oke dan, maar niemand zegt hoe het werkelijke plan was, Esther is nu de 'dorpsgek' (is ze misschien ook wel, zeker hoe ze de verjaardag van JW organiseerde).... en geen mens protesteert..... allemaal eigenbelang zodat ze zelf niet op de stip komen?????quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt helemaal
dat Esther het plan heeft verklapt waar ze in mee zou gaan is natuurlijk niet zo netjes
en vooral om GJ een hak te zetten
maar dat dit zou gebeuren was wel te verwachten
Nee, wel gewoon nog op Isaaacquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
wtf is dit??
GJ nu toch niet op Isaac en nu ineens op Esther????
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Komt ie aan hoor! Helemaal het mannetje
de meesten weten het planquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke dan, maar niemand zegt hoe het werkelijke plan was, Esther is nu de 'dorpsgek' (is ze misschien ook wel, zeker hoe ze de verjaardag van JW organiseerde).... en geen mens protesteert..... allemaal eigenbelang zodat ze zelf niet op de stip komen?????
Is dat beloofd ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:35 schreef Clasientje het volgende:
Wordt leuk deze avond zal misschien wel uitlopen in een grote ruzie. Jan-Willem die waarschijnlijk niks meer van Esther wilt weten
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Komt ie aan hoor! Helemaal het mannetje
Esther dringt zich ook aan je op en speelt dan telkens de gemaakte oermoederquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:35 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat iedereen zich tegen Esther gaat keren
Ik zie JW gewoon op oude voet doorgaan met Esther hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:35 schreef Clasientje het volgende:
Wordt leuk deze avond zal misschien wel uitlopen in een grote ruzie. Jan-Willem die waarschijnlijk niks meer van Esther wilt weten
Ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:37 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik zie JW gewoon op oude voet doorgaan met Esther hoor
Even terug scrollen wil ook wel eens helpenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
Wie wil me even bijpraten, wat is er aan de hand met de verjaardag van JW?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GJ wilde niet in het plan van Esther meegaan om JW vandaag niet te feliciteren.
Nu heeft ze een briefje op of onder het kussen van Isaac gelegd en er in gezet dat GJ hem er uit wilde stemmen ( dit ongeveer is er gebeurd)
Die wil het feestje niet verpesten voor de andere bewoners dat snap ik wel.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:37 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik zie JW gewoon op oude voet doorgaan met Esther hoor
ik welquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je wil dat JW ook door gaat draaien?
dramaaaaaaquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je wil dat JW ook door gaat draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |