Esther heeft Isaac vanmiddag al een hint gegeven. Dat Isaac op moest passen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:01 schreef Dotteke het volgende:
Wat ik net begreep gaat JW het er niet met Esther over hebben.
Hij was gewoon met GJ aan het praten over wat er is gebeurdquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:01 schreef pingu66 het volgende:
Die GJ krijgt ôk een steeds grôter bekske
Dat is eigenlijk nog veel erger want dan weet je dat het menens isquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:01 schreef Dotteke het volgende:
Ik had de confrontatie wel willen zien eigenlijk.quote:
wat zit Mori nu te kijkenquote:
Ja weet ik, ze heeft een briefje op zijn bed gelegd, bijna de hele loods is nu klaar met haar en bij JW zijn de ogen opengegaan en zegt wat dom wat dom wat domquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Esther heeft Isaac vanmiddag al een hint gegeven. Dat Isaac op moest passen.
Op donderdag 23 februari 2023 21:02 schreef puzziepie het volgende:
Alles wat je aandacht geeft groeit zeggen ze toch?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog veel erger want dan weet je dat het menens is
Preciesquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja weet ik, ze heeft een briefje op zijn bed gelegd, bijna de hele loods is nu klaar met haar en bij JW zijn de ogen opengegaan en zegt wat dom wat dom wat dom
Niet gehoord , niet interessantquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee want het kan um nie schele.
[..]
Over het algemeen, gedurende de hele dag
Waarover?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:01 schreef Dotteke het volgende:
Kenzy is ook wel een sociaal persoon. Niets mis meequote:Op donderdag 23 februari 2023 21:04 schreef Harry het volgende:
Kenzy komt bij JW vragen of hij het leuk vindt. Dat is attent!
Grote kans , maar dan zijn wel beter afquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
ik zie Esther vrijwillig vertrekken als Jw haar links zou laten liggen
ik wil een eliminatiequote:Op donderdag 23 februari 2023 21:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
\grote kans , maar dan zijn wel beter af
Ze mag nu wel vertrekken. Vind het een naar persoonquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
Allemaal slappe hap daar, niemand daar durft de confrontatie aan te gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ze het plan heeft verraden
Ze heeft toch altijd gezegt dat ze het tot minimaal februari wilde vol houdenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
Soms is het ook wel vermakelijkquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grote kans , maar dan zijn wel beter af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |