Smerig wijfquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:24 schreef Flow3r het volgende:
Esther: GJ heeft met JW gepraat , is nu met Isaac aan het praten, ik weet niet waar het over gaat
Rupie : niet over jou
Esther staat ook heel erg in iemands aura als ze met iemand praatquote:
Dat komt nog, t begint om 20.00 uurquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:25 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is er gebeurd me de verjaardag?
Of wanneer was het, dan zoek ik een filmpje..
Ik mis ook alle fun...v![]()
Black magicquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:25 schreef Chanel5 het volgende:
...wat er nu gaat gebeuren....
... er komt iets....
zegt Eunice
hmmm
Dat komt omdat ze doof is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Esther staat ook heel erg in iemands aura als ze met iemand praat
ik zou elke keer een stap naar achteren doen als iemand zo dichtbij kwam staan
ik dm je wel evenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
Wie wil me even bijpraten, wat is er aan de hand met de verjaardag van JW?
Dat doen veel slechthorenden. Vaak ook achterdochtig omdat de helft ingevuld wordt door zequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Esther staat ook heel erg in iemands aura als ze met iemand praat
ik zou elke keer een stap naar achteren doen als iemand zo dichtbij kwam staan
nee hoor, ik ben ook aan 1 kant vrijwel doof en hou toch echt netjes afstand als ik met iemand praat. Het is volgens mij typisch iets van Esther zelf, doet ze bij iedereen, ze moet altijd bovenop iemand zitten, of iemand aanraken (jw vooral)quote:
ik versta er geen zak vanquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:29 schreef juul. het volgende:
Eunice vindt het niet leuk hoe iedereen met Esther om gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |