Ze zegt ook dat het haar wens isquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:56 schreef IkFok het volgende:
Raar boerderij staat niet eens te koop
Belachelijk dat iemand daar bang moet zijn en zich niet veilig kan voelen? Dat is toch niet normaal of ben ik nu gekquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoezo belachelijk? Ik begrijp haar maar al te goed
Isaac heeft bevestigd dat het briefje van Esther komtquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:53 schreef Judiwi het volgende:
Stel je voor als blijkt dat Zoë het briefje heeft geschreven en niet Esther.
Ze zat ook heel de middag op die kamer.
ik denk dat ze in deze tijd niet genoeg kan winnen om het boerderijtje te kunnen kopenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles is te koop voor het juiste bedrag volgens Sas
Oh zo ja. Maar het is wel de realiteitquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Belachelijk dat iemand daar bang moet zijn en zich niet veilig kan voelen? Dat is toch niet normaal of ben ik nu gek
Janet heeft toch een paar hoge punt hakken aan, hopelijk zwikt ze niet omquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
De keuze is ook weer reuze
en morgen geen VRIMIBO?
nee ze is doofquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:02 schreef Dotteke het volgende:
Kan Esther zelf geen drinken in schenken.
Die spoort ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe zegt dat Isaac stiekem met haar geflirt heeft en dat als de camera's dat hebben hij thuis iets uit te leggen heeft
zoe zei het daar zeg je al genoegquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:02 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe zegt dat Isaac opzichtig met haar geflirt heeft en dat als de camera's dat hebben hij thuis iets uit te leggen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |