hahahaa jaaaaaquote:Op zondag 5 maart 2023 13:25 schreef Kayro het volgende:
[..]
Prima locatie voor charlotte d'r feestje🤪
In de uitzending werd toch gezegd dat voor haar het boek gesloten was wat BB betreftquote:Op zondag 5 maart 2023 13:07 schreef Monique___ het volgende:
jaq had het bericht niet gezien![]()
geloof er nx van haha
ik kijk de live om te zien wie eruit gaat.. maar skip de rest. regulier kijk ik ook maar 5 min gemiddeld van. (wat we niet kunnen zien.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:30 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
In de uitzending werd toch gezegd dat voor haar het boek gesloten was wat BB betreft
Dit zeg ik ook altijd, de tv kijkers worden vergeten en die groep is volgens mij groter dan de streamser of facebookersquote:Op zondag 5 maart 2023 13:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Geleend van Facebook.
Goed om te beseffen.
[ link | afbeelding ]
Ze denken echt dat wij met z"n alle knettergek zijn en niks in de gaten hebben.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:43 schreef Monique___ het volgende:
jason vindt het verschrikkelijke zooi!!!
jason: ik mag niet zeggen waar... maar ik mag niet over een bepaalde plek praten, ze zeiden tegen hem: ik zie dat je teleurgesteld bent maar probeer nog even neutraal te spreken
haha op de streams al lang bekend.. zei net weer: ik kan deze week geen pon meer winnen en geen secretroom (wordt allemaal bij dat ganzebord gebeuren blijkbaar beslist)
Ja draaien toen hij buiten stond te vloeken ook pas heeel laat daar het beeld weg hahaquote:Op zondag 5 maart 2023 13:45 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ze denken echt dat wij met z"n alle knettergek zijn en niks in de gaten hebben.
Wij zitten hier ook onze tijd te verdoenquote:Op zondag 5 maart 2023 13:49 schreef Kayro het volgende:
Het is hier echt nutteloze tijd!!
Klopt Jason🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |