GJ wilde doordat Esther het tegen isaac had gezegd op haar gaan en dan volgende maand op Isaacquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij snap ik het ergens niet:
GJ heeft iedereen geronseld om op hem te stemmen zodat hij Isaac eruit kon gooien.... duidelijk
JW heeft dit tegen Esther verteld, zodat ze mee zou stemmen op GJ...... duidelijk
Esther kreeg ruzie met GJ over feliciteren JW... duidelijk
Esther legde een briefje op het bed van Isaac waarin ze hem waarschuwde voor het plan van GJ....... duidelijk
Hierna wordt het heel erg 'warrelig'......
Eind van het liedje zie je GJ, Babs e.d. met anderen praten, 'ineens' zou het plan zijn dat GJ Esther eruit zou stemmen en liegt hij door zijn donder heen tegen Isaac (Babs liegt trouwens net zo hard mee) en staat Esther dus bovenaan de lijst bij iedereen om eruit gestemd te worden..... vaag...
Waarom zegt niemand wat het werkelijke plan van GJ was?????
Ik hoor alleen liegen en bedriegen met voorop lopend GJ en Esther krijgt alle schuld (ik ben totaal geen fan van haar) maar dit snap ik dus echt niet...... helluppppppp duidelijk uitleg gevraagd!!!!
Je briefjes schrijven mag niet, laat maar komen die gele kaart en boete van 10.000quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:41 schreef Flow3r het volgende:
TT![]()
waar blijft de gele kaart voor Esther ?
dat zou wel een mooie zijn hequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:41 schreef Flow3r het volgende:
TT![]()
waar blijft de gele kaart voor Esther ?
Eunice denkt echt dat Esther hem helemaal door gaat flippen.quote:
Apart ja want daarna zag ik Dot als lapoquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:42 schreef Sestra666 het volgende:
sorry voor de kaap, maar zag een vrij nieuwe naam, dacht die weet niet hoe hij/zij een nieuwe topic moet openen ... #dikkeAanname
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:42 schreef Sestra666 het volgende:
sorry voor de kaap, maar zag een vrij nieuwe naam, dacht die weet niet hoe hij/zij een nieuwe topic moet openen ... #dikkeAanname
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Absoluutquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Eunice denkt echt dat Esther hem helemaal door gaat flippen.
Niet helemaal ondenkbaar als jw haar aan gaat spreken. Esther vertoont wat manische trekjes.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even terug scrollen wil ook wel eens helpen
[..]
Toch even 2 minuten wachten je was wel heel snel met kapen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:42 schreef Sestra666 het volgende:
Dot poste door het slotjequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Apart ja want daarna zag ik Dot als lapo
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dot poste door het slotje, heb hem al verwijderd
Logischquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:46 schreef juul. het volgende:
Eunice is dus gewoon bang, ze wil niet alleen zijn
dat valt mij steeds op, er is vanalles aan de hand maar iedereen doet normaal echt, ik zou het niet kunnenquote:
Laat je het in het midden dan zit je altijd ergens goedquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
ik weet eerlijk gezegd niet of Eunice weer heeel goed toneelspeelt of serieus is
zal niet de eerste keer zijn dat ze mensen zo inpakt
Belachelijk, die Esther moet er uitquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:46 schreef juul. het volgende:
Eunice is dus gewoon bang, ze wil niet alleen zijn
Hoezo belachelijk? Ik begrijp haar maar al te goedquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Belachelijk, die Esther moet er uit
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:49 schreef schizolientje het volgende:
Gister Riep Esther alsmaar dat hij niet in de picture wil staan En nu zet ze hem boven op een tafel🤣🤣
Iedereen doet gewoon alsof hij of zij gek is en dat helpt het bestequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat valt mij steeds op, er is vanalles aan de hand maar iedereen doet normaal echt, ik zou het niet kunnen
Raar verhaalquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
Sas zit er dus voor de rust
als in het is er een rustoord
Hij vindt t nog leuk ook. Ze kent m toch ook helemaal nietquote:
je hebt er geen externe prikkelsquote:
Beetje vergezocht als je de situatie Esther een beetje kentquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:53 schreef Judiwi het volgende:
Stel je voor als blijkt dat Zoë het briefje heeft geschreven en niet Esther.
Ze zat ook heel de middag op die kamer.
Alles is te koop voor het juiste bedrag volgens Sasquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:56 schreef IkFok het volgende:
Raar boerderij staat niet eens te koop
Ze zegt ook dat het haar wens isquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:56 schreef IkFok het volgende:
Raar boerderij staat niet eens te koop
Belachelijk dat iemand daar bang moet zijn en zich niet veilig kan voelen? Dat is toch niet normaal of ben ik nu gekquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoezo belachelijk? Ik begrijp haar maar al te goed
Isaac heeft bevestigd dat het briefje van Esther komtquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:53 schreef Judiwi het volgende:
Stel je voor als blijkt dat Zoë het briefje heeft geschreven en niet Esther.
Ze zat ook heel de middag op die kamer.
ik denk dat ze in deze tijd niet genoeg kan winnen om het boerderijtje te kunnen kopenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles is te koop voor het juiste bedrag volgens Sas
Oh zo ja. Maar het is wel de realiteitquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Belachelijk dat iemand daar bang moet zijn en zich niet veilig kan voelen? Dat is toch niet normaal of ben ik nu gek
Janet heeft toch een paar hoge punt hakken aan, hopelijk zwikt ze niet omquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
De keuze is ook weer reuze
en morgen geen VRIMIBO?
nee ze is doofquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:02 schreef Dotteke het volgende:
Kan Esther zelf geen drinken in schenken.
Die spoort ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe zegt dat Isaac stiekem met haar geflirt heeft en dat als de camera's dat hebben hij thuis iets uit te leggen heeft
zoe zei het daar zeg je al genoegquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:02 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe zegt dat Isaac opzichtig met haar geflirt heeft en dat als de camera's dat hebben hij thuis iets uit te leggen heeft
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:02 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe zegt dat Isaac opzichtig met haar geflirt heeft en dat als de camera's dat hebben hij thuis iets uit te leggen heeft
Ze deed na wat ie deed maar ik volgde het maar halfquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zoe zei het daar zeg je al genoeg
Zag je zijn hoofd toen ze weg wasquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:06 schreef Charmian het volgende:
'Dank je wel'...'morgen brand ik je af' hoop ik
Nee.quote:
Een behoorlijk verschil met Esther zowel letterlijk als figuurlijkquote:
Saliequote:Op donderdag 23 februari 2023 20:09 schreef Hoempah het volgende:
Er wordt even een kaartje gelegd voor de huidige situatie. Ze hebben al met salie rond gewandeld
Ik zit met verbazing te kijken ja.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:11 schreef Sestra666 het volgende:
die kop van Esther, die denkt dat alles koek en ei is
Dat zegt toch ook genoeg over haar toestandquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:11 schreef Sestra666 het volgende:
ik heb zo het vermoeden dat esther heus wel weet dat er iets aan de hand is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:11 schreef Sestra666 het volgende:
Als hij febo mol is dan weet hij allesquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
Ice die alles ziet
die ziet dit dus niet![]()
Babsquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:15 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff: ze praat al 2 dagen niet tegen me.
Wie is "ze"?
Heeft GJ eindelijk wat goed gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
Ice die alles ziet
die ziet dit dus niet![]()
Als hij de FEBOmol is zit hij nu weer tegen Jeff te liegenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als hij febo mol is dan weet hij alles
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij de FEBOmol is zit hij nu weer tegen Jeff te liegen
want me weer niet verbaasd want hij heeft Jeff al meerdere malen voor de bus gegooid
of hij liegtquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:16 schreef juul. het volgende:
[..]
Heeft GJ eindelijk wat goed gedaan
benieuwd wat ze gaat 'zingen'quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:17 schreef Charmian het volgende:
Ik denk dat esther het liefste nu ff had willen schuifelen met jw
momenteel heeft niemand hetquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:17 schreef Kakadylo het volgende:
Die bro's stralen onzekerheid uit want ze hebben de controle niet meer
Het kan inderdaad alle kanten opgaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
of hij liegt
of hij kan het niet geloven dat ze hem naar huis zouden sturen
Was het niet het nummer waarbij JW zei ow AC/DCquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:18 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
benieuwd wat ze gaat 'zingen'
leuk gegeneraliseerd maar niet waarquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:23 schreef Kakadylo het volgende:
Mag het misschien niet zeggen maar over het algemeen zijn mannen wat zakelijker en vrouwen emotioneler en dus instabieler/breekbaar want zie je terug bij het smeden van plannetjes. Dat het allemaal heel erg lang duurt werkt averechts.
Eigenlijk was het een verkapt compliment naar vrouwenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk gegeneraliseerd maar niet waar
dat is simpelweg karakter afhankelijk
vrouwen kunnen net zo zakelijk zijn
er zijn vrouwen die koekoek zijn en mannen die koekoek zijn
misschien zou je zelfs kunnen stellen dat er meer mannen zijn die koekoek zijn(kijk naar stalkers wat vaak mannen zijn )
Op zoek naar de aanleiding voor een confrontatie. Lees hierboven.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:28 schreef Sestra666 het volgende:
Heeft ze kinderen eigenlijk? Vroeg ik me ineens af, gekke mama
2 geloof ikquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:28 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:28 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:29 schreef Seattle het volgende:
Het kan ook het eerste geval van ‘compleet gek worden’ in de loods zijn. Ik zat er wel een beetje op te wachten en Esther heeft er aanleg voor denk ik
Ik vind haar manisch.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:29 schreef Seattle het volgende:
Het kan ook het eerste geval van ‘compleet gek worden’ in de loods zijn. Ik zat er wel een beetje op te wachten en Esther heeft er aanleg voor denk ik
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:29 schreef Was-beer het volgende:
Toch wel respect hoor. Ze wordt door de halve groep uitgekotst en gaat dan daar zo achterlijk staan doen voor haar Willem
Ik weet het niet hoor, volgens mij heeft ze een flink dikke plaat voor haar hoofd. Totaal geen zelfkennis.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:29 schreef mootie het volgende:
Dit moet Esther toch zien, iedereen is met iets bezig, zit andersom, kijkt de andere kant op.
Je kunt Maddy weer van stal halenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:29 schreef Seattle het volgende:
O heerlijk, die stemquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt Maddy weer van stal halen
ik zou vooral nuchter blijvenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac, ik zou bijna gaan roken en naar de fles grijpen![]()
Maar ff tijd niet gekeken, waarom is Eunice bang en wil ze niet alleen zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou vooral nuchter blijven
Ik wil die kop zien als hij daadwerkelijk genomineerd wordtquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac, ik zou bijna gaan roken en naar de fles grijpen![]()
dat Esther wat geks gaat doenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar ff tijd niet gekeken, waarom is Eunice bang en wil ze niet alleen zijn?
neuh gaat hij niet doenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
De grote vraag voor ons nu is iig, zal JW Esther vandaag nog aanspreken op haar verraad?
Ik hoop van wel.
Geen idee maar vandaag lijkt me nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
De grote vraag voor ons nu is iig, zal JW Esther vandaag nog aanspreken op haar verraad?
Ik hoop van wel.
Met zoveel camera's op d'r? Beetje overdreven of niet?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat Esther wat geks gaat doen
geen idee met Estherquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met zoveel camera's op d'r? Beetje overdreven of niet?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idd maar vandaag lijkt me niet
Nile Rodgers , iedere gitarist ken hemquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:37 schreef Harry het volgende:
Jeffrey zit alles belachelijk te maken.
Maar zingt ondertussen wel liedjes mee.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:41 schreef Sestra666 het volgende:
vind het echt zo'n my first drumstelletje
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:41 schreef Sestra666 het volgende:
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:41 schreef Sestra666 het volgende:
Ik hoor ook alleen maar getikquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:40 schreef Vlinder1974 het volgende:
ligt het aan mij of komt er geen geluid uit dat drumstel?
ik las het jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je moest eens weten![]()
Geen goedkope shit
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ik hoop van wel.
nahquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:43 schreef puzziepie het volgende:
maar ja afzeiken is leuker natuurlijk
Mijn fout
Kijk dah kupske nouquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:44 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nahik vind het zo klein, niet om het af te zeiken
Iedereen zei toch het plan gewoon doorzettenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:45 schreef Harry het volgende:
GJ tegen Wanda: we moeten nog wel even een plan bedenken, stel morgen......
Hij doet het leuk en een voordeel hij zingt ook niet echt valsquote:
Nee absoluut niet , je kan zien dat hij ervaring heeft in het live circuit en band gebeurenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij doet het leuk en een voordeel hij zingt ook niet echt vals
Zijn de meningen over verdeeldquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij doet het leuk en een voordeel hij zingt ook niet echt vals
Ja heerlijk, Goeie smaak heeft JWquote:
nouquote:
Beste drummer van Nederland, misschien wel verder over de grenzen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
die is wel echt rete goed
zo goed is JW niet
Ja dit is niet de eerste keer. Is ook heel hard werken drummen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee absoluut niet , je kan zien dat hij ervaring heeft in het live circuit en band gebeuren
paar keer live gezienquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beste drummer van Nederland, misschien wel verder over de grenzen.
Zwaarquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dit is niet de eerste keer. Is ook heel hard werken drummen.
Moet je wel aardig wat conditie voor hebben ja.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dit is niet de eerste keer. Is ook heel hard werken drummen.
Nog welquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk Esther het eens naar haar zin hebben
Drama dat willen wij ook zienquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn nieuwe update van gyazo is een drama
En Esther houdt alles goed in de gaten en wijkt niet uit zijn buurtquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Eunice deelt haar biertje met JW, hij is keigoed, zegt ze.
Ja, dat zekersquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je wel aardig wat conditie voor hebben ja.
Helemaal niet nu hij op de bank gaat zitten, Esther zit er binnen 2 minuten naast.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:56 schreef Sestra666 het volgende:
esther probeert sexy te dansen en blijft steeds in de buurt. Jw mijdt haar ook niet
Nope. GJ zit ernaastquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal niet nu hij op de bank gaat zitten, Esther zit er binnen 2 minuten naast.
Gelukkig zit GJ naast hemquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal niet nu hij op de bank gaat zitten, Esther zit er binnen 2 minuten naast.
Lijkt me ook het bestequote:Op donderdag 23 februari 2023 21:01 schreef Dotteke het volgende:
Wat ik net begreep gaat JW het er niet met Esther over hebben.
Nee want het kan um nie schele.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:01 schreef Dotteke het volgende:
Esther heeft Isaac vanmiddag al een hint gegeven. Dat Isaac op moest passen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:01 schreef Dotteke het volgende:
Hij was gewoon met GJ aan het praten over wat er is gebeurdquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:01 schreef pingu66 het volgende:
Die GJ krijgt ôk een steeds grôter bekske
Dat is eigenlijk nog veel erger want dan weet je dat het menens isquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:01 schreef Dotteke het volgende:
Ik had de confrontatie wel willen zien eigenlijk.quote:
wat zit Mori nu te kijkenquote:
Ja weet ik, ze heeft een briefje op zijn bed gelegd, bijna de hele loods is nu klaar met haar en bij JW zijn de ogen opengegaan en zegt wat dom wat dom wat domquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Esther heeft Isaac vanmiddag al een hint gegeven. Dat Isaac op moest passen.
Alles wat je aandacht geeft groeit zeggen ze toch?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog veel erger want dan weet je dat het menens is
Preciesquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja weet ik, ze heeft een briefje op zijn bed gelegd, bijna de hele loods is nu klaar met haar en bij JW zijn de ogen opengegaan en zegt wat dom wat dom wat dom
Niet gehoord , niet interessantquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee want het kan um nie schele.
[..]
Over het algemeen, gedurende de hele dag
Waarover?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:01 schreef Dotteke het volgende:
Kenzy is ook wel een sociaal persoon. Niets mis meequote:Op donderdag 23 februari 2023 21:04 schreef Harry het volgende:
Kenzy komt bij JW vragen of hij het leuk vindt. Dat is attent!
Grote kans , maar dan zijn wel beter afquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
ik zie Esther vrijwillig vertrekken als Jw haar links zou laten liggen
ik wil een eliminatiequote:Op donderdag 23 februari 2023 21:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
\grote kans , maar dan zijn wel beter af
Ze mag nu wel vertrekken. Vind het een naar persoonquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
Allemaal slappe hap daar, niemand daar durft de confrontatie aan te gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ze het plan heeft verraden
Ze heeft toch altijd gezegt dat ze het tot minimaal februari wilde vol houdenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
Soms is het ook wel vermakelijkquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grote kans , maar dan zijn wel beter af
quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:07 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ze heeft toch altijd gezegt dat ze het tot minimaal februari wilde vol houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |