
Ik had hem net ook al gevonden![]()
Kon jij het woord wel?
"Simp" is het tienerwoord van het jaar en betekent zoveel als "een jongen die te veel moeite doet voor het meisje dat hij leuk vindt".quote:
Geen erg in, weet ook niet hoe het moet dus een ieder mag openen hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 14:26 schreef Monique___ het volgende:
@:angelique61 jij was topic sluiter, weet niet of je het door had? heb geopend, je kunt tt laten veranderen bij dot.
Bart geen honger gevoel meerquote:Op zondag 5 maart 2023 14:29 schreef Monique___ het volgende:
haha jason zegt meteen weer wat tegen mimi over een van zijn vele weetjes
Nou wil ze straks wel zien als ze de maaltijd van char en lind krijgen.. en de andere warme maaltijden deze weekquote:Op zondag 5 maart 2023 14:32 schreef Kayro het volgende:
[..]
Bart geen honger gevoel meer
Jason dilemma waarom nog eten.. ik doe toch de hele week niets meer
Benieuwd..
erg mooi!quote:Op zondag 5 maart 2023 14:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bart geeft de teleac-cursus "Hoe sloop ik 'n inductie-kookplaat"
In CS dank voor de melding @Fritsie1960 niet naar amsterdam gaan angelique SC uitleg gegeven, is niet moeilijk en zo gedaan.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:32 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Geen erg in, weet ook niet hoe het moet dus een ieder mag openen hoor
CS- Amsterdam?quote:Op zondag 5 maart 2023 14:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
In CS uitleg gegeven, is niet moeilijk en zo gedaan.
lolol toch hetzelfdequote:Op zondag 5 maart 2023 14:38 schreef Schakeltopia het volgende:
lolol ik heb dus al uren 2x stream 1 opstaan
Nu nog Theravada aan en hij is helemaal een monnik.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:32 schreef Kayro het volgende:
[..]
Bart geen honger gevoel meer
Jason dilemma waarom nog eten.. ik doe toch de hele week niets meer
Benieuwd..
Ik moet stellen dat je niet de enige bent😏quote:Op zondag 5 maart 2023 14:38 schreef Schakeltopia het volgende:
lolol ik heb dus al uren 2x stream 1 opstaan
Vervelingquote:Op zondag 5 maart 2023 14:37 schreef Koos1958 het volgende:
Jason zeurt wel veel op dit moment over van alles
hopen nu dat bb ze een envelop aanbiedtquote:Op zondag 5 maart 2023 14:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jason zou voor 10 duizend de poort uit gaan
lott voor 15 duizend
bla bla
angelo ; nee niet voor tien
verwend....quote:Op zondag 5 maart 2023 14:53 schreef Monique___ het volgende:
zitten daar voor 100 euries per dag te chagnijnen
xtc pankeekquote:Op zondag 5 maart 2023 14:56 schreef Monique___ het volgende:
mjom mjom mjom lotte kan er wel mee overweg
[ afbeelding ]
Jaaa ik zit te lachen!!!quote:Op zondag 5 maart 2023 14:56 schreef Schakeltopia het volgende:
jij hebt de smaak aardig te pakken monique
🤣quote:Op zondag 5 maart 2023 14:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
linds mag wel een pon
de enige deelneemster ever met zo weinig water gebruik
of een award .. een druppel
haske leuk voor dr
haha ja is geinig hequote:Op zondag 5 maart 2023 14:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jaaa ik zit te lachen!!!
Dankzij je uitleg!!
had ik het maar eerder gevraagd.. zoveeeel leuke gifjes misgelopen met ilse.. dat was echt een memequeen.. maar die grote muil van char vind ik ook wel oke
maakt het voor mij wel weer leuker om te kijken
Sjalot heeft een plan.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:55 schreef Schakeltopia het volgende:
sjarlotje: we maken er een leuke week van jason, je mag elke dag bij mij je nageltjes laten doen.
jason zit daar niet op te wachten
quote:Op zondag 5 maart 2023 14:56 schreef Schakeltopia het volgende:
jij hebt de smaak aardig te pakken monique
Voor mij ook😉🤗quote:Op zondag 5 maart 2023 14:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jaaa ik zit te lachen!!!
Dankzij je uitleg!!
had ik het maar eerder gevraagd.. zoveeeel leuke gifjes misgelopen met ilse.. dat was echt een memequeen.. maar die grote muil van char vind ik ook wel oke
maakt het voor mij wel weer leuker om te kijken
quote:Op zondag 5 maart 2023 14:58 schreef Kayro het volgende:
Sl
lotteke:
Chelsea zo fijn voor mijn dipje.. had ze net nodig🤪🤪
Pizza avond voor mijn dipje,
Feestje + après-ski voor mijn dipje,
Valentijnskaarten voor d'r dipje
Valentijnsfondue voor d'r dipje
Kartonnen boodschappen voor d'r dipje,
Moeder achter spiegel voor d'r dipje,
Beauty pakket voor d'r dipje,
Danny terug net goed voor haar dipje slipje..
🙄
uitstekend idee weerquote:Op zondag 5 maart 2023 15:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat dacht je van een week geen eten , geen stroom
vitamine pillen en water
![]()
Ik eet geen orgaanvlees, enkel zwereriken.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:08 schreef Monique___ het volgende:
wat ze niet lusten
bart heeft wel eens kippenhersenens gegeten
lotje haar mama eet dat en niertjes van konijn eet dat konijn ook
Yes!!!!!!quote:Op zondag 5 maart 2023 14:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lott is ook klaar mbt spel deze week
zag dat tjongejonge gister al in de kroeg zatquote:Op zondag 5 maart 2023 15:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tjongejonge zit lkkr thuis
ff een snekkie scoren en zuks
Ja mooi man, doet ie goed🥳quote:Op zondag 5 maart 2023 15:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zag dat tjongejonge gister al in de kroeg zat
Misschien ook eens langs de kapper.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
iig onder een SL 😌quote:Op zondag 5 maart 2023 15:17 schreef Schakeltopia het volgende:
mag toch hopen dat die verjaardag van sjarlot karig gevierd word.
Ja zag het maar zag ik Bernd nou ook?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
🤣🤣🤣👌quote:Op zondag 5 maart 2023 15:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
word er niet veel beter op helaas![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
word er niet veel beter op helaas![]()
[ afbeelding ]
en nu zijn al zn centjes opquote:Op zondag 5 maart 2023 15:24 schreef suzi1 het volgende:
dada heeft geen vrienden gezien de afgelopen maand
wel dinnen, is aan zn trekken gekomen zei die vanacht
hij heb geen vrienden![]()
aanschouw de aller knapste spiraalspietser met de lekkerste poep (volgens jolien allemaal)d'n bernt.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:19 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ja zag het maar zag ik Bernd nou ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
en nu zijn al zn centjes op
kost wat hoor .. naaar de meisjes gaan
nu nog een week geld maken in bbquote:Op zondag 5 maart 2023 15:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Denk dat het voor een ieder verschillend gaat zijn.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jason ; hij is 4 weken thuis geweest
en heeft geen vrienden gezien
ik kan daar niet bij
"over Danny ""
Ali gaat de dag na vertrek trainen /voetbal
tis naborrelen zonder borrelquote:
Of hij is echt aan zijn trekken gekomenquote:Op zondag 5 maart 2023 15:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Ze kunnen het zien op bv het vakje van de vraag.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:32 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens de bewoners heeft jolien gewonnen
Hij heeft de melk horen klotsen, maar hij weet niet waar de tepel hangt.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
beter een snicker in de hand dan de lucht van 10
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:40 schreef Kayro het volgende:
[..]
Dit wist ze niet: jolien geeft jason gewoon antwoord.
Zo goed kent ze lientje dus niet
Houdoequote:Op zondag 5 maart 2023 15:43 schreef Schakeltopia het volgende:
doe dat sjarlot. blijf lekker hele dag in je bed.
🤓🤞quote:Op zondag 5 maart 2023 15:44 schreef Hoylei het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze gewoon allemaal tegelijk opstappen nu. Ze hebben er geen zin meer in!
prima planquote:Op zondag 5 maart 2023 15:44 schreef Hoylei het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze gewoon allemaal tegelijk opstappen nu. Ze hebben er geen zin meer in!
Denk dat maar niet, het lievelingetje van de Febo moet natuurlijk even flink in de watten gelegd worden.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:17 schreef Schakeltopia het volgende:
mag toch hopen dat die verjaardag van sjarlot karig gevierd word.
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat maar niet, het lievelingetje van de Febo moet natuurlijk even flink in de watten gelegd worden.
Mr gummy smilequote:Op zondag 5 maart 2023 16:03 schreef Kayro het volgende:
Omg...
Toch zie Danny z'n gezichtsuitdrukkingen tov charlotte
🙄quote:Op zondag 5 maart 2023 16:06 schreef Schakeltopia het volgende:
als je maar heel vaak roept dat het gesel is, word het vanzelf gesel!
-knip-quote:Op zondag 5 maart 2023 16:10 schreef Schakeltopia het volgende:
zwaaien naar mensen omdat je denkt dat ze fan van je zijn
knipquote:
knipquote:
en nog zagen wij plank! was niet zoals hij het doet overkomenquote:Op zondag 5 maart 2023 16:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Danny had Chels borrelplankje gedaan
mensen thuis gingen los
lott wil ff weten wat er op stond
plank was denk ik tafelbreed zoveel meuk dr op zo te horen
flinke rose dr bij hoor!quote:Op zondag 5 maart 2023 16:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en nog zagen wij plank! was niet zoals hij het doet overkomen
zagen meer hout dan hapjesquote:Op zondag 5 maart 2023 16:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en nog zagen wij plank! was niet zoals hij het doet overkomen
haha met speciale kogel wij hebt geleerd gister he.. 2 knalt ie zo in je..quote:Op zondag 5 maart 2023 16:25 schreef suzi1 het volgende:
dat hij de dbk pratjes heeft gezien he
maakt bart niks
nee hem ook niks
wel hoor. zou kapotschieten
Danny bedoelt eigenlijk dat hij 'n plankje had met 'n puntje brie en schaaltje knoflook olijven.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Danny had Chels borrelplankje gedaan
mensen thuis gingen los
lott wil ff weten wat er op stond
plank was denk ik tafelbreed zoveel meuk dr op zo te horen
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Danny bedoelt eigenlijk dat hij 'n plankje had met 'n puntje brie en schaaltje knoflook olijven.
Jongen kan verschrikkelijk overdrijven (die maakt van 'n kano 'n Cruiseschip van de HAL)
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:25 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Net een wijf die Danny en zo overdrijven en gemaakt en iedereen naar zijn smoel praten
wapen thuis naast bedquote:Op zondag 5 maart 2023 16:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha met speciale kogel wij hebt geleerd gister he.. 2 knalt ie zo in je..
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Danny bedoelt eigenlijk dat hij 'n plankje had met 'n puntje brie en schaaltje knoflook olijven.
Jongen kan verschrikkelijk overdrijven (die maakt van 'n kano 'n Cruiseschip van de HAL)
Whut? hahaquote:Op zondag 5 maart 2023 16:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wapen thuis naast bed
. gelul
kogel gelul
gelul over zn zakpiercing
zn motorc vrinden
man man man ..![]()
![]()
Lastig omdat hij kan zeggen wat ie wil maar het valt niet te controlerenquote:Op zondag 5 maart 2023 16:29 schreef Schakeltopia het volgende:
ben benieuwd wanneer ze door dennie z'n geouwehoer prikken. hij liegt dat ie barst
Glijerquote:Op zondag 5 maart 2023 16:25 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Net een wijf die Danny en zo overdrijven en gemaakt en iedereen naar zijn smoel praten
en toch denk ik dat hij tegenstrijdigheden gaat verkondigen in al zijn gezwamquote:Op zondag 5 maart 2023 16:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Lastig omdat hij kan zeggen wat ie wil maar het valt niet te controleren
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:32 schreef Kayro het volgende:
Danny denkt muh echte matties (Echte winnaars) zijn nu buiten..
Hoe kan je met deze mensen nu lol hebben.
Zit je dan bij de losers 🙄😮💨
aar heeft ie het al over gehad met Aliquote:Op zondag 5 maart 2023 16:34 schreef Schakeltopia het volgende:
als dennie echt even wil lachen moet hij beginnen over de tuinslang tegen ali
aah oke dat heb ik helaas gemistquote:Op zondag 5 maart 2023 16:36 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Daar heeft ie het al over gehad met Ali
het is overal niks hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 16:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mm schakel maar eens over naar dennie
ben het gezever van die 3 ook beu
ja hij snapt het nietquote:Op zondag 5 maart 2023 16:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Max is ned/geboreen in Belg en nu Monegask
Ned paspoort !!!
ANgelo!!
Momentje? Het is toch altijd Ali is te gek? Zo weinig zelfkennis en zelfkritiekquote:Op zondag 5 maart 2023 16:39 schreef Schakeltopia het volgende:
maarja ali zit in z'n ali is te gek momentje
11 sec. inmiddels!quote:Op zondag 5 maart 2023 16:39 schreef Monique___ het volgende:
mimi nu ook verstappendie kan het wel mimi
ehuquote:Op zondag 5 maart 2023 16:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Momentje? Het is toch altijd Ali is te gek? Zo weinig zelfkennis en zelfkritiek
Ja, Jason doorziet Mimi goed.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:42 schreef Monique___ het volgende:
whoahaha jason vraagt echt sinds een paar dagen vaak door bij alle sprookjes van mimi
haha hij met zn, jaa grote ned supermarkt, ga iek. nie zegguh en als jij weet dan ook nie zegguh hequote:Op zondag 5 maart 2023 16:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
angelo
vrienden van mij he
auto's en villa's verkopen om alles
"racen geld ""
iemand suppermarkt ned
ouder alles vekrocht voor het racen
Jason ; wat heeft te maken met de suppermarkt
Angelo verder
klok klepel appel peer
hallo klumboquote:Op zondag 5 maart 2023 16:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha hij met zn, jaa grote ned supermarkt, ga iek. nie zegguh en als jij weet dan ook nie zegguh he
Ff wegblazen. Zag je t gebaartjequote:
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:47 schreef suzi1 het volgende:
hij heeft zijn leven, zij heeft zijn leven??
-dada
ging t over die ene ex?
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:48 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ff wegblazen. Zag je t gebaartje
3 zinnen 🤣😮💨 het zit 'm hoog irritatie
Hij heeft t bewust opgezocht
Alle verhalen.. 🤐quote:Op zondag 5 maart 2023 16:49 schreef suzi1 het volgende:
in welk verhaal was hij het slachtoffer (dada)?
Dada is eigenlijk gewoon een domme blonde toyboyquote:Op zondag 5 maart 2023 16:47 schreef suzi1 het volgende:
hij heeft zijn leven, zij heeft zijn leven??
-dada
ging t over die ene ex?
✋️quote:Op zondag 5 maart 2023 16:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Mimi:
hij wilde er vanaf.. hij was er blij om, hij was lijdend voorwerp in dit verhaal, snap je
Hoe hij ermee omging
heeeel veeeel positieve reacties, kun je me helpen , hoe ga jij ermee om
🤣🤣dat scheelt weer..quote:Op zondag 5 maart 2023 16:52 schreef suzi1 het volgende:
pfff gaan we hier nu weer wat tijd mee vullen
gesprek vd week. ex
gelukkig heeft miem vele exen, dus verschillende verhalen
Ook benieuwd..quote:Op zondag 5 maart 2023 16:56 schreef Angelique61 het volgende:
Wat vroeg Bart nu aan Danny waar ie geen antwoord op mochty geven?
hey danny, die dinge in de hasj? hebben ze dat ook betaald? is dat ook bij gerekent of nie enkel in het huis?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:56 schreef Angelique61 het volgende:
lees op twitter : of hun tijd in den haag? ook betaald gaat wordenquote:Op zondag 5 maart 2023 16:56 schreef Angelique61 het volgende:
okequote:Op zondag 5 maart 2023 16:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hey danny, die dinge in de hasj? hebben ze dat ook betaald? is dat ook bij gerekent of nie enkel in het huis?
- mag ik denk ik niet over zeggen
nee op twitter zijn er nog een paar die hasj hadden verstaan en een paar die zeggen : hij zei den haag.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:59 schreef Schakeltopia het volgende:
zou die daar hotel mee bedoelen, kan niet voorstellen dat ie echt hasj bedoelt
den haag? wtfquote:Op zondag 5 maart 2023 16:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lees op twitter : of hun tijd in den haag? ook betaald gaat worden
nederwietquote:Op zondag 5 maart 2023 16:59 schreef Schakeltopia het volgende:
zou die daar hotel mee bedoelen, kan niet voorstellen dat ie echt hasj bedoelt
knul begint het goed zat te worden indquote:Op zondag 5 maart 2023 17:00 schreef suzi1 het volgende:
miem voelt zich niet meer op zn gemak nu dada er is
maar als bb dit wil ok dan
dont mesh with the dola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |