GJ wilde doordat Esther het tegen isaac had gezegd op haar gaan en dan volgende maand op Isaacquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij snap ik het ergens niet:
GJ heeft iedereen geronseld om op hem te stemmen zodat hij Isaac eruit kon gooien.... duidelijk
JW heeft dit tegen Esther verteld, zodat ze mee zou stemmen op GJ...... duidelijk
Esther kreeg ruzie met GJ over feliciteren JW... duidelijk
Esther legde een briefje op het bed van Isaac waarin ze hem waarschuwde voor het plan van GJ....... duidelijk
Hierna wordt het heel erg 'warrelig'......
Eind van het liedje zie je GJ, Babs e.d. met anderen praten, 'ineens' zou het plan zijn dat GJ Esther eruit zou stemmen en liegt hij door zijn donder heen tegen Isaac (Babs liegt trouwens net zo hard mee) en staat Esther dus bovenaan de lijst bij iedereen om eruit gestemd te worden..... vaag...
Waarom zegt niemand wat het werkelijke plan van GJ was?????
Ik hoor alleen liegen en bedriegen met voorop lopend GJ en Esther krijgt alle schuld (ik ben totaal geen fan van haar) maar dit snap ik dus echt niet...... helluppppppp duidelijk uitleg gevraagd!!!!
Je briefjes schrijven mag niet, laat maar komen die gele kaart en boete van 10.000quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:41 schreef Flow3r het volgende:
TT![]()
waar blijft de gele kaart voor Esther ?
dat zou wel een mooie zijn hequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:41 schreef Flow3r het volgende:
TT![]()
waar blijft de gele kaart voor Esther ?
Eunice denkt echt dat Esther hem helemaal door gaat flippen.quote:
Apart ja want daarna zag ik Dot als lapoquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:42 schreef Sestra666 het volgende:
sorry voor de kaap, maar zag een vrij nieuwe naam, dacht die weet niet hoe hij/zij een nieuwe topic moet openen ... #dikkeAanname
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:42 schreef Sestra666 het volgende:
sorry voor de kaap, maar zag een vrij nieuwe naam, dacht die weet niet hoe hij/zij een nieuwe topic moet openen ... #dikkeAanname
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Absoluutquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Eunice denkt echt dat Esther hem helemaal door gaat flippen.
Niet helemaal ondenkbaar als jw haar aan gaat spreken. Esther vertoont wat manische trekjes.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even terug scrollen wil ook wel eens helpen
[..]
Toch even 2 minuten wachten je was wel heel snel met kapen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:42 schreef Sestra666 het volgende:
Dot poste door het slotjequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Apart ja want daarna zag ik Dot als lapo
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dot poste door het slotje, heb hem al verwijderd
Logischquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:46 schreef juul. het volgende:
Eunice is dus gewoon bang, ze wil niet alleen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |