dat valt mij steeds op, er is vanalles aan de hand maar iedereen doet normaal echt, ik zou het niet kunnenquote:
Laat je het in het midden dan zit je altijd ergens goedquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
ik weet eerlijk gezegd niet of Eunice weer heeel goed toneelspeelt of serieus is
zal niet de eerste keer zijn dat ze mensen zo inpakt
Belachelijk, die Esther moet er uitquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:46 schreef juul. het volgende:
Eunice is dus gewoon bang, ze wil niet alleen zijn
Hoezo belachelijk? Ik begrijp haar maar al te goedquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Belachelijk, die Esther moet er uit
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:49 schreef schizolientje het volgende:
Gister Riep Esther alsmaar dat hij niet in de picture wil staan En nu zet ze hem boven op een tafel🤣🤣
Iedereen doet gewoon alsof hij of zij gek is en dat helpt het bestequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat valt mij steeds op, er is vanalles aan de hand maar iedereen doet normaal echt, ik zou het niet kunnen
Raar verhaalquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
Sas zit er dus voor de rust
als in het is er een rustoord
Hij vindt t nog leuk ook. Ze kent m toch ook helemaal nietquote:
je hebt er geen externe prikkelsquote:
Beetje vergezocht als je de situatie Esther een beetje kentquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:53 schreef Judiwi het volgende:
Stel je voor als blijkt dat Zoë het briefje heeft geschreven en niet Esther.
Ze zat ook heel de middag op die kamer.
Alles is te koop voor het juiste bedrag volgens Sasquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:56 schreef IkFok het volgende:
Raar boerderij staat niet eens te koop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |