Belteam giro 555 nav aardbeving. Wel logisch dat ie daar dus niet meer over kan vertellen zonder Turkije te noemen..quote:Op zondag 5 maart 2023 10:16 schreef Monique___ het volgende:
cha: heb je al iets moeten doen, op de radio of zo
dada: samen met jill wat heel vets gedaan! maar mag hij nog niet vertellen
jason: krijg je meteen contact met die van seizoen 1 &2
dada : jaa je krijgt berichtje, welkom to bb familie, echt leuk echt leuk
![]()
![]()
Liefst iedere week! Speciaal oppeppertje🙄😮💨quote:Op zondag 5 maart 2023 11:00 schreef Monique___ het volgende:
char heeft nog weinig zelfvertrouwen over na haar nominatie ,zegt tegen dada dat ze zijn woorden nodig heeft (oppeppende).
Als de redactie dat doet dan wint hij ook de pon niet.quote:Op zondag 5 maart 2023 10:51 schreef -river- het volgende:
Laat Jason deze week weer de PON winnen anders zit die jongen op de bank en verliest van Jodelientje en Lindsey.
Glij glibber brrrquote:Op zondag 5 maart 2023 10:59 schreef -river- het volgende:
Het uiterlijk is er wel op vooruit gegaan in het huis maar de humor niet.
Lotje zit ook aan hem vastgeplakt.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:04 schreef happyme28 het volgende:
Lindsey verliest Danny geen minuut uit het oog.
quote:Op zondag 5 maart 2023 11:06 schreef Kayro het volgende:
Danny heeft nu een nieuwe rol..
He's one of the girlzzzz🥱🫦
Lekker borrelplankje nageltjes makeupjequote:Op zondag 5 maart 2023 11:06 schreef Kayro het volgende:
Danny heeft nu een nieuwe rol..
He's one of the girlzzzz🥱🫦
ja valt mij ook op hahaquote:Op zondag 5 maart 2023 11:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik moet wel eerlijk toegeven, waar ze vorig jaar nawel en nouchine geen 1 nummer meer konden en wel probeerde, weten lindsey en Charlotte geloof echt bijna alle liedjes uit hun hoofd te zingen.
Ja maar je moet de nummers maar kunnen is nou ook niet zo dat ze steeds 1 nummer herhalenquote:Op zondag 5 maart 2023 11:07 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat ze vooral zelf zingen door het tekort aan muziek in het huis.
Weer SL![]()
-knip-quote:Op zondag 5 maart 2023 11:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja maar je moet de nummers maar kunnen is nou ook niet zo dat ze steeds 1 nummer herhalen
nee, heeft hij niet vertelt.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:15 schreef Harry het volgende:
Heeft Ali al van Danny gehoord over de aardbeving in Turkije? En dat hij in een belteam zat?
Hij zegt precies wat ze willen horen.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:13 schreef -river- het volgende:
Hm, dus volgens Danny is Jason niet meer zo populair.....daar gaat hij zich in vergissen.
Zijn fan-page willen vliegers laten vliegen en tennisballen ov er de schutting gooien enz.
Lijkt erop dat hij daar niets over mag zeggen. Nieuws in het algemeenquote:Op zondag 5 maart 2023 11:15 schreef Harry het volgende:
Heeft Ali al van Danny gehoord over de aardbeving in Turkije? En dat hij in een belteam zat?
gdm struis,quote:Op zondag 5 maart 2023 11:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GmCos
steet er nog iets op het progamma voor vandaag ?
quote:Op zondag 5 maart 2023 11:15 schreef Harry het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2023 11:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gdm struis,
zitten er nu 4 in de buiten GR
andere 4 hadden het er net over dat ze een denk spel moeten doen.. en dat zij het ook nog moeten doen?
beetje onduidelijk.
En ze moeten koken in duo's of had je al terug gelezen?
haha jaaquote:Op zondag 5 maart 2023 11:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
niet gelezen hier
danny had wel gezegt ik weet nits.
heb het nws niet gevolgd ..mbt oorlog vraag van Bart
Goedemorgen jongedame, jazeker ik ga tussen de SL mijn huis schoonmaken dus het resultaat is afhankelijk van de streams en die geef ik ook de schuld als het resultaat tegen valt.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GmCos
steet er nog iets op het progamma voor vandaag ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |