Esther is gewoon ook gekquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:29 schreef Judiwi het volgende:
Vind dit wel heel raar nu gaan. Esther wordt als een gek neergezet. En GJ is de held van de dag.
En de grijze muizen vieren feest.
Ik denk wel dat dat gaat gebeurenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef Chanel5 het volgende:
wat doet Eunice dramatisch
het kan uit de hand lopen....
Eensquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Esther is gewoon ook gek![]()
En GJ is wel de enige die tot nu toe zelf een proef wil doen om Isaac er dan uit te kunnen gooien.
Ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef schizolientje het volgende:
Eunice maakt zich zorgen om Esther en ik geloof haar
klopt helemaalquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij snap ik het ergens niet:
GJ heeft iedereen geronseld om op hem te stemmen zodat hij Isaac eruit kon gooien.... duidelijk
JW heeft dit tegen Esther verteld, zodat ze mee zou stemmen op GJ...... duidelijk
Esther kreeg ruzie met GJ over feliciteren JW... duidelijk
Esther legde een briefje op het bed van Isaac waarin ze hem waarschuwde voor het plan van GJ....... duidelijk
Hierna wordt het heel erg 'warrelig'......
Eind van het liedje zie je GJ, Babs e.d. met anderen praten, 'ineens' zou het plan zijn dat GJ Esther eruit zou stemmen en liegt hij door zijn donder heen tegen Isaac (Babs liegt trouwens net zo hard mee) en staat Esther dus bovenaan de lijst bij iedereen om eruit gestemd te worden..... vaag...
Waarom zegt niemand wat het werkelijke plan van GJ was?????
Ik hoor alleen liegen en bedriegen met voorop lopend GJ en Esther krijgt alle schuld (ik ben totaal geen fan van haar) maar dit snap ik dus echt niet...... helluppppppp duidelijk uitleg gevraagd!!!!
Daar heb je het alquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:32 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Aar ben ik ook nieuwsgierig naar …
Wat kan Esther niet aan?quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef juul. het volgende:
Eunice maakt zich zorgen om Esther, dit kan Esther niet aan, het is te hard voor haar, er moet ingegrepen worden
Eunice trilt helemaal, Erik houdt haar hand vast
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:32 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Aar ben ik ook nieuwsgierig naar …
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij snap ik het ergens niet:
GJ heeft iedereen geronseld om op hem te stemmen zodat hij Isaac eruit kon gooien.... duidelijk
JW heeft dit tegen Esther verteld, zodat ze mee zou stemmen op GJ...... duidelijk
Esther kreeg ruzie met GJ over feliciteren JW... duidelijk
Esther legde een briefje op het bed van Isaac waarin ze hem waarschuwde voor het plan van GJ....... duidelijk
Nu weet ik het. Toen ze moesten wachten voor het begin van de opdracht, stond Isaac een halve minuut voor zijn kast iets te lezen, en stopte dat daarna in zijn broekzak. Dat zag er al verdacht uit. Wist toen niet dat dit en briefje was.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:00 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Om Esther te laten weten dat het briefje dat ze onder het kussen van ice heeft gelegd niet klopt.
(Klopt wel , maar t is wel een vieze streek van Esther om dit te doen omdat gj t er niet mee eens was om jw overdag niet te feliciteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |