Eigenlijk was het een verkapt compliment naar vrouwenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk gegeneraliseerd maar niet waar
dat is simpelweg karakter afhankelijk
vrouwen kunnen net zo zakelijk zijn
er zijn vrouwen die koekoek zijn en mannen die koekoek zijn
misschien zou je zelfs kunnen stellen dat er meer mannen zijn die koekoek zijn(kijk naar stalkers wat vaak mannen zijn )
Op zoek naar de aanleiding voor een confrontatie. Lees hierboven.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:28 schreef Sestra666 het volgende:
Heeft ze kinderen eigenlijk? Vroeg ik me ineens af, gekke mama
2 geloof ikquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:28 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:28 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:29 schreef Seattle het volgende:
Het kan ook het eerste geval van ‘compleet gek worden’ in de loods zijn. Ik zat er wel een beetje op te wachten en Esther heeft er aanleg voor denk ik
Ik vind haar manisch.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:29 schreef Seattle het volgende:
Het kan ook het eerste geval van ‘compleet gek worden’ in de loods zijn. Ik zat er wel een beetje op te wachten en Esther heeft er aanleg voor denk ik
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:29 schreef Was-beer het volgende:
Toch wel respect hoor. Ze wordt door de halve groep uitgekotst en gaat dan daar zo achterlijk staan doen voor haar Willem
Ik weet het niet hoor, volgens mij heeft ze een flink dikke plaat voor haar hoofd. Totaal geen zelfkennis.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:29 schreef mootie het volgende:
Dit moet Esther toch zien, iedereen is met iets bezig, zit andersom, kijkt de andere kant op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |