Ik zit met verbazing te kijken ja.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:11 schreef Sestra666 het volgende:
die kop van Esther, die denkt dat alles koek en ei is
Dat zegt toch ook genoeg over haar toestandquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:11 schreef Sestra666 het volgende:
ik heb zo het vermoeden dat esther heus wel weet dat er iets aan de hand is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:11 schreef Sestra666 het volgende:
Als hij febo mol is dan weet hij allesquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
Ice die alles ziet
die ziet dit dus niet![]()
Babsquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:15 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff: ze praat al 2 dagen niet tegen me.
Wie is "ze"?
Heeft GJ eindelijk wat goed gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
Ice die alles ziet
die ziet dit dus niet![]()
Als hij de FEBOmol is zit hij nu weer tegen Jeff te liegenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als hij febo mol is dan weet hij alles
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij de FEBOmol is zit hij nu weer tegen Jeff te liegen
want me weer niet verbaasd want hij heeft Jeff al meerdere malen voor de bus gegooid
of hij liegtquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:16 schreef juul. het volgende:
[..]
Heeft GJ eindelijk wat goed gedaan
benieuwd wat ze gaat 'zingen'quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:17 schreef Charmian het volgende:
Ik denk dat esther het liefste nu ff had willen schuifelen met jw
momenteel heeft niemand hetquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:17 schreef Kakadylo het volgende:
Die bro's stralen onzekerheid uit want ze hebben de controle niet meer
Het kan inderdaad alle kanten opgaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
of hij liegt
of hij kan het niet geloven dat ze hem naar huis zouden sturen
Was het niet het nummer waarbij JW zei ow AC/DCquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:18 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
benieuwd wat ze gaat 'zingen'
leuk gegeneraliseerd maar niet waarquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:23 schreef Kakadylo het volgende:
Mag het misschien niet zeggen maar over het algemeen zijn mannen wat zakelijker en vrouwen emotioneler en dus instabieler/breekbaar want zie je terug bij het smeden van plannetjes. Dat het allemaal heel erg lang duurt werkt averechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |