De familie van Ali had gevraagd om niets tegen Ali te zeggen over de aardbeving, hij zou zich verschrikkelijk druk maken en omdat er geen familie bij betrokken is,hielden ze het stilquote:
Inderdaadquote:Op zondag 5 maart 2023 11:22 schreef happyme28 het volgende:
Duidelijk weer gemanipuleerd. Jason mocht dus duidelijkheid niet winnen.
Ik denk het wel.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gaan ze jason op deze manier dr uit werken
hmzz
Jason is gewoon zwak in de armpjesquote:Op zondag 5 maart 2023 11:22 schreef happyme28 het volgende:
Duidelijk weer gemanipuleerd. Jason mocht dus duidelijkheid niet winnen.
En ook zonder muziek erbij dan? Klinkt gezellie bij jou.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Mijn dochter is 19 en zingt ook heel de dag en het valt mij op dat als ze hier indrinken voor ze op stap gaan zowel zij als haar vriendinnen volledige nummers uit hun hoofd weten en zingen.
Dat heeft gewoon met zwaartekracht te maken. Op een gegeven moment is het gewicht zwaarder dat je kunt dragenquote:
Dus zijn je armen te zwakquote:Op zondag 5 maart 2023 11:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat heeft gewoon met zwaartekracht te maken. Op een gegeven moment is het gewicht zwaarder dat je kunt dragen
Nee, zwaartekracht. Basis wiskunde, als de hoek te groot word kan een mens niet meer houden.quote:
Met en zonder muziek en het is hier inderdaad altijd gezellig.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
En ook zonder muziek erbij dan? Klinkt gezellie bij jou.
Ja ik ken wel nummers uit me hoofd maar moet wel muziek erbij hebben.
Dus vind hoe Lot en lindsey het doen ongelofelijk ook
Vond Sjongejongejonge leukerquote:Op zondag 5 maart 2023 11:29 schreef Kayro het volgende:
Ik ging stuk!!!!
Is het nieuwe: sjongejongejonge😮💨🙄
-knip -quote:Op zondag 5 maart 2023 11:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, zwaartekracht. Basis wiskunde, als de hoek te groot word kan een mens niet meer houden.
-knip-
quote:Op zondag 5 maart 2023 11:29 schreef Kayro het volgende:
Ik ging stuk!!!!
-knip-quote:Op zondag 5 maart 2023 11:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
-knip-, nog even en mijn commentaar is door BB gemanipuleerd
quote:Op zondag 5 maart 2023 11:20 schreef Ireth het volgende:
Van de BB-instaHoe moet je tekenen in een DM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Danny kan niet tippen aan Ias.zo jammer dat hij er weer in zit.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:29 schreef Kayro het volgende:
Ik ging stuk!!!!
Ias had/heeft humorquote:Op zondag 5 maart 2023 11:33 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Danny kan niet tippen aan Ias.zo jammer dat hij er weer in zit.
Ze is niet de slimste ook hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 11:35 schreef Monique___ het volgende:
heeel slim schmienkkop : oh dat geluid was gewoon zodat wij hierheen zouden komen en dit zouden zien
🤣😅quote:Op zondag 5 maart 2023 11:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ganzebord gameroom
dat zal een makkie zie voor Angelo
die zit lkkr divht bij de grond
soort kikkertje
Ja je kan alleen typen in dm haha niet tekenen, zal je wel moeten filmen dan.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee, heb alleen een insta om te kunnen lezen
Op papier tekenen en dan foto van maken en verzenden in DM?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |