Ikquote:Op zondag 5 maart 2023 13:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hahaha jaaa die vraag van jason..
wie schilt nu een peer
🤣🤣nice!quote:Op zondag 5 maart 2023 13:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk met ingrediënten die BB nu op zondag niet direct kan vinden.
De toekomst... Generaal Glasquote:Op zondag 5 maart 2023 13:51 schreef Monique___ het volgende:
hij wil jason erin stoppen
die heeft er ook al eens over nagedacht..
maar wel richting sturing doel dan..
missie om voor land te werken
en jaa als jij dat ook zo zegt, ik sluit het niet
wil zich aanmelden
bart: kost nieks he
Volgens mij gewoon Tagliatelle met boursin en wat vlees en tomaat ofzo. Niet heel speciaal geloof ikquote:Op zondag 5 maart 2023 13:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk met ingrediënten die BB nu op zondag niet direct kan vinden.
Zeker. Hij wil uitdaging. Is snel verveeldquote:Op zondag 5 maart 2023 13:58 schreef Kayro het volgende:
Toch geloof ik oprecht dat Jason die spellen echt liever speelt met pin dan de gehele week niets
Eens! Dan maar 1 kant en klaar halalpakketje voor Ali apart aanrukken😉😆quote:Op zondag 5 maart 2023 13:59 schreef Jockari het volgende:
Wel vervelend dat je bij het klaarmaken van een gerecht rekening moet houden met 1 persoon die niet alles mag eten. Er werd daarstraks geopperd om pasta carbonara te maken, maar spek kan al niet.
Volgens Danny mag Ali gerust Halal varkensvlees hebben, dus spekjes kunnen geen kwaadquote:Op zondag 5 maart 2023 13:59 schreef Jockari het volgende:
Wel vervelend dat je bij het klaarmaken van een gerecht rekening moet houden met 1 persoon die niet alles mag eten. Er werd daarstraks geopperd om pasta carbonara te maken, maar spek kan al niet.
quote:Op zondag 5 maart 2023 14:00 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Volgens Danny mag Ali gerust Hala varkensvlees hebben, dus spekjes kunnen geen kwaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |