Danny's wil is alweer wet!quote:Op zondag 5 maart 2023 12:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
slaapkamer
Bart ,Danny
tokken over een menu
hamburgers met.. meukjes
friet/slaai ui/saus/
culinair hoogstandje
🤣🤣irri.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:03 schreef Monique___ het volgende:
jason buiten; dat ik meteen de andere spellen niet mag doen, dat is even ruk!
wat een tering zooi, ohh wat kut, wat kut , gatverrrdamme
ik krijg nog liever een nominatiepin dat ik gewoon mee mag spelen.. geef zo'n bronzen pin NU dat ik de spellen mag mee spelen
tjongejongejonge gatverdegatverdegatver
nee dit kon ik niet winnen, volgende kans beter maar niet meteen het hele fucking ganzebord uitgedonderrstraalt
etc etc jason houdt een monoloog buiten tegen de vogeltjes
quote:Op zondag 5 maart 2023 12:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zithoek binnen kijkt hoe jason boozig buiten loopt
ze zijn het eens .. dit is vreselijk voor jason
hij doet zo graag spelletjes
achtergrond een piepje
.. iemand vd hartbewaking zn zuurstof staat op hold
Hij is vooral verbolgen over het feit dat m.a. geen stap achteruit is gegaan.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:05 schreef Monique___ het volgende:
Hij heeft al eens gezegd niet tegen zijn verlies te kunnen
Ja dat zei hij idd net..quote:Op zondag 5 maart 2023 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
Oh secretroom ook vergeven wie heeft die dan. Hij gaat goed tekeer Jason. Is echt aan het schelden.
Ze zit echt vaak zo met haar kijkdoos.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jolien mop gaat es wat beter zitten
tis wachten op het moment dat Febo
je konijn flink in beeld gaat brengen
ff normaal zitten plies
nu al zeker? die andere hebben het er over dat ze ook nog moeten spelenquote:
Bart mag van defensie enkel zijn stamnummer, graad en naam zeggen.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:19 schreef happyme28 het volgende:
Bart deelt eigenlijk niets. Gaat ie mee wandelen maar vertelt niets. Op zich slim maar irritant is het wel
Alleen over zn werk praat ie honderd uitquote:Op zondag 5 maart 2023 12:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bart mag van defensie enkel zijn stamnummer, graad en naam zeggen.
Is volgens mij stiefzoonquote:Op zondag 5 maart 2023 12:42 schreef Angelique61 het volgende:
Ohh Bart heeft ook nog een zoon hoor ik net, daar heeft ie het nooit over, tenminste ik heb em er nooit over gehoord?
wat ik begreep van zijn vrouw dus stiefzoonquote:Op zondag 5 maart 2023 12:42 schreef Angelique61 het volgende:
Ohh Bart heeft ook nog een zoon hoor ik net, daar heeft ie het nooit over, tenminste ik heb em er nooit over gehoord?
Idd ook niet gehoord over de zoon, enkel dochter Femke.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:42 schreef Angelique61 het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2023 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Hells Angels is eerste wat bij mijn opkomt
Ben benieuwd de sfeer en kledij is iig erg belangrijk nu het eten nogquote:Op zondag 5 maart 2023 12:56 schreef -river- het volgende:
Lollte en Jodelientje weer aan de fluister
Nooit van Archimedes gehoord waarschijnlijk?quote:Op zondag 5 maart 2023 11:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee hoor ik snap het prima
-knip- doe maar niet
1 moet de eerste zijn die afvalt bij een spel, en zeg zelf, hoe sterker je bent des te langer je blijft hangen aan dat touw, heeft niet zoveel met zwaartekracht te maken daar heeft iedereen namelijk last van. Dit spel is puur kracht en doorzettingsvermogen
ver het avond etenquote:Op zondag 5 maart 2023 12:56 schreef -river- het volgende:
Lollte en Jodelientje weer aan de fluister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |