Belteam giro 555 nav aardbeving. Wel logisch dat ie daar dus niet meer over kan vertellen zonder Turkije te noemen..quote:Op zondag 5 maart 2023 10:16 schreef Monique___ het volgende:
cha: heb je al iets moeten doen, op de radio of zo
dada: samen met jill wat heel vets gedaan! maar mag hij nog niet vertellen
jason: krijg je meteen contact met die van seizoen 1 &2
dada : jaa je krijgt berichtje, welkom to bb familie, echt leuk echt leuk
![]()
![]()
Liefst iedere week! Speciaal oppeppertje🙄😮💨quote:Op zondag 5 maart 2023 11:00 schreef Monique___ het volgende:
char heeft nog weinig zelfvertrouwen over na haar nominatie ,zegt tegen dada dat ze zijn woorden nodig heeft (oppeppende).
Als de redactie dat doet dan wint hij ook de pon niet.quote:Op zondag 5 maart 2023 10:51 schreef -river- het volgende:
Laat Jason deze week weer de PON winnen anders zit die jongen op de bank en verliest van Jodelientje en Lindsey.
Glij glibber brrrquote:Op zondag 5 maart 2023 10:59 schreef -river- het volgende:
Het uiterlijk is er wel op vooruit gegaan in het huis maar de humor niet.
Lotje zit ook aan hem vastgeplakt.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:04 schreef happyme28 het volgende:
Lindsey verliest Danny geen minuut uit het oog.
quote:Op zondag 5 maart 2023 11:06 schreef Kayro het volgende:
Danny heeft nu een nieuwe rol..
He's one of the girlzzzz🥱🫦
Lekker borrelplankje nageltjes makeupjequote:Op zondag 5 maart 2023 11:06 schreef Kayro het volgende:
Danny heeft nu een nieuwe rol..
He's one of the girlzzzz🥱🫦
ja valt mij ook op hahaquote:Op zondag 5 maart 2023 11:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik moet wel eerlijk toegeven, waar ze vorig jaar nawel en nouchine geen 1 nummer meer konden en wel probeerde, weten lindsey en Charlotte geloof echt bijna alle liedjes uit hun hoofd te zingen.
Ja maar je moet de nummers maar kunnen is nou ook niet zo dat ze steeds 1 nummer herhalenquote:Op zondag 5 maart 2023 11:07 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat ze vooral zelf zingen door het tekort aan muziek in het huis.
Weer SL![]()
-knip-quote:Op zondag 5 maart 2023 11:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja maar je moet de nummers maar kunnen is nou ook niet zo dat ze steeds 1 nummer herhalen
nee, heeft hij niet vertelt.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:15 schreef Harry het volgende:
Heeft Ali al van Danny gehoord over de aardbeving in Turkije? En dat hij in een belteam zat?
Hij zegt precies wat ze willen horen.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:13 schreef -river- het volgende:
Hm, dus volgens Danny is Jason niet meer zo populair.....daar gaat hij zich in vergissen.
Zijn fan-page willen vliegers laten vliegen en tennisballen ov er de schutting gooien enz.
Lijkt erop dat hij daar niets over mag zeggen. Nieuws in het algemeenquote:Op zondag 5 maart 2023 11:15 schreef Harry het volgende:
Heeft Ali al van Danny gehoord over de aardbeving in Turkije? En dat hij in een belteam zat?
gdm struis,quote:Op zondag 5 maart 2023 11:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GmCos
steet er nog iets op het progamma voor vandaag ?
quote:Op zondag 5 maart 2023 11:15 schreef Harry het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2023 11:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gdm struis,
zitten er nu 4 in de buiten GR
andere 4 hadden het er net over dat ze een denk spel moeten doen.. en dat zij het ook nog moeten doen?
beetje onduidelijk.
En ze moeten koken in duo's of had je al terug gelezen?
haha jaaquote:Op zondag 5 maart 2023 11:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
niet gelezen hier
danny had wel gezegt ik weet nits.
heb het nws niet gevolgd ..mbt oorlog vraag van Bart
Goedemorgen jongedame, jazeker ik ga tussen de SL mijn huis schoonmaken dus het resultaat is afhankelijk van de streams en die geef ik ook de schuld als het resultaat tegen valt.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GmCos
steet er nog iets op het progamma voor vandaag ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
De familie van Ali had gevraagd om niets tegen Ali te zeggen over de aardbeving, hij zou zich verschrikkelijk druk maken en omdat er geen familie bij betrokken is,hielden ze het stilquote:
Inderdaadquote:Op zondag 5 maart 2023 11:22 schreef happyme28 het volgende:
Duidelijk weer gemanipuleerd. Jason mocht dus duidelijkheid niet winnen.
Ik denk het wel.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gaan ze jason op deze manier dr uit werken
hmzz
Jason is gewoon zwak in de armpjesquote:Op zondag 5 maart 2023 11:22 schreef happyme28 het volgende:
Duidelijk weer gemanipuleerd. Jason mocht dus duidelijkheid niet winnen.
En ook zonder muziek erbij dan? Klinkt gezellie bij jou.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Mijn dochter is 19 en zingt ook heel de dag en het valt mij op dat als ze hier indrinken voor ze op stap gaan zowel zij als haar vriendinnen volledige nummers uit hun hoofd weten en zingen.
Dat heeft gewoon met zwaartekracht te maken. Op een gegeven moment is het gewicht zwaarder dat je kunt dragenquote:
Dus zijn je armen te zwakquote:Op zondag 5 maart 2023 11:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat heeft gewoon met zwaartekracht te maken. Op een gegeven moment is het gewicht zwaarder dat je kunt dragen
Nee, zwaartekracht. Basis wiskunde, als de hoek te groot word kan een mens niet meer houden.quote:
Met en zonder muziek en het is hier inderdaad altijd gezellig.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
En ook zonder muziek erbij dan? Klinkt gezellie bij jou.
Ja ik ken wel nummers uit me hoofd maar moet wel muziek erbij hebben.
Dus vind hoe Lot en lindsey het doen ongelofelijk ook
Vond Sjongejongejonge leukerquote:Op zondag 5 maart 2023 11:29 schreef Kayro het volgende:
Ik ging stuk!!!!
Is het nieuwe: sjongejongejonge😮💨🙄
-knip -quote:Op zondag 5 maart 2023 11:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, zwaartekracht. Basis wiskunde, als de hoek te groot word kan een mens niet meer houden.
-knip-
quote:Op zondag 5 maart 2023 11:29 schreef Kayro het volgende:
Ik ging stuk!!!!
-knip-quote:Op zondag 5 maart 2023 11:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
-knip-, nog even en mijn commentaar is door BB gemanipuleerd
quote:Op zondag 5 maart 2023 11:20 schreef Ireth het volgende:
Van de BB-instaHoe moet je tekenen in een DM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Danny kan niet tippen aan Ias.zo jammer dat hij er weer in zit.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:29 schreef Kayro het volgende:
Ik ging stuk!!!!
Ias had/heeft humorquote:Op zondag 5 maart 2023 11:33 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Danny kan niet tippen aan Ias.zo jammer dat hij er weer in zit.
Ze is niet de slimste ook hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 11:35 schreef Monique___ het volgende:
heeel slim schmienkkop : oh dat geluid was gewoon zodat wij hierheen zouden komen en dit zouden zien
🤣😅quote:Op zondag 5 maart 2023 11:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ganzebord gameroom
dat zal een makkie zie voor Angelo
die zit lkkr divht bij de grond
soort kikkertje
Ja je kan alleen typen in dm haha niet tekenen, zal je wel moeten filmen dan.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee, heb alleen een insta om te kunnen lezen
Op papier tekenen en dan foto van maken en verzenden in DM?quote:
Ja belachelijk, dan is zijn week al voorbij eigenlijk. Puur omdat hij lang is en kartbouter geen knoop opschoof.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Kansloos uitgeschakeld voor de rest van de week zo lijkt het.
is een verstopte dunkin nog van gister , hij heeft verteltquote:Op zondag 5 maart 2023 11:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
doe maar niet te vol in beeld Febo
die harses van Danny
zoveel spek dr aan gevroten
< ziet de mac suikers bungelen onder zn kin
Nee hoor ik snap het primaquote:
Geregisseerde sjit is niets voor hem.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jason
< vnd hem ook wel type die in dagb zegt
wat doe ik hier nog
welk spel spellen jullie nu
<quote:Op zondag 5 maart 2023 11:39 schreef suzi1 het volgende:
zag vanacht ook dat zn pens over zn broek hing. viesdik
Je zal er niet graag een klap van krijgen.quote:
Je kan er niets mee ze hebben vast een hele dikke nda moeten tekenen voordat ze er aan meedoen. Dus eruit stappen kan maar je kan dan niets zeggen over waarom en niet anders dan dat je er geen zin meer in had.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jason
< vnd hem ook wel type die in dagb zegt
wat doe ik hier nog
welk spel spellen jullie nu
Ik denk persoonlijk dat die van Danny klein is, ik zal eens opletten want ik ben sws een kruiskijker (niet expres).quote:
tis zeker niet een persoon die "opgeeft ""quote:Op zondag 5 maart 2023 11:46 schreef marky het volgende:
[..]
Je kan er niets mee ze hebben vast een hele dikke nda moeten tekenen voordat ze er aan meedoen. Dus eruit stappen kan maar je kan dan niets zeggen over waarom en niet anders dan dat je er geen zin meer in had.
Moet die lange me eerst raken hequote:Op zondag 5 maart 2023 11:44 schreef marky het volgende:
[..]
Je zal er niet graag een klap van krijgen.
Jason is 2 meter weegt meer dan 90 kilo hij zou vele malen meer kracht moeten hebben dan iemand van bijvoorbeeld 1.80 om dit vol te houden zeker als hij niet met gestrekte armen kon hangen.
Ze zeggen het nu zelf ook. Gewoon hefboomeffect.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee hoor ik snap het prima
-knip- doe maar niet
1 moet de eerste zijn die afvalt bij een spel, en zeg zelf, hoe sterker je bent des te langer je blijft hangen aan dat touw, heeft niet zoveel met zwaartekracht te maken daar heeft iedereen namelijk last van. Dit spel is puur kracht en doorzettingsvermogen
Hij was nooit buiten de deur.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis zeker niet een persoon die "opgeeft ""
wel iemand die gaat redeneren /discussie durft aan te gaan
mbt verloop de laatste weken
hoe "" eerlijk het nu is ""
en uiteindelijk dan gewezen wrd . ja maar Jason jij bent ook weer retour kunnen komen
iets van die strekking
oh ja ook dat nogquote:Op zondag 5 maart 2023 11:56 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Die zal de eerste week wel vrijstelling krijgen.
Is nog niet ter sprake gekomen.denk het niet. gewoon terug het spel in.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:56 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Die zal de eerste week wel vrijstelling krijgen.
Danny's wil is alweer wet!quote:Op zondag 5 maart 2023 12:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
slaapkamer
Bart ,Danny
tokken over een menu
hamburgers met.. meukjes
friet/slaai ui/saus/
culinair hoogstandje
🤣🤣irri.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:03 schreef Monique___ het volgende:
jason buiten; dat ik meteen de andere spellen niet mag doen, dat is even ruk!
wat een tering zooi, ohh wat kut, wat kut , gatverrrdamme
ik krijg nog liever een nominatiepin dat ik gewoon mee mag spelen.. geef zo'n bronzen pin NU dat ik de spellen mag mee spelen
tjongejongejonge gatverdegatverdegatver
nee dit kon ik niet winnen, volgende kans beter maar niet meteen het hele fucking ganzebord uitgedonderrstraalt
etc etc jason houdt een monoloog buiten tegen de vogeltjes
quote:Op zondag 5 maart 2023 12:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zithoek binnen kijkt hoe jason boozig buiten loopt
ze zijn het eens .. dit is vreselijk voor jason
hij doet zo graag spelletjes
achtergrond een piepje
.. iemand vd hartbewaking zn zuurstof staat op hold
Hij is vooral verbolgen over het feit dat m.a. geen stap achteruit is gegaan.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:05 schreef Monique___ het volgende:
Hij heeft al eens gezegd niet tegen zijn verlies te kunnen
Ja dat zei hij idd net..quote:Op zondag 5 maart 2023 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
Oh secretroom ook vergeven wie heeft die dan. Hij gaat goed tekeer Jason. Is echt aan het schelden.
Ze zit echt vaak zo met haar kijkdoos.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jolien mop gaat es wat beter zitten
tis wachten op het moment dat Febo
je konijn flink in beeld gaat brengen
ff normaal zitten plies
nu al zeker? die andere hebben het er over dat ze ook nog moeten spelenquote:
Bart mag van defensie enkel zijn stamnummer, graad en naam zeggen.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:19 schreef happyme28 het volgende:
Bart deelt eigenlijk niets. Gaat ie mee wandelen maar vertelt niets. Op zich slim maar irritant is het wel
Alleen over zn werk praat ie honderd uitquote:Op zondag 5 maart 2023 12:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bart mag van defensie enkel zijn stamnummer, graad en naam zeggen.
Is volgens mij stiefzoonquote:Op zondag 5 maart 2023 12:42 schreef Angelique61 het volgende:
Ohh Bart heeft ook nog een zoon hoor ik net, daar heeft ie het nooit over, tenminste ik heb em er nooit over gehoord?
wat ik begreep van zijn vrouw dus stiefzoonquote:Op zondag 5 maart 2023 12:42 schreef Angelique61 het volgende:
Ohh Bart heeft ook nog een zoon hoor ik net, daar heeft ie het nooit over, tenminste ik heb em er nooit over gehoord?
Idd ook niet gehoord over de zoon, enkel dochter Femke.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:42 schreef Angelique61 het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2023 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Hells Angels is eerste wat bij mijn opkomt
Ben benieuwd de sfeer en kledij is iig erg belangrijk nu het eten nogquote:Op zondag 5 maart 2023 12:56 schreef -river- het volgende:
Lollte en Jodelientje weer aan de fluister
Nooit van Archimedes gehoord waarschijnlijk?quote:Op zondag 5 maart 2023 11:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee hoor ik snap het prima
-knip- doe maar niet
1 moet de eerste zijn die afvalt bij een spel, en zeg zelf, hoe sterker je bent des te langer je blijft hangen aan dat touw, heeft niet zoveel met zwaartekracht te maken daar heeft iedereen namelijk last van. Dit spel is puur kracht en doorzettingsvermogen
ver het avond etenquote:Op zondag 5 maart 2023 12:56 schreef -river- het volgende:
Ik voor de oudjes zonder schilleke in stukjes met een vorkje😉 (zorg)quote:Op zondag 5 maart 2023 13:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hahaha jaaa die vraag van jason..
wie schilt nu een peer
was niet erg zachtjes haha ging over de boursinquote:Op zondag 5 maart 2023 12:56 schreef -river- het volgende:
Lekker man!!!😁🤣quote:Op zondag 5 maart 2023 13:12 schreef happyme28 het volgende:
Gewoon een beetje schadelijk vrees ik hoe Danny iedereen laat geloven dat ze geweldig en beroemd zijn.
haha ja dan is het wel handigquote:Op zondag 5 maart 2023 13:12 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ik voor de oudjes zonder schilleke in stukjes met een vorkje😉 (zorg)
Inderdaad, glibber glibberquote:Op zondag 5 maart 2023 13:15 schreef marky het volgende:
Ik heb echt moeite met streams kijken met die glibber erop.
quote:Op zondag 5 maart 2023 13:17 schreef Monique___ het volgende:
Jolien wil weten wie de vibrator bij zich had..
nu teleurstelling want het was een krulstijltangding
Prima locatie voor charlotte d'r feestje🤪quote:Op zondag 5 maart 2023 13:24 schreef Monique___ het volgende:
dada schept even op wij wij wij gaan echt seeeerieus koken jullie moeten dan zeker 3 uur op de slaapkamer zitten
hahahaa jaaaaaquote:Op zondag 5 maart 2023 13:25 schreef Kayro het volgende:
[..]
Prima locatie voor charlotte d'r feestje🤪
In de uitzending werd toch gezegd dat voor haar het boek gesloten was wat BB betreftquote:Op zondag 5 maart 2023 13:07 schreef Monique___ het volgende:
jaq had het bericht niet gezien![]()
geloof er nx van haha
ik kijk de live om te zien wie eruit gaat.. maar skip de rest. regulier kijk ik ook maar 5 min gemiddeld van. (wat we niet kunnen zien.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:30 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
In de uitzending werd toch gezegd dat voor haar het boek gesloten was wat BB betreft
Dit zeg ik ook altijd, de tv kijkers worden vergeten en die groep is volgens mij groter dan de streamser of facebookersquote:Op zondag 5 maart 2023 13:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Geleend van Facebook.
Goed om te beseffen.
[ link | afbeelding ]
Ze denken echt dat wij met z"n alle knettergek zijn en niks in de gaten hebben.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:43 schreef Monique___ het volgende:
jason vindt het verschrikkelijke zooi!!!
jason: ik mag niet zeggen waar... maar ik mag niet over een bepaalde plek praten, ze zeiden tegen hem: ik zie dat je teleurgesteld bent maar probeer nog even neutraal te spreken
haha op de streams al lang bekend.. zei net weer: ik kan deze week geen pon meer winnen en geen secretroom (wordt allemaal bij dat ganzebord gebeuren blijkbaar beslist)
Ja draaien toen hij buiten stond te vloeken ook pas heeel laat daar het beeld weg hahaquote:Op zondag 5 maart 2023 13:45 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ze denken echt dat wij met z"n alle knettergek zijn en niks in de gaten hebben.
Wij zitten hier ook onze tijd te verdoenquote:Op zondag 5 maart 2023 13:49 schreef Kayro het volgende:
Het is hier echt nutteloze tijd!!
Klopt Jason🤣
Ikquote:Op zondag 5 maart 2023 13:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hahaha jaaa die vraag van jason..
wie schilt nu een peer
🤣🤣nice!quote:Op zondag 5 maart 2023 13:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk met ingrediënten die BB nu op zondag niet direct kan vinden.
De toekomst... Generaal Glasquote:Op zondag 5 maart 2023 13:51 schreef Monique___ het volgende:
hij wil jason erin stoppen
die heeft er ook al eens over nagedacht..
maar wel richting sturing doel dan..
missie om voor land te werken
en jaa als jij dat ook zo zegt, ik sluit het niet
wil zich aanmelden
bart: kost nieks he
Volgens mij gewoon Tagliatelle met boursin en wat vlees en tomaat ofzo. Niet heel speciaal geloof ikquote:Op zondag 5 maart 2023 13:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk met ingrediënten die BB nu op zondag niet direct kan vinden.
Zeker. Hij wil uitdaging. Is snel verveeldquote:Op zondag 5 maart 2023 13:58 schreef Kayro het volgende:
Toch geloof ik oprecht dat Jason die spellen echt liever speelt met pin dan de gehele week niets
Eens! Dan maar 1 kant en klaar halalpakketje voor Ali apart aanrukken😉😆quote:Op zondag 5 maart 2023 13:59 schreef Jockari het volgende:
Wel vervelend dat je bij het klaarmaken van een gerecht rekening moet houden met 1 persoon die niet alles mag eten. Er werd daarstraks geopperd om pasta carbonara te maken, maar spek kan al niet.
Volgens Danny mag Ali gerust Halal varkensvlees hebben, dus spekjes kunnen geen kwaadquote:Op zondag 5 maart 2023 13:59 schreef Jockari het volgende:
Wel vervelend dat je bij het klaarmaken van een gerecht rekening moet houden met 1 persoon die niet alles mag eten. Er werd daarstraks geopperd om pasta carbonara te maken, maar spek kan al niet.
quote:Op zondag 5 maart 2023 14:00 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Volgens Danny mag Ali gerust Hala varkensvlees hebben, dus spekjes kunnen geen kwaad
Mag ik me inmiddels gaan irriteren aan Ali..quote:Op zondag 5 maart 2023 14:05 schreef Monique___ het volgende:
ali wil pruimen!!! 3 voor 1 coin, uuraanbieding in de the wall
jason zegt: ali dat kun je toch niet maken.. iemand vragen of ze te kopen en je 1 te geven.
Echt, kan hij dit niet??quote:Op zondag 5 maart 2023 14:07 schreef Kayro het volgende:
[..]
Mag ik me inmiddels gaan irriteren aan Ali..
Heb het veters strikken door anderen ook al heel lang gepikt😮💨
Maar hè 35 Jr. Deze man toch?
haha @Kayroquote:Op zondag 5 maart 2023 14:07 schreef Kayro het volgende:
[..]
Nee dit laat hij iedere keer een ander doen, gisteren bij d3 live heeft MA het weer gedaan. Meestal laat hij E dus los..quote:
Gelukkig🙄 😁quote:Op zondag 5 maart 2023 14:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha @:kayro
permission granted
hij gaat ver he.. drammen en zeuren,
zelf al zijn coins uitgeven.. dan maar zeuren bij een ander voor een coin
Veters ??? Echt !!!!quote:Op zondag 5 maart 2023 14:07 schreef Kayro het volgende:
[..]
is dit van BB zogezegd?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Geleend van Facebook.
Goed om te beseffen.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |