Je kunt Maddy weer van stal halenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:29 schreef Seattle het volgende:
Het kan ook het eerste geval van ‘compleet gek worden’ in de loods zijn. Ik zat er wel een beetje op te wachten en Esther heeft er aanleg voor denk ik
O heerlijk, die stemquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt Maddy weer van stal halen
ik zou vooral nuchter blijvenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac, ik zou bijna gaan roken en naar de fles grijpen![]()
Maar ff tijd niet gekeken, waarom is Eunice bang en wil ze niet alleen zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou vooral nuchter blijven
Ik wil die kop zien als hij daadwerkelijk genomineerd wordtquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac, ik zou bijna gaan roken en naar de fles grijpen![]()
dat Esther wat geks gaat doenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar ff tijd niet gekeken, waarom is Eunice bang en wil ze niet alleen zijn?
neuh gaat hij niet doenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
De grote vraag voor ons nu is iig, zal JW Esther vandaag nog aanspreken op haar verraad?
Ik hoop van wel.
Geen idee maar vandaag lijkt me nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
De grote vraag voor ons nu is iig, zal JW Esther vandaag nog aanspreken op haar verraad?
Ik hoop van wel.
Met zoveel camera's op d'r? Beetje overdreven of niet?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat Esther wat geks gaat doen
geen idee met Estherquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met zoveel camera's op d'r? Beetje overdreven of niet?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idd maar vandaag lijkt me niet
Nile Rodgers , iedere gitarist ken hemquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:37 schreef Harry het volgende:
Jeffrey zit alles belachelijk te maken.
Maar zingt ondertussen wel liedjes mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |